Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

reis doorheen de rockies

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
miekatoen
Amerika-newbie

reis doorheen de rockies

Bericht door miekatoen »

Hallo,
Vaak gingen we naar Amerika en Canada. We worden 70 en willen nog eens het mooiste zien. We landen in Salt Lake City, klimmen door de Rockies naar Prince Rupert, nemen de ferry naar Juneau, reizen door Alaska om te eindigen in Anchorage.Probleem: hole goedkoop vliegen en wanneer ticketten bestellen ( reis in juni 2013) en wat met de auto die je huurt in Salt Lake en terug afgeeft in Anchorage. Ik zocht alles op en dat komt vrij duur. Kent iemand een betere oplossing. We willen alvast nog een keert Yellowstone zien, Glacier, Icefield Parkway en natuurlijk nog eenmaal Alaska. We trekken voor deze reis 40 dagen uit. Met dank en alle hulp is ditmaal welkom. Miekatoen
mtl
Amerika-expert

Re: reis doorheen de rockies

Bericht door mtl »

Een dergelijke mooie reis kost gewoon veel. En wat vinden jullie duur? Vliegtickets kun je 330 dagen van te voren boeken dus ik zou in juli nog maar eens gaan berekenen wat het kost.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: reis doorheen de rockies

Bericht door Pete.Z »

Ik zou zeker proberen een verhuurder te vinden die geen achterlaatkosten rekent, maar bij achterlaten in Alaska zal je daar bijna niet onderuit komen denk ik?
Beetje gaan rondbellen en mailen, en kijken wie de beste deal heeft.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer