Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring vluchten vanaf Phoenix
Ervaring vluchten vanaf Phoenix
In juni vertrekken wij naar het Zuidwesten. Nu hebben wij onze route bijna vastliggen en daarbij is het de bedoeling te vliegen op Los Angeles en terug te komen vanaf Phoenix. Nu wil ik graag weten wat jullie ervaringen zijn met de vluchten vanaf Phoenix met Delta. Ik hoor daar gemengde verhalen over (vliegtuigen, vertragingen e.d.).
Zouden jullie het aanraden of liever terug vliegen vanaf Los Angeles?
Zouden jullie het aanraden of liever terug vliegen vanaf Los Angeles?
Re: Ervaring vluchten vanaf Phoenix
Wij zijn het afgelopen jaar op Phoenix aangekomen en ook weer vertrokken van daar, met Delta.
Phoenix gaf totaal geen problemen. Integendeel we zijn daar prima geholpen met foute overboekingen door de KLM. De lange rij konden we zo passeren omdat er goed aangegeven werd wie waar moest zijn.
Verder vond ik het een erg mooi overzichtelijk vliegveld.
De autoverhuur is wat verder weg, maar met de shutlle ook goed te bereiken.
met LA ben ik niet bekend.
Phoenix gaf totaal geen problemen. Integendeel we zijn daar prima geholpen met foute overboekingen door de KLM. De lange rij konden we zo passeren omdat er goed aangegeven werd wie waar moest zijn.
Verder vond ik het een erg mooi overzichtelijk vliegveld.
De autoverhuur is wat verder weg, maar met de shutlle ook goed te bereiken.
met LA ben ik niet bekend.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij kiezen vaak op Phoenix als aanvlieg en/of terugvlieghaven en dat bevalt ons prima. Ook hebben we wel op Phoenix gevlogen met Delta. Niks mis mee maar toevallige pech kun je altijd hebben en op elk vliegveld. Ik vind het vliegveld in Phoenix zelfs prettiger dan LA. Straks in mei vliegen we weer op Phoenix.
Vertraging op de terugweg hebben we slechts één keer gehad (vorig jaar) maar dat had te maken met weersproblemen in Washington, onze overstapplaats.
Alle autoverhuurmaatschappijen zitten onder één dak in hetzelfde gebouw wat tegen het vliegveld aan ligt. De verhuurmaatschappijen in LA zijn n.m.m. verder van het vliegveld af (in tegenstelling tot wat Thuul zegt...
)
Marjan
Vertraging op de terugweg hebben we slechts één keer gehad (vorig jaar) maar dat had te maken met weersproblemen in Washington, onze overstapplaats.
Alle autoverhuurmaatschappijen zitten onder één dak in hetzelfde gebouw wat tegen het vliegveld aan ligt. De verhuurmaatschappijen in LA zijn n.m.m. verder van het vliegveld af (in tegenstelling tot wat Thuul zegt...

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij zijn al een paar keer op Phoenix gevlogen en ik vind het een heel prettig en klein vliegveld.
Marjon
Marjon
in tegenstelling tot wat Thuul zegt...
Ohh ik weet helemaal niet hoever die in LA zijn en Peet kan het zich niet meer herinneren toen hij er was. Maar in Phoenix vond ik dat het enige nadeel met al die koffers in die shuttle. Tja beetje verwend met taxi's naar het hotel danwel camperverhuur

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Phoenix Sky Harbor International Airport is een prima luchthaven om aan te komen en van te vertrekken.
Met de shuttlebus van de autoverhuurder ben je binnen een kwartier bij het centrale gebouw met autoverhuurders.
Een vertraging kan je op ieder vliegveld hebben.
Met de shuttlebus van de autoverhuurder ben je binnen een kwartier bij het centrale gebouw met autoverhuurders.
Een vertraging kan je op ieder vliegveld hebben.
-
- Amerika-ontdekker
Zelfde verhaal hier, absoluut niks mis mee: mooi, vrij modern vliegveld. Enneh gratis internet voor iedereen, altijd tof als je wat moet wachten...
Ik ben er met Southwest naar toe gevlogen vanuit San Jose en daarna weer met Southwest naar Las Vegas. Prima moderne luchthaven met inderdaad gratis internet.
Dank voor de reacties. Helaas is het toch een rechtstreekse vlucht geworden vanaf LA.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1140 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 4 Reacties