Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

huurauto van Dollar Rent a car

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
cadarora
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: huurauto van Dollar Rent a car

Bericht door cadarora »

Gaat me niet om het geld wat ik eventueel extra moet betalen, maar meer het gezeur wat je ervan kan hebben. Je kan nog allemaal in je recht staan en zo, maar als je er dan uren zoet bent met telefoontjes en emails, of je krijgt een iets andere auto dan je wilde, etc, etc. Dan ga ik liever voor iets meer zekerheid :wink: !
Nog een controlfreak. Welcome to the club. :wink:
Om het geld gaat het natuurlijk niet, het is de sport om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, als je 15.000,-- euro aan een reis van 4 weken USA ga besteden dan is een winst van € 200,-- nog geen 1,5 % van heel je reis, maar het is zo leuk :lol: :lol:

Ik begrijp het wel, hoor. Ik ben gaande weg ook wijs geworden, dus ik neem een heel boekwerk mee, maak met fluorescerende stift zichtbaar wat er is afgesproken. Mocht ik in de problemen komen dan laat ik alles bij de balie zien en maak ze helemaal gek met al mijn papieren. Ik ondervind dan eigenlijk nooit problemen.

Ramona
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

cadarora schreef:Om het geld gaat het natuurlijk niet, het is de sport om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten
Iedereen die mij kent, weet dat dit voor mij absoluut geldt :mrgreen: ! Ik zoek altijd tot 'in den treure' naar de mooiste en goedkoopste deals, boek bijna alle hotels met priceline, etc. Maar soms denk ik 'too good to be true' en dan laat ik me niet verleiden. Vaak ten onrechte hoor, dus ligt aan mij :lol:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Je moet ook ergens op besparen als je zo vaak op vakantie gaat :lol:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

het gaat toch om de kick. Vorige reis voor een groot gedeelte door een reisbureau laten regelen. De auto is nu al €350 goedkoper. Zie dat het geld van Dollar.de op mijn creditcard is afgeschreven, hoop dat ik snel de vouchers krijg.
cadarora
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door cadarora »

hoop dat ik snel de vouchers krijg
Wat voor vouchers?
Ik heb alleen maar twee e-mailtjes ontvangen.Één van deze e-mail had een link met de voucher. Deze e-mail had ik binnen het uur en mijn cc werd pas drie dagen later belast.

Mis ik iets of maak ik een denk fout.

Ramona
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
bigroc
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door bigroc »

Wij hadden ook snel de mail met link naar voucher. Echter de omschrijving op de voucher wat precies inclusief is staat alleen in het Duits! We hebben het Platin pakket geboekt, maar dat woord staat nergens vermeld. Al een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord.
Iemand ervaring hoe dit ter plekke gaat/problemen gehad?

Gr
Mirjam
http://usadegroot.wordpress.com

1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
Zantman
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Zantman »

Had nadat de lage prijzen bij Dollar.de toch ook even een verzoekje neergelegd bij exit-reizen, omdat ik daar vaker gehuurd heb. Kreeg vandaag een reply dat ze helaas niet mee kunnen gaan met de prijs van dollar. 650 euro voor 24 dagen voor het platin pakket, maar voor 699 euro het Gold Pakket bij Alamo. Dus al met al toch nog een goede deal kunnen afsluiten voor het huren van een auto.
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Oh verkeerd gelezen, ik heb ook 2 mailtjes ontvangen meteen na het reserveren. Ik dacht dat pas nadat het geld is afgeschreven er nog wat toegestuurd zou worden, maar dat gebeurt blijkbaar meteen.
bigroc
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door bigroc »

bigroc schreef:Wij hebben gisteren ook een midsize SUV (type Ford Escape) gehuurd voor 20 dagen in juli met Platinum pakket. De Car Rental Voucher per mail ontvangen, maar nu heb ik een vraag:
de Rental Conditions staan in het duits op de voucher, waar onder gratis tank benzine, extra chauffeur, LIS en LDW. Bij de rate details staan alleen "other fees??? en tax inclusief". Iemand hier slechte ervaring mee ter plaatse, nergens staat nl platinum pakket op onze voucher?? Zo dadelijk moet ik extra benzine betalen of beginnen ze dat we niet goed verzekerd zijn!
Ik heb al wel een mailtje gestuurd naar cartrawler, maar ik wacht nog op antwoord.

Groetjes
Mirjam

Gisterenmiddag gebeld door een duitssprekende dame, eea nog eens uitgelegd en ze zou bellen met Dollar op LAX en mij dan mailen. Even later een mailtje ontvangen dat in het systeem daar in elk geval de benzine en extra bestuurder zijn inbegrepen. En dat is mi enkel in het Platinum pakket zo.
We wachten het verder wel af.

Iemand nog ervaring ter plaatse?

Gr Mirjam
http://usadegroot.wordpress.com

1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
pepilein
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door pepilein »

Al een tijdje naar het kijken naar een huurauto voor volgend jaar zomer. Bij dollar.de een midsize SUV met platina pakket. Huren op RSW (fort myers) kostte ons €353 (15 dagen) en had geen haast nog, maar vandaag kijk ik en kost het ineens €437. Zijn er meer mensen die deze plotselinge prijsstijging bij dollar hebben meegemaakt?

Peter
ben_
Amerika-ontdekker

Bericht door ben_ »

pepilein schreef:Al een tijdje naar het kijken naar een huurauto voor volgend jaar zomer. Bij dollar.de een midsize SUV met platina pakket. Huren op RSW (fort myers) kostte ons €353 (15 dagen) en had geen haast nog, maar vandaag kijk ik en kost het ineens €437. Zijn er meer mensen die deze plotselinge prijsstijging bij dollar hebben meegemaakt?

Peter

Mss een beetje moeite doen en enkele posts terug bekijken?
pepilein
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door pepilein »

misschien een beetje normaal vertellen Ben? Maar dank je wel hoor
(Had wel teruggekeken, maar niet zo ver, waarin het besproken werd) Uiteindelijk dus €80 meer geworden ongeveer, maar op een hele reis niet zo'n groot probleem.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Even later een mailtje ontvangen dat in het systeem daar in elk geval de benzine en extra bestuurder zijn inbegrepen. En dat is mi enkel in het Platinum pakket zo.
op LAX is die extra bestuurder altijd gratis inbegrepen hoor. Verplicht in CA
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Net een wagen gehuurd via Dollar.de

Data: 11 tem 21 maart 2011
Voertuig: SFAR, Jeep Grand Cherokee

Prijs: 413 EUR all inn (Platin pakket)

Hun prijzen blijven IMHO vrij goed ;)
Nonnie
Amerika-ontdekker

Bericht door Nonnie »

Klopt het dat de prijzen bij dollar.de toch weer gedaald zijn?
Ik zie nu voor een midsize suv van 12 t/m 26 april 2011 van en naar Las Vegas € 376,07 staan, voor het Platin-pakket? Zitten hier alle verzekeringen in? Mijn deutsch is namelijk nicht so gut.
Heb ik aan dat platin-pakket dus genoeg? We willen allebei kunnen rijden, we zijn 28 en 29 jaar, we willen een onbeperkt aantal kilometers kunnen rijden, we willen natuurlijk goed verzekerd zijn én naderhand niet nog eens onverwacht een rekening krijgen.
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Denk dat je gelijk hebt, prijs is nu ongeveer €12 hoger dan mijn reservering. dat was vlak daarna wel €150.
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Nonnie schreef:Klopt het dat de prijzen bij dollar.de toch weer gedaald zijn?
Ik zie nu voor een midsize suv van 12 t/m 26 april 2011 van en naar Las Vegas € 376,07 staan, voor het Platin-pakket? Zitten hier alle verzekeringen in? Mijn deutsch is namelijk nicht so gut.
Heb ik aan dat platin-pakket dus genoeg? We willen allebei kunnen rijden, we zijn 28 en 29 jaar, we willen een onbeperkt aantal kilometers kunnen rijden, we willen natuurlijk goed verzekerd zijn én naderhand niet nog eens onverwacht een rekening krijgen.
Het Platin pakket omvat alle verzekeringen, extra chauffeurs én een volle tank... En uiteraard ongelimiteerd aantal kilometers.
Nonnie
Amerika-ontdekker

Bericht door Nonnie »

Bedankt! Dus ik kan met een gerust hart de auto reserveren :thumbup:
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Dat kun je, maar wacht er niet te lang mee, want de prijzen kunnen vanmiddag wel weer anders zijn :mrgreen:
Wij hadden een paar weken geleden ook mazzel. Een paar uur na reservering was onze optie 138 euro duurder :hello1:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Nonnie
Amerika-ontdekker

Bericht door Nonnie »

Nou, ik heb geboekt hoor!
Hoewel ik hier ook wel eens wat negatieve reviews over Dollar heb gelezen, vond ik het prijsverschil te groot om niet voor Dollar te kiezen. Hopelijk komt het allemaal goed, maar dat weten we pas in april 2011.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer