Ik schoot net ff in de stress, heb een Full SIze SUV via USA reizen bij Alamo geboekt, maar in deze auto kun je toch met 7 man? Onder het plaatje van de auto staat dat er maar 5 mensen in kunnen maar dit staat ook bij de minivan. Hopelijk kan iemand mij uit de stress helpen
en anders zeker even bellen naar Alamo om om te boeken naar minivan?
Alvast bedankt,
Wouter
Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
Wij hadden dit jaar een full-size suv gehuurd en we kregen een Chevy Tahoe mee. Hierin konden 7/8 personen. 2 stoelen voorin en een klein klapstoeltje ertussenin. 3 stoelen achterin en daarachter nog eens 2 inklapbare stoelen. Weet natuurlijk niet hoe het bij een andere auto is.
Zal in een minivan niet veel anders zijn. Ook hier passen geen 7 volwassenen met bagage in, of alleen handbagage. Wij hadden vorig jaar met 5 volwassenen een minivan , (Toyota Sienna), 16 dagen. Het paste allemaal precies, wel passen en meten.
Oh nee we zijn niet met 7. Ik woon nu zelf in Flagstaff en gaan kleine roadtrip maken met 6 personen dus dat zit wel goed qua koffers thanks voor alle berichten.
Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.