Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Visum en paspoort vraagjes
Re: Visum en paspoort vraagjes
> Op AAF natuurlijk niet, maar er zijn er die niets plannen, lol
Hoie bedoel je dat. ? Iedereen neemt toch even een paar dagen om een ticket te kopen. Tenzij het voor business is of een emergency ?!
Hoie bedoel je dat. ? Iedereen neemt toch even een paar dagen om een ticket te kopen. Tenzij het voor business is of een emergency ?!
Klopt! Krijgt goede reviews, heb jij er ervaring mee?meyem schreef:Wij gaan ook rond die tijd en inderdaad blijven de hotelprijzen belachelijk hoog, dus ik denk wel dat je een goede deal hebt....wij zijn nu voor 8 dagen (7 nachten), met een niet-non-stop vlucht en een zeer budget onderkomen toch ook 775 euro per persoon kwijt.....en dat staat allemaal al wat langer...
Ik vermoed dat jij het Wellington Hotel hebt?
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
nee, maar het viel me op dat dit hotel momenteel veel voorkomt in package deals....en je zei al 7th Ave, dus vandaar...
prima locatie, lijkt me zo

prima locatie, lijkt me zo
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2308 Weergaves
-
Laatste bericht door MBA93x