Het staat er overigens wel bij op hun site: Prijzen zijn per volwassene incl. alle belastingen, excl. toeslagen en boekingskosten.
En als je dan op het

klikt dan zie je wat ze daarmee bedoelen:
Bij het online boeken van vliegtickets zijn de kosten opgebouwd uit verschillende onderdelen. Naast de ticketprijs, luchthavenbelastingen en eventuele andere toeslagen als een veiligheidstoeslag en/of brandstoftoeslag worden er ook Customer Service Charge en boekingskosten gerekend. De hoogte van deze charge en boekingskosten kan oa. verschillen per gekozen maatschappij, reisperiode, nationaliteit van de klant, land van boeken, tijdstip van boeken en is afhankelijk van het aantal eerder gemaakte boekingen van de hoofdboeker, maar is maximaal 78,75 euro per persoon, de boekingskosten zijn maximaal vijfentwintig euro per boeking. De Customer Service Charge is een gevolg van de gewijzigde commissiestructuren binnen de luchtvaart, derhalve zijn wij genoodzaakt deze te rekenen. In stap 4 wordt het totale kostenoverzicht getoond inclusief alle kosten en eventueel bijgeboekte producten.
Dat niemand die regel leest is een tweede maar het is niet dat ze het verbergen ofzo..
Overigens is
Consuwijzer hier heel duidelijk in. En volgens de regels voldoen ze ook aan de code. Ik heb het desbetreffende stuk even rood gemaakt.
Hoe moet de prijs van een reis worden vermeld?
In Nederland gelden hiervoor speciale regels. Deze regels zijn vastgelegd in de Reclamecode Reisaanbiedingen. Hieronder leggen wij u uit waarom deze regels er zijn en wat die regels inhouden.
Waarom is er een Reclamecode Reisaanbiedingen? En wie moet zich hieraan houden?
Het doel van de Reclamecode Reisaanbiedingen is om consumenten zo volledig mogelijk te informeren over de prijzen van de aangeboden reizen. Dat wil zeggen vakanties, vliegreizen, bustrips, treinkaartjes van NS HI Speed, maar ook een vakantie met een pleziervaartuig. Zo kunt u ook beter prijzen vergelijken en is het voor u meteen duidelijk wat de volledige prijs van een aanbieding is. Deze regels gelden voor alle aanbieders van bovengenoemde reisdiensten op de Nederlandse markt.
Wat zijn de regels?
Reclames mogen niet misleidend zijn. Zogenaamde lokkertjes met zeer beperkte beschikbaarheid, of actieprijzen zonder daarbij de speciale voorwaarden te noemen zijn niet toegestaan. De getoonde prijzen moeten correct en duidelijk zijn.
Prijzen zijn volgens de Reclamecode Reisaanbiedingen correct als alle vaste en onvermijdbare kosten zijn opgenomen. Kosten die vooraf nog niet kunnen vast staan of die afhankelijk zijn van uw persoonlijke wensen hoeven niet in de prijs te worden opgenomen.
Vaste kosten
Als vaste kosten worden aangemerkt: verblijfskosten voor de hele periode, schoonmaakkosten als die verplicht zijn, verplichte excursies, toeslagen verbonden aan wijze van betalen, als deze verplicht wordt voorgeschreven,
Ook alle (luchthaven)toeslagen, vliegbelasting, brandstofheffing zijn onvermijdelijke en vaste kosten en moeten in de prijs zijn opgenomen. Vliegtickets aangeboden door luchtvaartmaatschappijen, waarbij de consument direct een boeking kan doen, moeten worden voorzien van een gespecificeerde prijs. Dat wil zeggen dat bij de totaalprijs ook alle aparte kosten als toeslagen, belastingen en heffingen moeten worden vermeld.
Boekings- en reserveringskosten
Voor boekings- en reserveringskosten bepaalt de Code dat als een reisagent of reisbureau als bemiddelaar een reis aanbiedt via internet bij de prijs vermeld moet staan of de prijs inclusief of exclusief boekings- en reserveringskosten is.
Andere belastingen
Voor toeristen en verblijfsbelasting geldt: als vooraf niet kan worden berekend, moet worden vermeld dat dit ter plekke nog moet worden betaald.
Extra opties waar u zelf voor kan kiezen mogen niet vooraf zijn aangevinkt
Kosten voor niet verplichte extra's zoals een annuleringsverzekering of een vrijwillige excursie mogen niet al aangevinkt staan en meegerekend zijn in de totale prijs. U moet hier zelf voor kunnen kiezen door ook zelf iets aan te vinken als u bijvoorbeeld via internet een reis wilt boeken.
Ik heb een klacht over een misleidende aanbieding of onjuiste prijsvermelding, waar kan ik terecht?
Klachten over misleidende aanbiedingen of onjuiste prijsvermelding kunt u indienen bij de Reclame Code Commissie. De Commissie kan een aanbeveling doen om de aanbieding te staken. Legt een aanbieder die aanbeveling naast zich neer, dan kan de Consumentenautoriteit zo nodig een boete opleggen.