Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

new york vluchten september

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
karen
Amerika-newbie

new york vluchten september

Bericht door karen »

Hallo!

Wij willen eind september naar New York en ik vind alleen nog maar dure vluchten (540 euro pp). Heeft iemand een idee van wanneer we best onze vluchten boeken?

We gaan met mijn schoonmoeder en willen graag de stad rustig verkennen. Is 4 nachten genoeg? In welke buurt slapen we best als we redelijk centraal, maar betaalbaar en een beetje rustig willen slapen? Ja, ik weet dat ik om veel vraag. Normaal maakt het niet uit in welke buurt we slapen maar omdat mijn schoonma van 60 mee gaat die nog niet veel reist, willen we een beetje 'veilig' slapen...

Ik vraag wel voor nogal veel maar tips zijn absoluut welkom!

Groetjes,

Karen
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: new york vluchten september

Bericht door meyem »

Veilig slapen doe je praktisch overal in New York.....
goedkopere tickets zijn moeilijk te krijgen, nu, en het blijft altijd een gok of je later wel goedkoper uit bent....

wat is jullie budget per nacht?
Het goedkoopst en toch in de buurt van Manhattan is LIC, Queens:
http://www.tripadvisor.co.uk/Hotels-g48 ... otels.html
ik heb zelf in het Country Inn & Suites gezeten en vond dat prima te doen. De directe buurt is saai, maar wel mooi zicht op Manhattan...

In Manhattan zelf blijven de prijzen momenteel hardnekkig erg hoog...en dus hangt het af van jullie eisen....wil je een eigen badkamer? wil je gratis internet?
Redelijke hotelletjes die vaak goedkoop zijn, zijn:
hotel 31
hotel 17
Imperial Court Hotel (volgend jaar ga ik absoluut eens in Upper West vertoeven!!)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

€ 540 voor een vlucht is niet duur naar mij idee, de tijd van € 400 tot € 450 voor een ticket hebben we vorig jaar toch wel achter ons gelaten vrees ik.
Je hebt niet veel vertrouwen in je schoonmoeder geloof ik :wink: , ben zelf ook van die leeftijd en het zal mij worst zijn waar ik moet slapen als de kamer maar schoon is en het bed een goede matras heeft. :)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind het ook niet zo'n gekke prijs. Misschien ben je goedkoper uit als je een pakket boekt met vlucht en hotel; ik zou daar zeker eens naar kijken.
Hotels in Manhattan zijn duur, als je heen en weer reizen niet erg vindt kun je veel goedkoper buiten Manhattan gaan zitten.
Willen jullie 2 kamers?

Vier nachten is niet veel, dat betekent 3 volle dagen, en dus niet veel gelegenheid om het eens rustig aan te doen want je wilt natuurlijk niets missen.

Marianne
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Bijna 4 volle dagen want de terug vlucht is meestal na 06:00 pm :D
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Dat wist ik niet! Wij hebben NY alleen nog maar op doorreis naar het westen gedaan. Dat scheelt inderdaad bijna een volle dag.

Marianne
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Dan nog vind ik 't erg kort....tenminste, als je heen en weer reist....op doorreis is het wat anders, maar als je alleen naar nYC gaat, zou ik er minstens een week voor uit trekken!
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Voor een eerste indruk kan het goed, wij hadden op onze eerste NY S+C trip drie dagen voor de city waarvan er een verloren ging door veel regen en toch hebben we op die twee dagen enorm veel gezien je moet wel een beetje weten wat je wil doen en een kleien planning maken.
Een jaar later hebben we het over gedaan met een volle week alleen city maar ik moet eerlijk zeggen dat zo'n week erg vermoeiend is.
suriboy777
Amerika-ontdekker

Bericht door suriboy777 »

We zijn afgelopen maand naar NY geweest voor € 400 met de KLM. Er was een actie gaande, vandaar! Kijk de prijs die je nu hebt is aantrekkelijk. Je kan blijven wachten op de goede aanbieding, maar dan word je hotelkamer wel duurder naarmate je de datum nadert en laat bent met boeken.

Je kan ook kijken naar aanbiedingen van vlucht+hotel. Je kan ook een hotel in Queens nemen, dichtbij het metro-station en je bent binnen 15 minuten in NY. Je bent ook sowieso goedkoper uit als je 'buiten' boekt, tenzij je een spetterende actie hebt gezien. Maar ik las in een ander draadje dat de bezettingsgraad in september hoog is ivm met een toernooi. Dus wel snel zijn.
karen
Amerika-newbie

Bericht door karen »

Bedankt voor al jullie reacties!!! Enig idee waar ik best zoek voor een hotel+vlucht deal? Ik heb er al heel veel zin in!
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

expedia?
of D-reizen? daar heb ik wel goede ervaringen mee...

check wel eerst de reviews van aangeboden hotels.....zijn niet altijd de beste....(vandaar dat ze voor pakketreizen overblijven... :lol: )
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

maar dan word je hotelkamer wel duurder naarmate je de datum nadert en laat bent met boeken
hoeft niet zo t zijn als je met priceline of hotwire boekt. ( behalve rondom 11 sept mede door de us open)
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
suriboy777
Amerika-ontdekker

Bericht door suriboy777 »

Ik zou u best wel geloven. Echter, als nieuweling om priceline/hotwire te begrijpen en alle tricks and tips doorhebt, dan weeg ik een ons. Veels-te-veel moeite voor een beetje korting m.i..
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Beetje korting... :shock:
't Scheelt de helft. En anders doe je 't niet goed.

Maar ieder z'n ding.
De een steekt wat meer tijd in zich hierin verdiepen en houdt geld over om lekker te eten, drinken en leuke excursies, en de ander verdiept zich niet, geeft wat meer geld uit aan een hotel en houdt tijd over 8).
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Als je een uurtje de tijd neemt weet je precies hoe Hotwire en Priceline werken. En dat 'beetje korting' kan in de praktijk vaak oplopen tot 50% van de kamerprijs. Als je wat luxer wilt zitten is dat vaak een flinke besparing. :)

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

juist in de steden waar het o zo duur kan zijn lzou ik kiezen om toch eens goed te lezen wat priceline inhoudt.Hotwire is helemaal makkelijk.Maar ieder z''n beurs natuurlijk.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer