Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
alamo san diego airport
-
- Amerika-newbie
alamo san diego airport
Hallo,
Begin mei ga ik met mijn gezin naar california op vakantie, we beginnen de reis in san diego, ik heb al vele malen bij alamo op lax gehuurd en daar kun je gewoon je auto uitzoeken op de parkeerplaats, kan iemand mij vertellen of dat in san diego ook het geval is?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Begin mei ga ik met mijn gezin naar california op vakantie, we beginnen de reis in san diego, ik heb al vele malen bij alamo op lax gehuurd en daar kun je gewoon je auto uitzoeken op de parkeerplaats, kan iemand mij vertellen of dat in san diego ook het geval is?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Re: alamo san diego airport
Is voor mij al weer een jaar of 9 geleden. Toen kregen we een auto toegewezen. Ik weet niet meer precies wat voor auto, maar ik weet wel dat we er veel en goed mee gereden hebben. Kan goed zijn dat je nu wel zelf mag kiezen natuurlijk.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: alamo san diego airport
Wij konden daar vorig jaar in maart GEEN auto uitzoeken (drop off was in phoenix); de auto werd ons toegewezen. het was overigens niet druk bij alamo, en ze waren heel vriendelijk en probeerden ons geen extra's aan te smeren. We waren eerst teleurgesteld met de auto die we meekregen maar uiteindelijjk na er mee gereden te hebben super tevreden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1267 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 17 Reacties