Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

entertaiment aan boord van vliegtuig

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
SATO
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: entertaiment aan boord van vliegtuig

Bericht door SATO »

Wij vliegen met Arke en op hun site staat een filmpjes met best wel wat recente titels van films en cd's

[youtube]aXWBTF_Bk_M[/youtube]
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Hockey schreef:Bij KLM is het gratis. Als je vliegt met Delta van NL naar de VS is het ook gratis. Tenzij ze dat inmiddels veranderd hebben.
Nee, internationaal is het nog steeds gratis. :wink: Ik vond hun website ook verwarrend omdat er inderdaad vaak staat dat het betalend is. Het kan wel zijn dat betaalde dingen (HBO ofzo) betalend waren, maar daar heb ik niet naar gekeken.

Op onze vlucht van Atlanta naar Denver hadden we trouwens ook een eigen scherm met gratis films, op de terugvlucht naar JFK was het geen eigen scherm. Hangt beetje af van het vliegtuig denk ik.
leonardo
Amerika-ontdekker

Bericht door leonardo »

leonardo schreef:
Dus als er mensen zijn die onlangs met Delta op New York (of ergens anders) hebben gevlogen met een Boeing 767 laat eens weten of jullie al dan niet een eigen schermpje hadden...

Ook wij gaan met de kerst naar New York....heen met de KLM 777-200 en terug met Delta 767-300. Heb contact gehad met KLM en de aardige dame zei dat we gewoon eigen schermpjes hebben.....maar nu ga ik ook twijfelen.
Had graag een vlucht later genomen (niet goed gekeken toen we de reis boekte) want dan hadden we gewoon met KLM terug gevlogen.

We gaan het merken....anders hebben we gewoon pech :(

Lang leven Delta....zag net dat de 767-300 gewijzigd is in een A330-300, ben weer happy.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer