Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wanneer bekend van welke terminal vertrek

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
elleng
Amerikafan

wanneer bekend van welke terminal vertrek

Bericht door elleng »

Vrijdag as is het zover: we gaan!
vertrek vanaf Düsseldorf naar Londen met British Airways
Vervolgens met Virgin naar San Francisco.
Hoe kom ik er achter van welke terminal we vertrekken, in Düsseldorf en Heathrow??

Is dat op het moment dat je online incheckt?? zie op de site van cheaptickets hier geen info over staan

staat nl nu niet bij de gegevens vermeld.
2014 NW USA - W-Canada http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 ZW USA http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2006 Australie http://famdevriesdownunder.aroundtheglo ... australie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Staceybeesie
Amerika-expert

Re: wanneer bekend van welke terminal vertrek

Bericht door Staceybeesie »

Heathrow geeft een half uur voor de vertrektijd pas de gate nummers door op de boorden in de main terminal. Vond ik ook heel vervelend, maar dat doen ze denk ik om iedereen in de grote hal (met winkels) te houden en dan vlak voor vertrek pas naar de gate gaan. Zelf weet ik ook graag van te voren hal welke gate ik heb, maar helaas werkt dat niet zo op Heathrow.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Precies, de precieze gate op Heathrow wordt kort tevoren pas bekend gemaakt. Als je vliegt met British AIrways, kom je aan en vertrek je ook weer in Terminal 5. Die bestaat echter wel uit 3 gedeeltes, en alle centrale faciliteiten bevinden zich in deel A. Wij vonden Heathrow onnodig inefficiënt, maar het is niet moeilijk om te begrijpen.

Düsseldorf zou ik me niet zo druk om maken. Het is niet zo'n groot vliegveld, en in de terminals staan overal schermen waar je je gate kunt achterhalen, bovendien vertellen ze je dat ook bij het inchecken of het afgeven van de bagage.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

Düsseldorf is heel overzichtelijk. Het is een halve O en je kunt eigenlijk geen terminal missen.
Volgens deze lijst vertrekt ja van terminal B.http://www.duesseldorf-international.de ... llschaften
Er liggen overal kaartjes met plattegronden en er zijn diverse informatie balies.
dominicr
Amerikafan

Bericht door dominicr »

Klopt het dat je je bagage niet op hoeft te halen als je een transfer hebt op Heathrow ?
(de bagageband zit na de douane, en daar kom je volgens mij geeneens doorheen)
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Dat klopt. Je koffer wordt doorgelabeld naar je laatste bestemming.

Wanneer je nog een overstap in de VS hebt zul je wél je bagage van de band moeten halen en opnieuw moeten inleveren.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

In London Heathrow kom je aan op terminal 5. Daarna moet je per bus naar terminal 3. Daar eerst door de veiligheidscontrole. Bij het inchecken in Düsseldorf krijg je je instapkaarten in een mapje waarin staat hoe het overstappen precies gaat.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer