Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
opzoeken boeking bij usa reisen.de
opzoeken boeking bij usa reisen.de
wij hebben eind april een standard-suv gehuurd via usa-reisen.de
en zouden ons boekings/referentienummer eens willen checken
op hun site. wij vinden echter nergens waar je je boeking kan
nachecken. Heb ik iets over het hoofd gezien of is dit werkelijk
onmogelijk ?
en zouden ons boekings/referentienummer eens willen checken
op hun site. wij vinden echter nergens waar je je boeking kan
nachecken. Heb ik iets over het hoofd gezien of is dit werkelijk
onmogelijk ?
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: opzoeken boeking bij usa reisen.de
Bij mijn weten kun je dat niet via de site doen (tenzij die kortgeleden ge-update is).
Heb je destijds geen bevestiging gekregen ná de boeking? Ik kreeg zelfs binnen een dag alles aangeleverd via mail als .pdf-bestand: reservering, nota, beschrijving etc.
Roland
Heb je destijds geen bevestiging gekregen ná de boeking? Ik kreeg zelfs binnen een dag alles aangeleverd via mail als .pdf-bestand: reservering, nota, beschrijving etc.
Roland
Wij vertrekken over twee dagen naar Atlanta en ik wilde (n.a.v. het draadje van Sandra&Bjorn ook even kijken hoe het zat met onze reservering. Uiteraard heb ik wel de benodigde documenten gekregen per mail, het was dus meer bedoeld als "dubbelcheck". Ik had namelijk al in februari geboekt.
Per mail heb ik het Alamo reserveringsnummer opgevraagd dat bij deze boeking hoort, aangezien dit nummer niet op de voucher zelf staat. USAReisen.de gaf me binnen een uurtje antwoord en gaf ook aan dat de boeking in orde was - scheelt weer in de nachtrust t.a.v. vakantie stress...
De tips op dit forum zijn echt superfijn maar soms lees ik iets teveel en denk ik "oh, dus dat kan ook nog gebeuren / misgaan...". Om die reden mocht ik van mijn man vroeger ook niet de Libelle lezen
Gr. Esther
Per mail heb ik het Alamo reserveringsnummer opgevraagd dat bij deze boeking hoort, aangezien dit nummer niet op de voucher zelf staat. USAReisen.de gaf me binnen een uurtje antwoord en gaf ook aan dat de boeking in orde was - scheelt weer in de nachtrust t.a.v. vakantie stress...
De tips op dit forum zijn echt superfijn maar soms lees ik iets teveel en denk ik "oh, dus dat kan ook nog gebeuren / misgaan...". Om die reden mocht ik van mijn man vroeger ook niet de Libelle lezen

Gr. Esther
txs esther en prettige reis.
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 932 Weergaves
-
Laatste bericht door spls