Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke auto voor roadtrip
Welke auto voor roadtrip
Welke auto raden jullie aan om een roadtrip te doen. Wij beginnen in New York, Washington, Atlanta, Miami, Dallas, Houston, Los Ageles, Las Vegas en San Francisco en overal zijn we van plan te overnachten via Wimdu. We zijn met 4 mannen en zijn van plan om toch wat materiaal mee te nemen / daar te kopen. Wat is ook de beste verhuurmaatschappij?
Re: Welke auto voor roadtrip
Maatschappij maakt niet zoveel uit zolang het maar een grote is (Hertz/Avis/Alamo/National/Dollar). Je kan het proberen in een Fiat 500 lekker knus
Maar lekker een Full Size SUV is beter.

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedoel je dat je van New york naar San Francisco rijdt? Of doe je nog delen met het vliegtuig?
Van NY naar Washington zou je ook de trein of een bus kunnen nemen, kijk eens wat handiger/goedkoper is.
ALs je dirt roads wilt rijden is een SUV verstandig, maar anders is een minivan ook wel lekker, dan heb je voldoende zit- en bagageruimte. En plaats voor een koelbox.
Als je voor een SUV gaat zou ik de grootste nemen.
Je zult (forse) drop off kosten hebben, kijk daar goed naar. National is het goedkoopste daarin als ik me niet vergis.
Kijk eens bij http://www.usareisen.de voor de prijzen bij de verschillende verhuurbedrijven.
Marianne
Van NY naar Washington zou je ook de trein of een bus kunnen nemen, kijk eens wat handiger/goedkoper is.
ALs je dirt roads wilt rijden is een SUV verstandig, maar anders is een minivan ook wel lekker, dan heb je voldoende zit- en bagageruimte. En plaats voor een koelbox.
Als je voor een SUV gaat zou ik de grootste nemen.
Je zult (forse) drop off kosten hebben, kijk daar goed naar. National is het goedkoopste daarin als ik me niet vergis.
Kijk eens bij http://www.usareisen.de voor de prijzen bij de verschillende verhuurbedrijven.
Marianne
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Een grote en eentje van National ja (max $250 dropoff).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Zie ook dit topic. Daar is deze vraag ook al gesteld.
Ik denk dat een full size SUV of minivan de beste optie is.
Ik denk dat een full size SUV of minivan de beste optie is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1260 Weergaves
-
Laatste bericht door markro
-
- 2 Reacties