Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
huurauto van Dollar Rent a car
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Re: huurauto van Dollar Rent a car
Dit draadje even een schop geven omdat ik een vraag heb over Dollar. (lang leve de zoekfunctie...)
Als je via Dollar huurt, kun je dan op het vliegveld Las Vegas zelf je auto kiezen? Of wordt er eentje voorgereden?
Als je via Dollar huurt, kun je dan op het vliegveld Las Vegas zelf je auto kiezen? Of wordt er eentje voorgereden?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen zinnig woord over te zeggen, is volkomen afhankelijk van het aantal auto's dat beschikbaar is.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Oké, thanks.
Misschien anderen die hier ook of andere ervaring mee hebben?
Misschien anderen die hier ook of andere ervaring mee hebben?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
In principe is het uitkiezen, we hebben wel eens kunnen kiezen uit 3 of 4 auto's binnen een klasse, maar het is ook gebeurt dat er maar 1 auto stond, dan is er niet veel te kiezen.
Het ligt er ook aan waar je de auto weer terug brengt.
Wij hadden vorig jaar een SUV gehuurd, maar zouden de auto inleveren op L.A. Airport, dus konden we ineens maar uit 2 auto's kiezen
Wij hadden vorig jaar een SUV gehuurd, maar zouden de auto inleveren op L.A. Airport, dus konden we ineens maar uit 2 auto's kiezen
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
We halen en brengen hem op Las Vegas airport.
- angelique100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Misschien even het bekijken waard.
Gisteren geboekt op dollar.de
ophalen RSW retour MIA
Mininvan (7pers)
26 dagen pakket Platinum (alles incl +bestuurders +tank)
Bedrag 843 !!
Gisteren geboekt op dollar.de
ophalen RSW retour MIA
Mininvan (7pers)
26 dagen pakket Platinum (alles incl +bestuurders +tank)
Bedrag 843 !!
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
Ik heb nu een aanbieding van Eautohuur voor een Minivan met Dollar. Het voordeel volgens de tussenpersoon van Eautohuur is dat Ruit en Banden schade ook verzekerd is ten opzichte van Alamo enz. enz. Tot nu toe hebben wij altijd bij Alamo en Hertz gehuurd. Maar ik heb het rare idee dat Dollar een treetje lager is dan Alamo/National of Avis en dat Dollar oudere auto's verhuurt! Kan iemand mij van dit anti-Dollar syndroom afhelpen?
mvg.
Theo
mvg.
Theo
-
- Amerikakenner
Hoi
Even gecheckt bij dollar.de, scheelt €120 met Dollar bij usareisen.de.
Snel verdient, goede tip
gr
marina
Even gecheckt bij dollar.de, scheelt €120 met Dollar bij usareisen.de.
Snel verdient, goede tip

gr
marina
- angelique100
- Amerikafan
Kan je er niet vanaf helpen ,wij huren dit jaar voor het eerst Dollar (normaal Hertz of Alamo) maar ook ik heb dit gevoelTokheim schreef:Ik heb nu een aanbieding van Eautohuur voor een Minivan met Dollar. Het voordeel volgens de tussenpersoon van Eautohuur is dat Ruit en Banden schade ook verzekerd is ten opzichte van Alamo enz. enz. Tot nu toe hebben wij altijd bij Alamo en Hertz gehuurd. Maar ik heb het rare idee dat Dollar een treetje lager is dan Alamo/National of Avis en dat Dollar oudere auto's verhuurt! Kan iemand mij van dit anti-Dollar syndroom afhelpen?
mvg.
Theo
een beetje,gelukkig zijn er veel positieve ervaringen te lezen,...ook de prijzen zijn erg scherp op de .de site dit samen heeft voor
mij de doorslag gegeven dollar eens te proberen,...
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dollar.de was voor mijn trip bijna 200 euro goedkoper dan dollar.co.uk ...
Moet wel nog wat uitzoeken wat inbegrepen is (tank, extra bestuurders, verzekeringen?)

Moet wel nog wat uitzoeken wat inbegrepen is (tank, extra bestuurders, verzekeringen?)
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Valerie
- Amerikakenner
Hmm nog iets gek - het verschil tussen platinum en platinum + gps is slechts 5 euro.......
560 euro voor 3 weken Midsize SUV, dit kan toch niet?
edit : had dat van gps fout gezien!
560 euro voor 3 weken Midsize SUV, dit kan toch niet?

edit : had dat van gps fout gezien!
Laatst gewijzigd door Valerie op 16 nov 2010, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Mijn verbazing is net zo groot!
Mid Size SUV;
Inklusive Vollkasko
EUR 417.92 für 19 Tage
Mid Size SUV;
Inklusive Vollkasko
EUR 417.92 für 19 Tage
- Valerie
- Amerikakenner
Ik lees dit :
Zahlung:
Der Gutschein stellt keinen Mietvertrag dar. Bei Abholung des Mietwagens, muss ein Mietvertrag von Thrifty unterschrieben werden, der dem Gesetz vor Ort unterliegt. Der Thrifty-Gutschein muss am Abholschalter vorgelegt werden, um den geltenden Tarif zu garantieren.
Met google translater wordt dit :
Betaling:
De voucher is niet een lease-dar. Bij het afhalen van de huurauto, een lease-overeenkomst moet ondertekend worden door Thrifty, vallende onder de Wet op de grond. De Thrifty bon moet worden gepresenteerd op de verzamelplaats aan de geldende tarieven te garanderen.
Ik snap dit niet zo goed - wil dat zeggen dat de tarieven nog kunnen veranderen???
Hehe, toch gek - als het goedkoop is vertrouwen we het zaakje niet
Zahlung:
Der Gutschein stellt keinen Mietvertrag dar. Bei Abholung des Mietwagens, muss ein Mietvertrag von Thrifty unterschrieben werden, der dem Gesetz vor Ort unterliegt. Der Thrifty-Gutschein muss am Abholschalter vorgelegt werden, um den geltenden Tarif zu garantieren.
Met google translater wordt dit :
Betaling:
De voucher is niet een lease-dar. Bij het afhalen van de huurauto, een lease-overeenkomst moet ondertekend worden door Thrifty, vallende onder de Wet op de grond. De Thrifty bon moet worden gepresenteerd op de verzamelplaats aan de geldende tarieven te garanderen.
Ik snap dit niet zo goed - wil dat zeggen dat de tarieven nog kunnen veranderen???
Hehe, toch gek - als het goedkoop is vertrouwen we het zaakje niet

2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- angelique100
- Amerikafan
De verschillen vanaf de dollar.de site :vertaling van google.
Pakket Super Spar
In de auto huurprijs is inclusief:
Onbeperkt aantal kilometers, Damage Waiver, alle belastingen en luchthavenbelasting variëren en lokale
In de auto prijs niet inbegrepen:
Aanvullende verzekering, onverzekerde automobilist bescherming, alle "extra bestuurder" kosten, volle tank bij aankomst, GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), de ongevallenverzekering, ziekte nood bescherming, kinderzitje, kosten zijn niet voor volwassen bestuurders, skihouders
Pakket Vollkasko
Onbeperkt aantal kilometers, Damage Waiver, aanvullende verzekering, onverzekerde automobilist bescherming
Alle belastingen en luchthavenbelasting variëren en lokale
Alle "extra bestuurder" kosten, volle tank bij aankomst, GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), de ongevallenverzekering, ziekte nood bescherming, kinderzitje, geen kosten voor volwassen bestuurders, skihouders
Pakket Platin
Onbeperkt aantal kilometers, Damage Waiver, aanvullende verzekering, onverzekerde automobilist bescherming
Alle belastingen, de luchthaven, de lokale taksen, alle "extra bestuurder" kosten, volle tank voor verhuur, ongevallenverzekering
GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), noodhulp ziekte bescherming, kinderzitje, geen kosten voor volwassen bestuurders, skihouders
Pakket Super Spar
Onbeperkt aantal kilometers, Damage Waiver, alle belastingen en luchthavenbelasting variëren en lokale
Aanvullende verzekering, onverzekerde automobilist bescherming, alle "extra bestuurder" kosten, volle tank bij aankomst, GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), de ongevallenverzekering, ziekte nood bescherming, kinderzitje, kosten zijn niet voor volwassen bestuurders, skihouders
Pakket Vollkasko
Alle belastingen en luchthavenbelasting variëren en lokale
Alle "extra bestuurder" kosten, volle tank bij aankomst, GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), de ongevallenverzekering, ziekte nood bescherming, kinderzitje, geen kosten voor volwassen bestuurders, skihouders
Pakket Platin
Alle belastingen, de luchthaven, de lokale taksen, alle "extra bestuurder" kosten, volle tank voor verhuur, ongevallenverzekering
GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), noodhulp ziekte bescherming, kinderzitje, geen kosten voor volwassen bestuurders, skihouders
- Valerie
- Amerikakenner
Hoe moeten we dit interpreteren?geen kosten voor volwassen bestuurders

2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja hoor ik help je er wel vanaf, wij hebben meerdere malen bij Dollar gehuurd en onze ervaring met Dollar is vele malen beter dan met Alamo, daar doen we echt helemaal nooit meer zaken mee, ook al zouden ze honderden euro´s goedkoper zijn dan de andere verhuurders. Ook met Avis en Hertz hebben we goede ervaringen.Tokheim schreef:Maar ik heb het rare idee dat Dollar een treetje lager is dan Alamo/National of Avis en dat Dollar oudere auto's verhuurt! Kan iemand mij van dit anti-Dollar syndroom afhelpen?
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die google translate vertalingen slaan eigenlijk helemaal nergens op, ik zou je adviseren het door iemand te laten lezen die gewoon Duits kan en je zo kan vertellen wat er staat. (ik zou zelf nooit iets boeken wat ik niet kan lezen of begrijpen
)

- Valerie
- Amerikakenner
Ja, dat is ook de reden waarom ik nog niet geboekt had bij Usareisen en nu kom ik weer op een Duitse site die NOG goedkoper is... Die prijs kan ik moeilijk negeren maar zoals je ook aangaf,... ik boek alleen wat ik begrepen heb!
Voorlopig dus nog niets.
Voorlopig dus nog niets.
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- angelique100
- Amerikafan
Je kan natuurlijk ook even kijken bij b.v Exit zij bieden ook de auto huur van Dollar aan en beschrijven deze op hun site.( In het Nederlands)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1501 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart
-
- 14 Reacties