Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ford Flex huren in SFO
Ford Flex huren in SFO
Zijn er hier die op San Francisco airport een Ford Flex huurden ?
Ik had graag geweten welke maatschapij deze eventueel in z'n aanbod heeft , zou hem zelf ook is willen rijden .
Thxs
Ben
Ik had graag geweten welke maatschapij deze eventueel in z'n aanbod heeft , zou hem zelf ook is willen rijden .
Thxs
Ben
Re: Ford Flex huren in SFO
De meeste verhuurbedrijven hebben een modelklasse en dan geldt de voorbeeldauto of iets gelijkwaardigs. Als je per se een Ford Flex wil, google dan eens hierop en kijk wat er uit rolt.
Ik weet echt wel hoe het er toegaat in de verhuurbedrijven hoor !!
Ik zou dus graag reactie krijgen van iemand die recent in SFO de Flex echt huurde .
En dat kom je via google niet te weten !
Ik zou dus graag reactie krijgen van iemand die recent in SFO de Flex echt huurde .
Nou nou.. niet gelijk zo gepikeerd 
Hockey wil je alleen maar helpen.

- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Met maar twee berichten op je conto kan't ook een stukje rustiger.Benneke schreef:Ik weet echt wel hoe het er toegaat in de verhuurbedrijven hoor !!
Als er iemand is die de Ford Flex écht gehuurd heeft, dan zal die zich wel melden, anders heb je pech.
Trouwens, wij kunnen op voorhand niet weten welke kennis iemand al heeft.
Indien iemand je dus een uitleg geeft die je al wist, dan moet je daar niet zo gepikeerd op reageren.
Reisblog: thisisfraa.be
@Benneke, als jij op deze manier reageert op iemand die jou wil helpen, dan zal je weinig hulp en respons gaan krijgen op dit forum. Jij vroeg welke verhuurmaatschappijen dat model verhuren, en dat kan waarschijnlijk wel via Google vinden. Dan heb je nog geen ervaringen, maar al wel een deel van je vragen beantwoord.
@Jaydee84 en Fraaa, dank.
@Jaydee84 en Fraaa, dank.
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Je kunt ook ff langs een dealer gaan en een proefrit maken als je geen verhuurbedrijf kan vinden.Benneke schreef:Zijn er hier die op San Francisco airport een Ford Flex huurden ?
Thxs
Ben
Maar dat had je misschien ook wel zelf bedacht

En uw reactie dan ?Jaydee84 schreef:Nou nou.. niet gelijk zo gepikeerd
Ik stel gewoon even iets DUIDELIJK ! daarvoor hoef jij zo niet te reageren !!!
Hier hetzelfde !Fraaa schreef:Met maar twee berichten op je conto kan't ook een stukje rustiger.Benneke schreef:Ik weet echt wel hoe het er toegaat in de verhuurbedrijven hoor !!
Als er iemand is die de Ford Flex écht gehuurd heeft, dan zal die zich wel melden, anders heb je pech.
Trouwens, wij kunnen op voorhand niet weten welke kennis iemand al heeft.
Indien iemand je dus een uitleg geeft die je al wist, dan moet je daar niet zo gepikeerd op reageren.
Denk jij ook dat je de zon bent en alles rond u draait ? Dat ik hier ff mijn vraag niet duidelijker mag maken !!
Hertz heeft idd altijd "specials" ,Hans uit Koekelare schreef:Kan je niet via Hertz een specifieke auto huren?
en ik volg deze op LAX nogal , heb tevens daar al verschillende leuke auto's gereden ,
op SFO heb ik niet zo deze ervaringen , vandaar dus ook mijn vraag , ik weet dat ze daar de specials achter de hand houden , zo'n beetje op speciale aanvraag wss !
- Bushmaster
- Amerika-expert
ze zijn wel eens bij Dollar gesignaleerd,
http://www.f150online.com/forums/genera ... -flex.html
Thxs ,US-fanboy schreef: Je kunt ook ff langs een dealer gaan en een proefrit maken als je geen verhuurbedrijf kan vinden.
Maar dat had je misschien ook wel zelf bedacht
Is idd ook een optie om er is mee gereden te hebben ,
maar ik ben de Dodge Caravan , Chrysler Town & Country rijden een beetje beu , maar heb toch ruimte nodig .
In Florida blijkbaar ,Bushmaster schreef:ze zijn wel eens bij Dollar gesignaleerd,
Daar heeft Alamo deze ook wel te huur ja .
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Nee dat maak jij er van, ik ben ook trouwens niet de enige die er blijkbaar een probleem mee heeft.Benneke schreef: Hier hetzelfde !
Denk jij ook dat je de zon bent en alles rond u draait ? Dat ik hier ff mijn vraag niet duidelijker mag maken !!
Een beetje dimmen mag dus wel.
Reisblog: thisisfraa.be
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Als je al zo veel ervaring hebt, en het gaat je alleen om te weten of een van de verhuurmaatschappijen er een heeft staan voor de verhuur, dan bel je ze toch gewoonBenneke schreef:Hertz heeft idd altijd "specials" ,Hans uit Koekelare schreef:Kan je niet via Hertz een specifieke auto huren?
en ik volg deze op LAX nogal , heb tevens daar al verschillende leuke auto's gereden ,
op SFO heb ik niet zo deze ervaringen , vandaar dus ook mijn vraag , ik weet dat ze daar de specials achter de hand houden , zo'n beetje op speciale aanvraag wss !

Makkelijk zat, en dan hoef je hier geen ruzie te gaan maken.
@Benneke, de wijze waarop jij het nodig vindt om hier te reageren maakt dat je van mij geen hulp meer hoeft te verwachten. En ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Idem.Hockey schreef:@Benneke, de wijze waarop jij het nodig vindt om hier te reageren maakt dat je van mij geen hulp meer hoeft te verwachten. En ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
@Benneke; Op dit forum proberen we enig niveau te behouden en op een positieve manier op elkaar te reageren. De eerste reacties op jouw vraag waren oprecht bedoelt om je te helpen. Als je er toch niet mee geholpen bent, had je je vraag kunnen verduidelijken of wachten op andere reacties.
Als je dat niet lukt ga dan alsjeblieft naar een ander forum (FOK of zo) zodat we het hier gezellig (zie subtitel van deze site) kunnen houden.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Edit: Laat maar.Benneke schreef:En uw reactie dan ?Jaydee84 schreef:Nou nou.. niet gelijk zo gepikeerd
Ik stel gewoon even iets DUIDELIJK ! daarvoor hoef jij zo niet te reageren !!!
Weet niet of je er iets aan hebt:
In 2009 kwamen wij in Sf erachter dat onze auto kapot was. Deze hebben we toen ingeruild bij een Alamo verhuurbedrijf (niet op het vliegveld).
We kregen toen een mooie blauwe Ford Flex mee. Erg mooie, fijne en ruime auto.
In 2009 kwamen wij in Sf erachter dat onze auto kapot was. Deze hebben we toen ingeruild bij een Alamo verhuurbedrijf (niet op het vliegveld).
We kregen toen een mooie blauwe Ford Flex mee. Erg mooie, fijne en ruime auto.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht