Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht wijzigen naar eerder? Spoed vraag
Vlucht wijzigen naar eerder? Spoed vraag
Hallo,
Op dit moment zit ik in Costa Rica en ik zou eigenlijk TweeenTwintig augustus terugvliegen met Continental Airlines vanaf San Jose via Houstan.
Nu wil ik wegens omstandigheden erg graag eerder terug vliegen, als het kan een week eerder.
Nu heb ik overal al gezocht maar kan nergens vinden hoe ik dit moet regelen en of dit uberhaupt wel kan en hoeveel me dat zou gaan kosten.
Ik heb namelijk geen al te groot budget, maar ik had gehoord dat dit voor honderd euro moest kunnen via Continental.
Ik hoop dat van harte want ik moet echt eerder terug naar huis, het maakt niet uit via welke vluchthaven ik terug vlieg. Zolang ik maar vanaf San Jose terug naar Amsterdam kan.
Ik hoop snel op een reactie, want ik zit enorm in de zenuwen of het gaat lukken of niet.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Vriendelijke Groet,
Jitske.
* Note Mod, (Rob)
Het e-mailadres uit het onderschrift verwijderd, dit om te voorkomen dat je mailbox volloopt met spammail.
Op dit moment zit ik in Costa Rica en ik zou eigenlijk TweeenTwintig augustus terugvliegen met Continental Airlines vanaf San Jose via Houstan.
Nu wil ik wegens omstandigheden erg graag eerder terug vliegen, als het kan een week eerder.
Nu heb ik overal al gezocht maar kan nergens vinden hoe ik dit moet regelen en of dit uberhaupt wel kan en hoeveel me dat zou gaan kosten.
Ik heb namelijk geen al te groot budget, maar ik had gehoord dat dit voor honderd euro moest kunnen via Continental.
Ik hoop dat van harte want ik moet echt eerder terug naar huis, het maakt niet uit via welke vluchthaven ik terug vlieg. Zolang ik maar vanaf San Jose terug naar Amsterdam kan.
Ik hoop snel op een reactie, want ik zit enorm in de zenuwen of het gaat lukken of niet.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Vriendelijke Groet,
Jitske.
* Note Mod, (Rob)
Het e-mailadres uit het onderschrift verwijderd, dit om te voorkomen dat je mailbox volloopt met spammail.
Hoi,
Ik ben van plan om rond mei voor 4 weken een TaalCursus in Amerika te gaan doen. San Diego spreekt me tot nu toe het meeste aan!
Liefs, Jitske.
Ik ben van plan om rond mei voor 4 weken een TaalCursus in Amerika te gaan doen. San Diego spreekt me tot nu toe het meeste aan!
Liefs, Jitske.
Re: Vlucht wijzigen naar eerder? Spoed vraag
Ik zou even met Continental bellen.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Van belang is de vraag onder welke voorwaarden je het ticket gekocht hebt. Sommige tickets kun je helemaal niet wijzigen, terwijl je bij andere tickets de data kunt wijzigen tegen een vergoeding. Het is inderdaad het beste om met Continental te bellen en te vragen naar de mogelijkheden.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Continental bellen is je beste en snelste optie om dingen geregeld te krijgen. Het kan in ieder geval maar wat het je kost in afhankelijk van het ticket wat je heb en in sommige gevallen wie je aan de telefoon krijgt.
Afhankelijk van de omstandigheden waar het om gaat en je reisverzekering heb je kans dat die ook wat vergoeden als je eerder naar huis moet.
Heel veel succes en sterkte, hopelijk kun je snel richting huis.
Afhankelijk van de omstandigheden waar het om gaat en je reisverzekering heb je kans dat die ook wat vergoeden als je eerder naar huis moet.
Heel veel succes en sterkte, hopelijk kun je snel richting huis.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Edit: je bericht nog eens goed gelezen en ik denk dat alles wat hierboven staat al prima is 

Als je hebt geboekt via een tussenpersoon bestaat de kans trouwens dat je die moet bellen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je het goedkoopste ticket hebt genomen, (wat we allemaal doen hoor!) heb je meestal officieel geen enkele mogelijkheid tot omboeken.
Maar als het heel dringend is, en echt met een goeie reden, direct contact opbnemen met Continental per telefoon op op het vliegveld, er kan vaak heel veel gedaan worden om mensen te helpen.
Maar als het heel dringend is, en echt met een goeie reden, direct contact opbnemen met Continental per telefoon op op het vliegveld, er kan vaak heel veel gedaan worden om mensen te helpen.
Ook als je het goedkoopste ticket hebt is er vaak wat te regelen. Hangt af van wie je aan de telefoon hebt, of je een frequentflyer bent en hoe de wind staat.
Bel in ieder geval NIET de airline in NL. Ik heb vaak genoeg van de NL helpdesk te horen gekregen dat iets niet mogelijk was terwijl als ik in de USA belede ik te horen kreeg "no problem sir"
Bel in ieder geval NIET de airline in NL. Ik heb vaak genoeg van de NL helpdesk te horen gekregen dat iets niet mogelijk was terwijl als ik in de USA belede ik te horen kreeg "no problem sir"
Dat kan ik beamen!Bramster schreef: Bel in ieder geval NIET de airline in NL. Ik heb vaak genoeg van de NL helpdesk te horen gekregen dat iets niet mogelijk was terwijl als ik in de USA belede ik te horen kreeg "no problem sir"
Hoe vaak ik al niet tegen blokkades ben opgelopen bij de NL helpdesken van buitenlandse carriers en na één telefoontje naar het nummer in eigen land: no problem.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Bedankt.
Ik ga mijn ouders laten bellen, vanuit hier is dat erg lastig.
Is het gewoon het reservation number van Continental? 800 nog iets?
Ik laat ze eerst NL proberen en daarna Amerika, heb ze gewaarschuwd dat het dus in NL moeilijk kan zijn terwijl in Amerika er niets aan de hand is.
Hopelijk gaat het lukken..als er meer tips zijn of goede telefoonnummers dan hoor ik het graag!
Ik ga mijn ouders laten bellen, vanuit hier is dat erg lastig.
Is het gewoon het reservation number van Continental? 800 nog iets?
Ik laat ze eerst NL proberen en daarna Amerika, heb ze gewaarschuwd dat het dus in NL moeilijk kan zijn terwijl in Amerika er niets aan de hand is.
Hopelijk gaat het lukken..als er meer tips zijn of goede telefoonnummers dan hoor ik het graag!
Hoi,
Liefs, Jitske.
Liefs, Jitske.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
+1 800.231.0856 is het nummer voor internationale vluchten.
+1 800.225.8612 is het nummer met support in het Nederlands
+31 20 346 93 81 is het nummer in Nederland
+32 2 643 39 39 is het nummer in België

+1 800.225.8612 is het nummer met support in het Nederlands
+31 20 346 93 81 is het nummer in Nederland
+32 2 643 39 39 is het nummer in België

Als je een reisverzekering hebt en je wil met een gegronde (volgens de verzekeraar geldende) reden terug, dan kan je ook hun bellen. Zij gaan dan vluchten voor je (om)boeken etc. Ga je het op eigen houtje doen en je probeert het dan te declareren dan kan het wel eens zijn dat je niets terugkrijgt van je resterende reis en de eventuele extra kosten. Ik zou dus ook even je reisverzekering (laten) bellen.
En als de verzekering het doet is het ook nog eens perfect in orde zo heb ik van dichtbij meegemaakt.
Je krijgt netjes info waar je wanneer moet zijn en alles ligt dan klaar.
Je krijgt netjes info waar je wanneer moet zijn en alles ligt dan klaar.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
Het is gelukt.
Via Vliegwinkel.nl prima service en het was 150euro.
Ik vlieg zaterdag!
Super bedankt voor de reacties.
Via Vliegwinkel.nl prima service en het was 150euro.
Ik vlieg zaterdag!
Super bedankt voor de reacties.
Hoi,
Liefs, Jitske.
Liefs, Jitske.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Fijn dat het geregeld is!
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht