Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dollar LAX airport Ervaring autohuur

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
bjornricardo
Amerika-ontdekker

Dollar LAX airport Ervaring autohuur

Bericht door bjornricardo »

Zaterdag vertrek ik voor 3 weken naar South west. Door verschillende engelse reviews te hebben gelezen begin hoofdpijn te krijgen van het autoverhuur bedrijf in LAX airport :

Ze proberen je een klasse lager auto te geven.

Vanalles aan te smeren

.....

Heedft iemand ervaring met Dollar Lax airport?
Jaydee.
Amerikakenner

Re: Dollar LAX airport Ervaring autohuur

Bericht door Jaydee. »

Wel op SFO.

Precies hetzelfde meegemaakt wat jij aangeeft.
Als het even kan nooit meer Dollar.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Wij in phoenix 2 maanden geleden, zeer agressieve benaderinf en ons roadsafe asngesmeerd.dit trouwens wel weer teruggekregen omdat we de dag erna meteen een klacht hebben ingediend.
Dollar is wellicht de goedkoopste verhuurder maar probeert wellicht op deze manier nog extra's binnen te krijgen.wel gewoon de auto gekregen die we gehuurd hadden.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Ach joh, stel je d'r op in dat je niks aangesmeerd wilt worden en lees even goed waar je je paraaf bij zet.

Je hebt misschien een kwartier "last" van die mensen, daarna zie je ze nooit meer.
Ik laat m'n nachtrust d'r niet door verstoren en hoofdpijn krijg ik er al helemaal niet van.

Relax en vooral een fijne vakantie :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Het kan alle kanten op.
Ik vond in April dat er geen keus was tussen full size auto's. Ja slecht en bagger. Gewoon overal nee op zeggen en goed je ticket nakijken voor je naar je auto loopt. (als je geen upgrade en roadsafe wenst natuurlijk)
Dollar zit btw niet op LAX, maar je moet , zoals tegenwoordig bij bijna elk vliegveld, met een busje naar dollar. Bij ons reed dat busje al 2x voorbij zonder te stoppen. Itt de andere maatschappijen rijdt dollar minder vaak naar LAx, volgens mij om de 20min. Bij dollar zelf liep er ook helemaal niemand op de parkeerplaats die evt hulp of vragen kon beantwoorden. Van mijn broker, Eautohuur, had ik de voucher niet goed gelezen. Kijk eens of je bv bent gevrijwaard van state taxes. Ik moest ineens state tax van california en nevada( inleveren auto in las vegas) betalen. Sta je daar na 22u reizen, moet je ineens een onverwachte $200 betalen. Nu heb ik alles + gpskosten teruggekregen, maar kijk goed wat er in je voucher staat en lees en overleg goed voor je zomaar overal ja op antwoord.

Ik heb in Miami 2jr geleden een economy car gehuurd, alle so called special things afgeslagen, kon ik gewoon ergens een auto meenemen. Just pick one. Zo kan het ook, dus ik ga ee met bovenstaande, je er niet druk om maken, je hebt maar 10 min met deze mensen te maken.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik heb eenmaal Dollar op LAX gehad. Geen last van downgrades of proberen te upsellen. Wel standaard extra dingen proberen aan te smeren en gewoon nee gezegd. Dit zijn vervelende dingen maar snel voorbij. Toch zal ik nooit meer bij Dollar huren. Waarom? Ik heb tot tweemaal toe de auto moeten omruilen vanwege (minimaal) 1 defect. En dat omruilen kon alleen op LAX. Nergens anders in LA. De eertse keer omruilen leverde een upgrade op, maar gewoon dezelfde auto omdat fullsize auto's bij de Intermediates stonden toen ik de eerste keer kwam afhalen. Toen ook prima geholpen bij het omruilen. Tweede keer geen upgrade.

Een tweede punt wat me tegenstond is dat men alleen Amerikaanse auto's had. Op de site van Auroeurope(en die van Dollar zelf) stond Hyundai Sonata or similar. Ik wilde graag de nieuwe Sonata proberen, maar ze hadden geen Hyundai's en ook geen Toyota's (mijn 2e keus).

Uiteindelijk heb ik een Chevrolet Malibu gehad, bagger. En daarna een Ford Crown Victoria, formaat slagschip.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

bjornricardo,
Als je hier goed hebt gekeken en daardoor bijvoorbeeld via eAutohuur een auto hebt geboekt...

Zou ik die boeking nu wijzigen.
Voor hetzelfde geld natuurlijk.
Een telefoontje naar de jongens en meisjes in Manchester.
Je vreest te moeten annuleren.
Maar als zij jouw Dollar boeking overzetten naar Alamo of National zou het annuleringsprobleem te vermijden zijn.

Als jij niet op die manier geboekt hebt.
Tref je de nadelen van penny wise pound foolish.
Houd je je doof,blind en stom.
En pak je de beste auto die er te pakken is
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
bjornricardo
Amerika-ontdekker

Bedankt voor jullie reactie. ik heb autoehuur een email gestuurd dat ze het met spoed moeten veranderen op Alamo dus ben benieuwd. koffer is gepackt dus hopen dat dit goed gaat.
bjornricardo
Amerika-ontdekker

Helaas kan eautohuur niks meer veranderen of het word 120 euro duurder dus wij gaan naar Dollar LAX airport ben benieuwd. Gelukkig ben ik alvast gewaarschuwd.

Ik vertrek over 10 uur naar LAX als ik wifi heb zal je jullie uptodate houden.

alvast bedankt voor jullie reacties
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Ben ik dan de enige die nog geen problemen had met Dollar rental desk, waar ik toch al jaren auto's huur, meerdere keren op LAX.
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Tip: meld je op http://www.dollar.com aan als Express member. Daarna je Dollar Express nummer doorgeven aan je verhuurder, die zetten het op de reservering. In Denver lag er een lijst met alle Dollar Express members, die konden zo doorlopen naar buiten en hun auto pakken. Naar buiten rijden, alleen rijbewijs laten zien en klaar.
Stond binnen 5 minuten met de (gratis upgrade) weer buiten.

s janssen
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Dollar heeft mij nooit problemen gegeven, ja, ze proberen je altijd iets extra te verkopen, maar gewoon nee zeggen en blijven zeggen.
Liever een boos kijkende medewerker die mij niet lief vindt, dan geld kwijt aan iets wat ik niet wil en niet nodig heb. :thumbup:
HiddenDriver
Amerika-ontdekker

Bericht door HiddenDriver »

Ik denk dat elke verhuurder wel wat extra's wil verkopen...
Vorig jaar heb ik bij Alamo gehuurd (via hollidaycars) en daar waren ze ook niet erg vriendelijk (er was wel een lange wachtrij) en probeerde ze mij ook van alles aan te smeren...
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Afgelopen zomer twee keer een auto opgehaald bij Dollar LAX, beide keren zonder problemen. Vriendelijk geholpen zonder problemen of gezeur. Heerlijk die Amerikaanse auto's. De eerste keer de goedkoopste auto bestellen/betalen en met een Minivan wegrijden. (erg gewild die kleine karretjes daar :D ) In een eerdere reactie lees ik dat het Dollar busje twee keer voorbij reed. Stond je wel bij de juiste halte ? (paars). Beide keren heeft het busje mij na het inleveren van de auto mij bij mijn hotel (Holiday Inn en Radisson) afgezet.

Nee, alleen maar prima ervaringen met gehuurde auto's bij Eautohuur/Dollar. (Miami, Hawaii en twee keer LAX) :thumbup:
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Sammo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Sammo »

Eergisteren onze auto opgehaald bij Dollar in LA. Wij hadden gehuurd via eautohuur ik had ons aangemeld als Express member + een upgrade coupon uitgeprint.

De transferbus kwam binnen 1 minuut wachten al aanrijden. Bij Dollar aangesloten in de Express rij. Misschien hadden wij toevallig een chagerijn te pakken of is dat standaard, maar meneer was geloof ik niet te spreken over onze aanpak. Met moeite werden we geholpen, want we moesten eigenlijk in de andere rij gaan staan. Dat ik de extra verzekeringen afsloeg vond hij natuurlijk ook niet verstandig, maar bleef er verder niet echt op hameren. Upgrade coupon was volgens hem alleen geldig op een 'car' en niet op (midsize) SUV. Ja, dan ko nik een fullsize car meekrijgen, maar dat was minder dus raadde hij af. Heb hem er op gewezen dat er toch echt duidelijk 'vehicle' stond, maar ik mocht niet zeuren, want ik kreeg de auto al tegen een bodemprijs mee en stond ook nog in de verkeerde rij. :mrgreen:

Uiteindelijk konden we op de parkeerplaats zelf een auto kiezen en kwam er een versgewassen Chevrolet Captiva (sportuitvoering) binnen, dus die maar meegenomen. Tot nu toe dus best tevreden over Dollar LAX.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer