Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Delta , binnenlandse vlucht bagage
Delta , binnenlandse vlucht bagage
Hallo
Heb via Ebookers mijn tickets geboekt.
AMS -> MIAMI
Paar dagen later :
MIAMI ->> LOS ANGELES
Paar dagen later :
LOS ANGELES -> AMSTERDAM
Voor de normale vlucht is het geloof ik 22-23kg gratis bagage.
Kan ik deze koffer ook kosteloos meenemen op de binnenlandse vlucht ??
Heb via Ebookers mijn tickets geboekt.
AMS -> MIAMI
Paar dagen later :
MIAMI ->> LOS ANGELES
Paar dagen later :
LOS ANGELES -> AMSTERDAM
Voor de normale vlucht is het geloof ik 22-23kg gratis bagage.
Kan ik deze koffer ook kosteloos meenemen op de binnenlandse vlucht ??
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Delta , binnenlandse vlucht bagage
Als je je ticket in 1 keer compleet hebt geboekt is dat geen probleem. Boek je een binnenlandse vlucht los dan gelden er andere bagage normen.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Ik moest afgelopen jaar bij Delta wel hiervoor betalen, $25.
Had één multicity ticket. BRU-ATL-PHX, MIA-JFK-BRU.
Terugvlucht dus van Miami naar Brussel, met een overstap op JFK.
Voor de vlucht van Miami naar JFK moest ik toen voor de bagage betalen, ondanks dat de vlucht aansloot op een transatlantische vlucht.
Had één multicity ticket. BRU-ATL-PHX, MIA-JFK-BRU.
Terugvlucht dus van Miami naar Brussel, met een overstap op JFK.
Voor de vlucht van Miami naar JFK moest ik toen voor de bagage betalen, ondanks dat de vlucht aansloot op een transatlantische vlucht.
Laatst gewijzigd door Royy op 13 feb 2011, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dan hebben ze je ten onrechten laten betalen want als het een aansluitende vlucht is (biinnen 24 uur) geld de binnenlandse vlucht als onderdeel van de intercontinentale vlucht en moet je niet betalen voor de bagage, of had je soms een extra tas/koffer die moet je namelijk wel betalen.
Nee gewoon 1 koffer, dus zal inderdaad wel een fout van hen zijn geweest.
Waren met die vlucht wel meer dingen die niet overeenkwam met hoe het volgens mij normaal gesproken gaat.
Bagage werd niet automatisch doorgelabeld naar Brussel. Gelukkig dat ik dat toen nog navroeg in Miami, anders was mn bagage in NY achtergebleven, terwijl ik in de veronderstelling was dat het automatisch doorgelabeld zou worden. Dit hebben ze toen in Miami handmatig nog aan moeten passen. Kreeg ook alleen de boardingpass voor MIA-JFK, op JFK moest ik weer opnieuw inchecken voor JFK-BRU.
Waren met die vlucht wel meer dingen die niet overeenkwam met hoe het volgens mij normaal gesproken gaat.
Bagage werd niet automatisch doorgelabeld naar Brussel. Gelukkig dat ik dat toen nog navroeg in Miami, anders was mn bagage in NY achtergebleven, terwijl ik in de veronderstelling was dat het automatisch doorgelabeld zou worden. Dit hebben ze toen in Miami handmatig nog aan moeten passen. Kreeg ook alleen de boardingpass voor MIA-JFK, op JFK moest ik weer opnieuw inchecken voor JFK-BRU.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1403 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 19 Reacties