Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Door vertraging huurauto pas dag later ophalen
-
- Amerikafan
Door vertraging huurauto pas dag later ophalen
Door vertraging van onze vlucht hebben wij de aansluitende vlucht gemist en zullen nu pas morgenavond ipv vanavond in Denver aankomen...
Ik heb Alamo dus gebeld om even te melden dat we de auto pas een dag later ophalen, maar ze konden onze reservering niet vinden in het systeem
. Heel gek, heb bij usareisen.de geboekt maar met de boekingscodes daarvan kon men het toch niet vinden.
Wel zeiden ze dat de reservering na 24 uur vervalt en dat we dan miscchieb dus geen auto meer hebben... Zit er nogal over in, want kan usareisen morgen pas bellen en ben beetje bang dat zij mij dan weer naar alamo doorverwijzen...
Alles is al vooruit betaald, dus wil daar niet nog eens opnieuw moeten betalen.
Wie weet raad?
Of wie heeft ook wel eens zijn huurauto een dag later opgehaald?
Ik heb Alamo dus gebeld om even te melden dat we de auto pas een dag later ophalen, maar ze konden onze reservering niet vinden in het systeem
. Heel gek, heb bij usareisen.de geboekt maar met de boekingscodes daarvan kon men het toch niet vinden.
Wel zeiden ze dat de reservering na 24 uur vervalt en dat we dan miscchieb dus geen auto meer hebben... Zit er nogal over in, want kan usareisen morgen pas bellen en ben beetje bang dat zij mij dan weer naar alamo doorverwijzen...
Alles is al vooruit betaald, dus wil daar niet nog eens opnieuw moeten betalen.
Wie weet raad?
Of wie heeft ook wel eens zijn huurauto een dag later opgehaald?
Re: Door vertraging huurauto pas dag later ophalen
Wij hebben onze huurauto ooit eens , ook door vertraging ook alamo, een dag later opgehaald.
We hadden niet gebeld maar er was geen probleem.
bij UAreisen staat de boekingscode niet op je voucher maar je kunt deze wel per email , opvragen.
We hadden niet gebeld maar er was geen probleem.
bij UAreisen staat de boekingscode niet op je voucher maar je kunt deze wel per email , opvragen.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik kan bevestigen dat ze bij reserveringen via USAreisen altijd heel lang moeten zoeken voordat ze onze boeking gevonden hebben. Maar we hebben altijd al in het systeem gezeten.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij hebben in LAX bij nationam onze huurauto ook eens een dag later opgehaald. Gaf geen enkel probleem!
Groetjes,
Carine
Carine
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Hebben ze de auto ook niet op naam kunnen vinden? Mij valt op dat ze bij het verhuurbedrijf altijd op naam zoeken en niet op reserveringsnummer.
Roland
Roland
-
- Amerikafan
Bedankt voor alle geruststellende reacties!
Heb usareisen gebeld en zij hebben het nu weer doorgegeven aan Alamo. Komt dus zeker goed.
We gaan nu bijna weer aan boord, een dag later dan gepland dus maar ter compensatie wel business class! Dat zal ook wel eens een leuke ervaring zijn!
Heb usareisen gebeld en zij hebben het nu weer doorgegeven aan Alamo. Komt dus zeker goed.
We gaan nu bijna weer aan boord, een dag later dan gepland dus maar ter compensatie wel business class! Dat zal ook wel eens een leuke ervaring zijn!
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Geniet er van, en laat even weten hoe het is afgelopen!

Ik verbaas me altijd weer dat als mensen reizen ze ook nog steeds op dit forum posten of een blog schrijven, wat een toewijding. Dat zou wel het laatste waar ik aan zou denken. Ik vind jullie allemaal heel aardigt, maar op mijn vakantie laat ik jullie toch het liefts thuis 

- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Van mij mag het ook bij terugkomst hoor
altijd leuk om een opvolging te krijgen

-
- Amerikafan
Ja, echt een enorme toewijding! 
Is toch leuk om tijdens je vakantie het forum nog bij te houden, misschien staan er nog leuke nieuwe tips.
Maar wat betreft de auto: dat was geen enkel probleem. Volgens mij had ze niet eens door dat we een dag te laat waren!
Het vinden van de reservering ging ook sneller dan anders. Men had alleen de voor- en achternaam verwisselt, maar daar was de dame achter de balie gauw achter.
Onze reis is dus begonnen, helaas een dag later dan gepland en ook even zonder bagage, want beide koffers bleken bij aankomst in Denver zoek. Die van mij is sinds gisteravond terecht gelukkig, maar de andere nog niet. We hebben dus gelijk maar even geshopt in Estes Park. En de Rocky Mountains waren prachtig natuurlijk.
Groetjes,
Sandra

Is toch leuk om tijdens je vakantie het forum nog bij te houden, misschien staan er nog leuke nieuwe tips.
Maar wat betreft de auto: dat was geen enkel probleem. Volgens mij had ze niet eens door dat we een dag te laat waren!
Het vinden van de reservering ging ook sneller dan anders. Men had alleen de voor- en achternaam verwisselt, maar daar was de dame achter de balie gauw achter.
Onze reis is dus begonnen, helaas een dag later dan gepland en ook even zonder bagage, want beide koffers bleken bij aankomst in Denver zoek. Die van mij is sinds gisteravond terecht gelukkig, maar de andere nog niet. We hebben dus gelijk maar even geshopt in Estes Park. En de Rocky Mountains waren prachtig natuurlijk.
Groetjes,
Sandra
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
Sandra,
op welke wijze volg jij het forum, zo vlak voor het boarden?
Via netbook, PC, iPad, telefoon?
Fijne vakantie trouwens
Gr.
Ruud
op welke wijze volg jij het forum, zo vlak voor het boarden?
Via netbook, PC, iPad, telefoon?
Fijne vakantie trouwens
Gr.
Ruud
-
- Amerikafan
iPhone. Geweldig ding, doet het ook op alle gratis wifi in hotels, Mac Donalds etc.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
Ik heb ook een iPhone en (nog steeds
) goede ogen, dus dat biedt perspectief.

-
- Amerikafan
Ja, goede ogen heb je er wel voor nodig.
Al onze hotels tot nu toe hebben gratis wifi.
Nog een tip: heb je al Skype op je iPhone?
Kun je voor ongeveer 2 cent per minuut bellen via wifi waar je ook bent.
Ik kan je zeggen dat dat al vaak van pas is gekomen nu met onze zoekgeraakte koffers!
Al onze hotels tot nu toe hebben gratis wifi.
Nog een tip: heb je al Skype op je iPhone?
Kun je voor ongeveer 2 cent per minuut bellen via wifi waar je ook bent.
Ik kan je zeggen dat dat al vaak van pas is gekomen nu met onze zoekgeraakte koffers!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 5388 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 6 Reacties