Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke auto voor roadtrip

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Tukker43
Amerika-ontdekker

Welke auto voor roadtrip

Bericht door Tukker43 »

Welke auto raden jullie aan om een roadtrip te doen. Wij beginnen in New York, Washington, Atlanta, Miami, Dallas, Houston, Los Ageles, Las Vegas en San Francisco en overal zijn we van plan te overnachten via Wimdu. We zijn met 4 mannen en zijn van plan om toch wat materiaal mee te nemen / daar te kopen. Wat is ook de beste verhuurmaatschappij?
DejaVu
Amerika-expert

Re: Welke auto voor roadtrip

Bericht door DejaVu »

Maatschappij maakt niet zoveel uit zolang het maar een grote is (Hertz/Avis/Alamo/National/Dollar). Je kan het proberen in een Fiat 500 lekker knus ;) Maar lekker een Full Size SUV is beter.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Bedoel je dat je van New york naar San Francisco rijdt? Of doe je nog delen met het vliegtuig?
Van NY naar Washington zou je ook de trein of een bus kunnen nemen, kijk eens wat handiger/goedkoper is.
ALs je dirt roads wilt rijden is een SUV verstandig, maar anders is een minivan ook wel lekker, dan heb je voldoende zit- en bagageruimte. En plaats voor een koelbox.
Als je voor een SUV gaat zou ik de grootste nemen.
Je zult (forse) drop off kosten hebben, kijk daar goed naar. National is het goedkoopste daarin als ik me niet vergis.
Kijk eens bij http://www.usareisen.de voor de prijzen bij de verschillende verhuurbedrijven.

Marianne
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Een grote en eentje van National ja (max $250 dropoff).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Zie ook dit topic. Daar is deze vraag ook al gesteld.

Ik denk dat een full size SUV of minivan de beste optie is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer