Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Generator afkopen?
Generator afkopen?
Hallo,
mijn vriendin en ik gaan 21 dagen met een camper van EL MONTE op stap (C25).
Wij bezoeken vrij veel campings zonder stroom, nu vragen wij ons af of we de genarator moeten afkopen?
We hebben namelijk geen idee of we deze vaak gaan gebruiken.
$3,- per uur of $5 per dag....
mijn vriendin en ik gaan 21 dagen met een camper van EL MONTE op stap (C25).
Wij bezoeken vrij veel campings zonder stroom, nu vragen wij ons af of we de genarator moeten afkopen?
We hebben namelijk geen idee of we deze vaak gaan gebruiken.
$3,- per uur of $5 per dag....
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Generator afkopen?
De ervaring leert dat je de generator niet zo heel veel gebruikt.
Wij betalen altijd per uur en zijn nooit meer kwijt dan een uur of 4 of 5 in vier weken.
Toen wij de eerste keer een camper huurden, vertelde het meisje dat ons hielp dat we de generator per uur moesten nemen, omdat je die niet iedere dag gebruikt.
Haar baas zal dat misschienniet geweten hebben dat zij de kalnten dit advies gaf.
Wij betalen altijd per uur en zijn nooit meer kwijt dan een uur of 4 of 5 in vier weken.
Toen wij de eerste keer een camper huurden, vertelde het meisje dat ons hielp dat we de generator per uur moesten nemen, omdat je die niet iedere dag gebruikt.
Haar baas zal dat misschienniet geweten hebben dat zij de kalnten dit advies gaf.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
21 dagen X $ 5,00 = $ 105,00 : $ 3,00 = 35 uur die hebben wij in onze 10 camperreizen nog niet eens gehaalt.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Onze eerste camperreis van 4.5 week hebben wij onze generator wel 4 minuten gebruikt
Hier hoefden we ook niet voor te betalen. De tweede reis weet ik het niet precies maar al zeker geen uur. Ik kan me niet meer herinneren of we toen iets hebben moeten betalen, volgens mij niet.

- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geloof dat we bij El-Monte vrijwel nooit hoefden te betalen, beide keren bij Road Bear wel, maar dat ging inderdaad maar om een paar dollar.
THNX
Waarom hebben jullie de genarator nooit gebruikt...?
Misschien is een betere vraag... waar gebruik je de generator eigenlijk voor
Waarom hebben jullie de genarator nooit gebruikt...?
Misschien is een betere vraag... waar gebruik je de generator eigenlijk voor

- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor het koffieapparaat de broodtoaster en eventueel om de magnetron te gebruiken.
Voor de airco vrijwel nooit.
Voor de airco vrijwel nooit.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Als de camper de hele dag had staan "bakken" op de parkeerplaats van Six-flags,Waarom hebben jullie de genarator nooit gebruikt...?
motor aan ==> dashboard airco aan
generator aan ==> dak-airco aan
Maar... niet afkopen de generator, gebruik is minimaal.