Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Binnenlandse vluchten
Binnenlandse vluchten
Hallo iedereen,
heb een vraagje in verband met vluchten in Amerika zelf.
Ik ben een reis aan het plannen voor 7 weken en zou hierbij een paar binnenlandse vluchten willen maken.
Ik wil van Rapid City naar Buffalo of Ontario vliegen.
Van Buffalo naar New York.
Van Ney York naar Washington.
Van Washington Naar Orlando.
Waar kan ik deze het best boeken of zou het makkelijker zijn dat we bepaalde trajecten met de trein of bus zouden rijden.
Wat is het goedkoopste ?
Dank bij voorbaat, Percy.
heb een vraagje in verband met vluchten in Amerika zelf.
Ik ben een reis aan het plannen voor 7 weken en zou hierbij een paar binnenlandse vluchten willen maken.
Ik wil van Rapid City naar Buffalo of Ontario vliegen.
Van Buffalo naar New York.
Van Ney York naar Washington.
Van Washington Naar Orlando.
Waar kan ik deze het best boeken of zou het makkelijker zijn dat we bepaalde trajecten met de trein of bus zouden rijden.
Wat is het goedkoopste ?
Dank bij voorbaat, Percy.
Re: Binnenlandse vluchten
Weet niet of het het goedkoopste is, maar wij hebben al verschillende binnenlandse vluchten geboekt via de luchtvaartmaatschappijen zelf. Zo gaan wij in september van Jackson Hole naar Vegas met United Airlines. SouthWest Airlines is een lagekosten maatschappij, misschien vind je daar wel iets.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
beetje meer duidelijkheid.
Buffalo is een plaats, ik neem aan buffalo, NY?
Ontario is een privincie in Canada
Washington state of washington DC.
America heeft ook prijsvechters zoals jet bue etc
Buffalo is een plaats, ik neem aan buffalo, NY?
Ontario is een privincie in Canada
Washington state of washington DC.
America heeft ook prijsvechters zoals jet bue etc
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Voor de binnenlandse vluchten binnen de USA zou je via de zoekmotor van google nl. googleflight kunnen kijken of via een andere zoekmotor en dan vergelijken of je rechtstreeks via die maatschappij niet goedkoper uit bent.
-
- Amerika-ontdekker
Omdat mijn vraag ook over binnelandse vluchten gaat, voeg ik mijn vraag hier bij.
Ik vond het wat dwaas om er een nieuw topic van te maken.
We hebben 2 vluchten geboekt in de VS. Eentje van Washington DC naar LA
en van LA naar Mexico. Nu is mijn vraag hoelang op voorhand we best op de luchthaven zijn?
Is dat hetzelfde als hier? Of vroeger? Later?
Merci
Ik vond het wat dwaas om er een nieuw topic van te maken.
We hebben 2 vluchten geboekt in de VS. Eentje van Washington DC naar LA
en van LA naar Mexico. Nu is mijn vraag hoelang op voorhand we best op de luchthaven zijn?
Is dat hetzelfde als hier? Of vroeger? Later?
Merci
Doe maar 2 uur van te voren.
En om on-topic te blijven: de vraag hoe je de goedkoopste binnenlandse vluchten boekt is niet makkelijk te beantwoorden. Het zal veel zoekwerk worden. Er zijn zoveel maatschappijen in de VS. Hou er rekening mee dat m.u.v. Southwest airlines er betaald moet worden voor ruimbagage.
En om on-topic te blijven: de vraag hoe je de goedkoopste binnenlandse vluchten boekt is niet makkelijk te beantwoorden. Het zal veel zoekwerk worden. Er zijn zoveel maatschappijen in de VS. Hou er rekening mee dat m.u.v. Southwest airlines er betaald moet worden voor ruimbagage.
Sorry ben maar een leek is mijn eerste reis die ik probeer in elkaar te steken.
Van Rapid City naar Buffalo New York (Niagara) of Ontario international (Niagara).
Van Buffalo New York naar New York John F Kennedy Airport.
Van New York John F Kennedy Airport Naar Washington DC Dulles international Airport.
Van Washington DC Dulles international Airport Naar Florida Orlando international Airport.
Hopelijk ben ik nu een beetje duidelijker.
Met vriedelijke groeten, Percy.
Van Rapid City naar Buffalo New York (Niagara) of Ontario international (Niagara).
Van Buffalo New York naar New York John F Kennedy Airport.
Van New York John F Kennedy Airport Naar Washington DC Dulles international Airport.
Van Washington DC Dulles international Airport Naar Florida Orlando international Airport.
Hopelijk ben ik nu een beetje duidelijker.
Met vriedelijke groeten, Percy.
misschien kan je het opzoeken met skyscanner.nl?
Persoonlijk zou ik van Niagara Falls naar New York City en vervolgens door naar Washington met de auto gaan.
De eerste rit is gewoon leuk om te doen, je komt door mooie stukken landschap en er zijn genoeg leuke stops te maken. De tweede rit is gewoon zoveel gemakkelijker met de auto, omdat je niet vantevoren aanwezig hoeft te zijn, niet van en naar een vliegveld hoeft, enz.
Als je in New York en Washington geen auto bij je wilt hebben dan kun je ook heel gemakkelijk met de trein gaan. Deze brengt je van Manhattan naar het centrum van DC binnen een paar uur. Kijk maar op http://www.amtrak.com
Voor het laatste stuk naar Orlando lun je zoeken op vluchten vanaf Washington Dulles, maar ook Washington National en Baltimore zijn mogelijk. National ligt heel dicht bij DC, Baltimore en Dulles iets verder weg. Naar Dulles zijn goede verbindingen met openbaar vervoer, Baltimore weet ik niet, maar er gaat vast een speciale bus vanaf DC.
De enige route die ik nooit gereisd heb is vanaf Rapid City, dus het eerste stuk heb ik geen idee van.
Succes!
De eerste rit is gewoon leuk om te doen, je komt door mooie stukken landschap en er zijn genoeg leuke stops te maken. De tweede rit is gewoon zoveel gemakkelijker met de auto, omdat je niet vantevoren aanwezig hoeft te zijn, niet van en naar een vliegveld hoeft, enz.
Als je in New York en Washington geen auto bij je wilt hebben dan kun je ook heel gemakkelijk met de trein gaan. Deze brengt je van Manhattan naar het centrum van DC binnen een paar uur. Kijk maar op http://www.amtrak.com
Voor het laatste stuk naar Orlando lun je zoeken op vluchten vanaf Washington Dulles, maar ook Washington National en Baltimore zijn mogelijk. National ligt heel dicht bij DC, Baltimore en Dulles iets verder weg. Naar Dulles zijn goede verbindingen met openbaar vervoer, Baltimore weet ik niet, maar er gaat vast een speciale bus vanaf DC.
De enige route die ik nooit gereisd heb is vanaf Rapid City, dus het eerste stuk heb ik geen idee van.
Succes!
Kijk ook eens bij Boltbus voor een enkele reis tussen diverse plaatsen. Megabus heeft ook veel voordelige tickets, alleen in het algemeen is Boltbus beter dan Megabus.
Bedankt iedereen zal eens gaan rondneuzen
Ik wil iedereen bedanken voor zijn reactie en heb mijn besluit genomen we nemen de bus (slot mag erop).
Mvg Percy.
Mvg Percy.
Wat zijn de kosten om met de bus te gaan? En waarom heb je gekozen om met de bus te gaan( gewoon nieuwsgierig). Ik ga de reis ook maken en ik twijfel ook nog steeds wat ik moet doen.
Met vroegboeken op greyhound.com kun je wel eens leuke tarieven krijgen voor de bus. Of je koopt een buspas waarmee je onbeperkt met de bus door heel USA kan reizen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1422 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 4 Reacties