Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
korting t/m 31-1 (vandaag) bij usa-reisen.de
korting t/m 31-1 (vandaag) bij usa-reisen.de
Hallo,
Ik ging me gisteren even in de autohuur verdiepen en zag dat er tot en met vandaag nog vroegboekkorting is bij usa-reisen.de.
Ik heb meteen geboekt! Doe dus nog een dag je voordeel, alle beetjes helpen!
Evelien
Ik ging me gisteren even in de autohuur verdiepen en zag dat er tot en met vandaag nog vroegboekkorting is bij usa-reisen.de.
Ik heb meteen geboekt! Doe dus nog een dag je voordeel, alle beetjes helpen!
Evelien
Re: korting t/m 31-1 (vandaag) bij usa-reisen.de
Het is algemeen geweten op het forum dat usareisen vroegboekkorting geeft tot eind januari.
Ik ga meteen ook nog boeken
Ik ga meteen ook nog boeken

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Volgens mij geldt dat alleen voor de boekingen waarbij de aanvang van de huurperiode t/m 31-03-2011 is, de zogn. Winterspecials. Als je de site van usareisen.de opent zie dat bij die 2 alleen staat 'Nur noch HEUTE!'. Bij Sommer 2011 staat dat niet.

Voorgaande jaren was de vroegboekkorting voor de zomerperiode ook altijd tot eind maart en nooit tot eind januari.
Roland

Voorgaande jaren was de vroegboekkorting voor de zomerperiode ook altijd tot eind maart en nooit tot eind januari.
Roland
Toch wel Roland, althans gedeeltelijk.
Tot eind januari was het 5% en als je voor einde maart boekte was het nog 3%. 2% verlies dus als je wacht tot morgen
Zo was het althans de voorbije twee jaar.
Tot eind januari was het 5% en als je voor einde maart boekte was het nog 3%. 2% verlies dus als je wacht tot morgen

Zo was het althans de voorbije twee jaar.
Grts, Bart
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar er staat: Tot 5% korting. Dus als ik nu boek zou ik ook best 3% korting kunnen krijgen. 
Zal er straks even voor gaan zitten. Auto moet toch geboekt worden. Dus of dat nu doe of eind maart, dat maakt niet uit.
Roland

Zal er straks even voor gaan zitten. Auto moet toch geboekt worden. Dus of dat nu doe of eind maart, dat maakt niet uit.

Roland
Als je doorklikt zie je dat het nu nog steeds 5% korting is
Ik ga zometeen ook boeken. Kijk je nog eens even in het andere topic Roland? Heb er nog wat geschreven ...
Bart

Ik ga zometeen ook boeken. Kijk je nog eens even in het andere topic Roland? Heb er nog wat geschreven ...
Bart
Grts, Bart
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bij die eerste twee staat er toch duidelijk bij: gültig bei Anmietung bis 31.03.11 – Ausnahme: U-25 Tarife. Dus die 7% ga je nooit krijgen als je in juni gaat 

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, ik had je vraag al gelezen en ben er al over aan het nadenken.Dude schreef:Ik ga zometeen ook boeken. Kijk je nog eens even in het andere topic Roland? Heb er nog wat geschreven ...

Roland
Ik kon me ook herinneren dat ik 2 jaar geleden voor 31 maart had geboekt met vroegboekkorting, maar die kan ook 3% zijn geweest, dat weet ik niet meer. Gisteren kreeg ik in ieder geval 5% korting.
Evelien
Evelien
Ik kreeg vorig jaar op 30-9 nog 5% ertra korting voor mijn boeking voor november omdat ik op woensdag boekte
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook nu gelden de kortingen nog zoals ik al voorspelde...
Roland

Roland
O jee, sorry voor het misverstand. Laten we het er maar op houden dat ik blond ben...................
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht