Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Miami naar NY
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Van Miami naar NY
Hallo,
We zijn aan kijken om volgende jaar reisje te doen van Miami naar NY. Maar ik geraak er gewoon niet goed aan uit om het goedkoopste te vinden. We zijn aan twijfelen tussen een auto huren of een camper of gewoon met de trein te gaan. We willen een paar stoppen doen maar we weten ook niet echt waar of hoe. We zouden 14 dagen gaan en met 3.
Alvast bedanken om beetje te helpen
We zijn aan kijken om volgende jaar reisje te doen van Miami naar NY. Maar ik geraak er gewoon niet goed aan uit om het goedkoopste te vinden. We zijn aan twijfelen tussen een auto huren of een camper of gewoon met de trein te gaan. We willen een paar stoppen doen maar we weten ook niet echt waar of hoe. We zouden 14 dagen gaan en met 3.
Alvast bedanken om beetje te helpen
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Van Miami naar NY
Wat wil je bezoeken onderweg? Van Miami naar NY is al snel 23 uur rijden met de auto dus als je op zoek bent naar een goede manier om tussen beide steden te reizen dan zou ik proberen te vliegen. Als je een mooi reis ervan wil maken zou ik meer dan twee weken uittrekken als dat mogelijk is.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerika-newbie
Oh onderweg zou het alvast Orlando en Washington zijn dat we willen zien. Meer dan 2 weken hebben we spijtig genoeg niet. T'is vooral voor een goedkoop manier dat we zoeken om te reizen en die ons landschap laat zien
Je zou ook een vrij reizen pas voor de Greyhound bus kunnen overwegen. Of voor de Amtrak trein. Al heeft Amtrak nogal beperkte dienstregelingen.
-
- Amerika-newbie
vrij reizen pas voor Greyhound bus lijkt me best interessant kwa prijs
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Houdt er rekening mee dat je bij autohuur in ieder geval minstens 250 dollar ex tax aan drop-off kosten erbij zou krijgen. En ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar onder de 25 jaar betaal je ook nog een extra toeslag. Wellicht dat de optie voor Greyhound inderdaad niet zo slecht is dan.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
- Amerika-newbie
de leeftijd is geen probleem maar zie er gewoon tegen op omdat ik de enige chauffeur ben
* Note mod (Marco):
Om het forum prettig leesbaar te houden, is in een aantal berichten de quote van het voorgaande bericht verwijderd. Het is overbodig om steeds het volledige, bovenstaande bericht te quoten. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
* Note mod (Marco):
Om het forum prettig leesbaar te houden, is in een aantal berichten de quote van het voorgaande bericht verwijderd. Het is overbodig om steeds het volledige, bovenstaande bericht te quoten. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Houd er wel rekening mee dat een busreis van Miami naar NY 32 uur duurt.babybarthez schreef:vrij reizen pas voor Greyhound bus lijkt me best interessant kwa prijs
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Is dat leuk om te doen?
Ik overweeg ook om New York naar Florida te doen met de bus - is dan wel 28 uur ofzo inderdaad - maar kom je veel leuke/mooie plekken tegen onderweg?
Zijn er wat tussenstops om toch even wat te zien?
Ben ooit wel naar Denemarken gegaan met de bus, en dan waren er toch wat plekjes waar je 30-60 minuten naar buiten kon - niet dat ik nu een stad in hoef ofzo, maar misschien dat ze een paar trekpleisters aan doen?
Kun je je vermaken in de bus? Elektriciteit, catering, WiFI enz? Is het enigszins comfortabel, kun je goed slapen etc?
Ik kom Gotobus tegen en vind het qua prijs nog wel meevallen, maar als er geen hol te beleven valt - pak ik net zo lief een vliegtuig voor ietsje meer.
Ik overweeg ook om New York naar Florida te doen met de bus - is dan wel 28 uur ofzo inderdaad - maar kom je veel leuke/mooie plekken tegen onderweg?
Zijn er wat tussenstops om toch even wat te zien?
Ben ooit wel naar Denemarken gegaan met de bus, en dan waren er toch wat plekjes waar je 30-60 minuten naar buiten kon - niet dat ik nu een stad in hoef ofzo, maar misschien dat ze een paar trekpleisters aan doen?
Kun je je vermaken in de bus? Elektriciteit, catering, WiFI enz? Is het enigszins comfortabel, kun je goed slapen etc?
Ik kom Gotobus tegen en vind het qua prijs nog wel meevallen, maar als er geen hol te beleven valt - pak ik net zo lief een vliegtuig voor ietsje meer.
Greyhound en andere lijnbussen brengen je van A naar B en zullen onderweg geen toeristische stops maken. Wil je ergens onderweg langer blijven dan stap je gewoon uit en neem je daarna de volgende bus. Wel worden af en toe rookstops gemaakt en vaak ook een stop om te eten. De bus stopt dan bijvoorbeeld bij een fastfoodzaak ergens langs de snelweg. WIFI is vaak aanwezig en gratis aan boord. Mijn ervaring is dat slapen vrijwel onmogelijk is in de bus. Maar tussen New York en Florida liggen zat mooie plaatsen om je reis te onderbreken, kijk maar eens op een kaart.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1140 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 5 Reacties