Het begint te naderen hier en ik ben nu iemand die eenmaal meer als 100% zeker is van zen stuk dus hierbij een vraagje over de etickets.
onze transatlantische vluchten zijn geboekt via connections. Ik heb het eticket maar afgedrukt maar houden ze dit bij als je incheckt in brussel of zou ik het dubbel moeten afdrukken voor terug in miami te vertrekken? ik denk dat ze uiteindelijk ook alles adhv je paspoort in hun systeem kunnen opzoeken toch?
en we hebben ook nog een binnenlandse vlucht met jetblue... hier heb ik ook men eticket receipt afgedrukt maar ik veronderstel dat ze je ook gewoon kunnen terug vinden in hun systeem als je daar incheckt... zijn er verder nog zaken waar ik rekening mee moet houden bij een binnelandse vlucht? bagage toelating heb ik al gecontroleerd alleszins
In principe hebben ze aan je paspoort voldoende maar het kan nooit kwaad toch een printje bij je te hebben. Neemt immers ook geen ruimte in.
Indien je niet van te voren (online) incheckt, is het ook aan te raden het adres van je eerste overnachting mee te nemen. Heb er ooit al eens een formulier voor gepost hier: Grensformulier VS. Weet niet of ze dat nog steeds gebruiken bij het inchecken maar enkele jaren geleden nog wel.
Volgens mij is dat grensformulier hetzelfde als wat je nu moet invullen bij de airline( bijv britiscch airways ) additional passenger information. Tenminste daar heb ik het nu ingevuld en dat was verplicht
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
idd, hetgene wat in dat formulier staat heb ik ook ingevuld op de site van AA onder passenger flight information paspoort nr, naam en het verblijfadres
Het is inderdaad op zich niet nodig, maar het kan soms voorkomen dat ze je informatie aan de hand van alleen je paspoort niet meteen kunnen ophalen uit het systeem. Nou is er dan niet meteen een man overboord, het kan alleen wat langer duren. Nou staat er op elk e-ticket een "confirmation number" en daarmee kan een baliemedewerker meteen je reservering vinden. Dus als je niet het e-ticket kunt uitprinten, zou je ook kunnen volstaan met het opschrijven van dat nummer.
Tijdens mijn reis was het alleen mogelijk om mijn tickets thuis uit te printen voor de heenreis, de rest is allemaal gebeurd op mijn paspoort en/of van te voren ingecheckt.
Ik print zelf altijd mijn itenerary uit met daarop alle informatie die de maatschappij heeft gegeven. Je kunt het maar bij de hand hebben. En wat is nou één printje
Ik vertrek over een paar dagen naar de VS, en heb een heel ´´boekwerk´´ van de printjes gemaakt ... alle printjes netjes bij elkaar gedaan in een doorzichtig mapje, met bijbehorende beschreven stickertjes. Dus ik kan , bij elk hotel en autoverhuurbedrijf en airport, zo grijpen naar het boekwerk. Dit boekwerk doe ik in mijn laptoptas, dus altijd bij de hand en geen gezoek en gerommel in tassen en rugzakken! Scheelt ergernis en moeite!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.