Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Combinatietrip NYC & Miami

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
albertd
Amerika-newbie

Combinatietrip NYC & Miami

Bericht door albertd »

Hallo allen!

Ik ben van plan maart volgend jaar een tripje te maken naar Miami en New York. Nu vroeg ik mij af hoe ik dit het beste kon boeken. Gekgenoeg zag ik gister via cheaptickets dat ik een ticket kon boeken met American Airlines voor 330 retour naar NYC en 360 voor retour Miami! Deze staan er nu niet meer op :( Was misschien toeval? Of een aanbieding? Anyway, hoe kan ik dit het beste boeken. Zijn bv binnenlandse vluchten goedkoper als ik ze in Amerika zelf boek? Ik zat te denken aan gewoon een retourtje NYC en vanuit daar dan een paar dagen naar Miami te gaan, dus daar een binnenlandse vlucht boeken. Ik zat ook al te kijken bij maatschappijen als bv Delta, om hier mijn hele vluchtschema uit te stippelen en te kijken hoeveel het kostte, maar ook hier kwam ik niet echt goedkoop uit.

Tips zijn dus welkom!
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Combinatietrip NYC & Miami

Bericht door asv60 »

Je kan dit het beste boeken als een multi city vlucht.
Dus heen bv naar Miami en terug met een stop-over in NYC.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Waarom niet beginnen in New York, doorvliegen naar Miami en van daaruit weer naar huis vliegen? (Of omgekeerd). Lijkt mij handiger, vliegen van Miami naar New York met de benodigde tijd op het vliegveld kost je gauw een halve dag of meer. Tijd die ik liever in Miami zou doorbrengen. :D

Jammer dat de aanbieding niet meer geldig is. Was absoluut een mooie prijs geweest. Het mooiste is als je weet wat je wilt en dan gaat zoeken naar tickets. Op die manier kun je gelijk boeken als je een mooie ticketprijs tegenkomt. Heb ik vorige maand ook gedaan. Heen van Amsterdam naar Miami, terug van Los Angeles naar Amsterdam voor $ 740 (€ 540). Nu zag ik die tickets voor $ 909 staan. Op het juiste moment toegeslagen. :mrgreen:

Houd de sites de komende tijd gewoon in de gaten. Kan zomaar zijn dat een maatschappij weer met aanbiedingen komt. In mijn geval was dat British Airways.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
sammie82
Amerika-newbie

Bericht door sammie82 »

Ik heb gisteren geboekt voor eind maart: A'dam-New York, New York-Miami, Miami-A'dam. We waren € 1.217,-- kwijt voor 2 volwassenen en een baby.
Weet niet wat de normale prijzen zijn, maar ik vond het niet duur. Heb gewoon geboekt via KLM.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Voor drie rechtstreekse vluchten klinkt dat als een nette prijs :thumbup: .
Afbeelding
didierc
Amerika-ontdekker

Bericht door didierc »

Hoi

In Juni multicity trip geboekt via Orbitz, vliegen van Dusseldorf naar NYC en terug van FLL naar Dusseldorf
Losse vlucht geboekt op Delta van NYC-FLL.
Totale kosten nog onder de 500 euri's
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer