Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
geen creditcard
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
geen creditcard
Hallo,
Noouuuu nu ben ik al zover met mijn reis, krijg ik geen creditcard door een negatieve BKR notering.
Nu heb ik contact gehad met: hertz...niet mogelijk om een auto te huren, alamo is mogelijk via een cash desposit, dollar mogelijk met debitcard maar wel een checking/savings manier.
Ik heb een debitcard via moneymakers met een mastercard logo.
Vraag is of iemand ervaring heeft met cash deposit bij alamo of debitcards bij dollar?
Via alamo.nl(telefonisch contact) was dit allemaal te regelen maar wat ik me dus afvraag is wat jullie zouden doen als je tegen dit probleem zou aanlopen.
Ik ben zo bang dat ik straks in SF sta met een compleet geboekte vakantie en ik geen auto meekrijg.
Onderstaand zie je het antw van Dollar van Alamo.
Thank you for your recent inquiry,
We do accept debit cards as long as it has a visa or mastercard logo and is connected to a checking or savings account.We can not accept a reloadable or pre paid card.Unfortunately, the location also will not accept a cash deposit and you can't pre pay the rental.(dollar)
Thank you for your email.
All cash customers must meet Alamo's current cash qualification requirements. Driver must have proof of round trip travel. And provide a deposit of $300 plus the total cost of the rental at time of pick up. Vehicle model selection is restricted to economy to full size vehicles. No additional drivers are permitted.
We are prohibited from conveying rates and availability via email. Our rates are always changing subject to the availability of rental cars. A rate is not guaranteed until a reservation is made and, therefore, are not quoted via email. Please visit our website to access our current rates. Click on http://www.alamo.com/offer/reservation, enter the city, date/time, then click "Continue" and the available vehicles will appear on the next page. Select the vehicle by clicking the button next to the rate and then click continue. The next page will give you a full breakdown of the rate and allow you to book the vehicle. We hope you will find the perfect rental to fit your needs.
Best Regards,(Alamo)
Ik heb contact gehad met de autoverhuurder en helaas is het niet mogelijk een auto te huren zonder creditcard.
De enige mogelijkheid is dat u dus zelf een auto probeert te regelen via een andere organisatie(tioga tours)
Welke weg zouden jullie bewandelen, eerst de auto, dan de hotels, dan de vliegtickets???
Hoe krijg ik zekerheid dat ik alles kan boeken??
Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen en reacties.
Gr Ed
Noouuuu nu ben ik al zover met mijn reis, krijg ik geen creditcard door een negatieve BKR notering.
Nu heb ik contact gehad met: hertz...niet mogelijk om een auto te huren, alamo is mogelijk via een cash desposit, dollar mogelijk met debitcard maar wel een checking/savings manier.
Ik heb een debitcard via moneymakers met een mastercard logo.
Vraag is of iemand ervaring heeft met cash deposit bij alamo of debitcards bij dollar?
Via alamo.nl(telefonisch contact) was dit allemaal te regelen maar wat ik me dus afvraag is wat jullie zouden doen als je tegen dit probleem zou aanlopen.
Ik ben zo bang dat ik straks in SF sta met een compleet geboekte vakantie en ik geen auto meekrijg.
Onderstaand zie je het antw van Dollar van Alamo.
Thank you for your recent inquiry,
We do accept debit cards as long as it has a visa or mastercard logo and is connected to a checking or savings account.We can not accept a reloadable or pre paid card.Unfortunately, the location also will not accept a cash deposit and you can't pre pay the rental.(dollar)
Thank you for your email.
All cash customers must meet Alamo's current cash qualification requirements. Driver must have proof of round trip travel. And provide a deposit of $300 plus the total cost of the rental at time of pick up. Vehicle model selection is restricted to economy to full size vehicles. No additional drivers are permitted.
We are prohibited from conveying rates and availability via email. Our rates are always changing subject to the availability of rental cars. A rate is not guaranteed until a reservation is made and, therefore, are not quoted via email. Please visit our website to access our current rates. Click on http://www.alamo.com/offer/reservation, enter the city, date/time, then click "Continue" and the available vehicles will appear on the next page. Select the vehicle by clicking the button next to the rate and then click continue. The next page will give you a full breakdown of the rate and allow you to book the vehicle. We hope you will find the perfect rental to fit your needs.
Best Regards,(Alamo)
Ik heb contact gehad met de autoverhuurder en helaas is het niet mogelijk een auto te huren zonder creditcard.
De enige mogelijkheid is dat u dus zelf een auto probeert te regelen via een andere organisatie(tioga tours)
Welke weg zouden jullie bewandelen, eerst de auto, dan de hotels, dan de vliegtickets???
Hoe krijg ik zekerheid dat ik alles kan boeken??
Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen en reacties.
Gr Ed
Laatst gewijzigd door edrison op 01 okt 2012, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: geen creditcard
Al geprobeerd een creditcard bij ANWB aan te vragen, zonder "gespreid betalen" ?
http://www.anwb.nl/creditcard/visa/aanvragen
Gespreid betalen is in wezen een doorlopende lening, waarvoor een BKR check zal plaatsvinden.
Ik weet niet zeker of dit ook gebeurt als je een creditcard neemt waarvan het saldo maandelijks automatisch van je betaalrekening wordt afgeschreven.
http://www.anwb.nl/creditcard/visa/aanvragen
Gespreid betalen is in wezen een doorlopende lening, waarvoor een BKR check zal plaatsvinden.
Ik weet niet zeker of dit ook gebeurt als je een creditcard neemt waarvan het saldo maandelijks automatisch van je betaalrekening wordt afgeschreven.
-
- Amerika-ontdekker
Ty Vencel, ga ze gelijk morgen bellen.
Gr Ed
Gr Ed
Gaat niet lukken, dat gaat via ics cards en die voeren standaard een bkr check uit.
Ok, dat wist ik niet.DejaVu schreef:Gaat niet lukken, dat gaat via ics cards en die voeren standaard een bkr check uit.
Via Moneybookers vindt er sowieso geen BKR check plaats
http://g.moneybookers.com/mastercard/nl ... bQ#how-tab
Ik heb persoonlijk goede ervaringen met ANWB, vandaar dat dat mijn eerste suggestie was
-
- Amerika-ontdekker
Nee gaat niet lukken, is ook van ICS.
Die hebben ook dat bkr check geval.
Gr Ed
Gr Ed
Moneybookers ?edrison schreef:Nee gaat niet lukken, is ook van ICS.
Gr Ed
Staat toch specifiek "Zonder BKR toetsing".
Heb je die al geprobeerd dan ?
Ik ken natuurlijk jouw persoonlijke situatie niet, maar misschien heb je hier iets aan:
http://www.mistermoney.nl/bkr-code-hoe- ... an-af.html
Zelf heb ik wel met BKR te maken gehad, maar dat was alleen registratie van leningen, geen negatieve registraties i.v.m. wanbetaling o.i.d.
Laatst gewijzigd door vencel op 01 okt 2012, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
deze heb ik al maar ik weet niet of ze deze ook accepteren.
Ed
Ed
-
- Amerika-ontdekker
sorry, anwb is een ics kaart en via visa is die dus afgewezen
Je hebt dus een moneybookers card ?edrison schreef:deze heb ik al maar ik weet niet of ze deze ook accepteren.
Ed
Dat is gewoon een Mastercard
-
- Amerika-ontdekker
Zeer tof dat je meedenkt vencel maar die notering is terrecht, of het nou mijn schuld is of van mijn ex dat doet er niet toe, het staat op mijn naam. ik had 12 jaar en nu nog 5 jaar dus pffffff
-
- Amerika-ontdekker
klopt maar...debitcard..dat is het probleem
Een prepaid creditcard is volgens mij niet hetzelfde als een debitcard.
Ik heb een debitcard van een Amerikaanse bank.
Op het pasje staat het woord "Debit".
Voor zover ik kan zien heeft die moneybookers card dat niet.
Bij verschillende betalingen in de USA wordt mijn debitcard aangenomen als creditcard, dus geen pincode invoeren (o.a. bij restaurants en slijterijen meegemaakt, en bij fastfood ketens als McDonalds of benzine stations, zelfs geen handtekening).
Ook bij hotels heb ik 'm gebruikt toen ze vroegen voor een creditcard voor "accidentals".
Wat ik persoonlijk zou doen:
- Zorgen dat saldo op moneybookers card voldoende is
- Die card gebruiken bij autohuur
Ik heb een debitcard van een Amerikaanse bank.
Op het pasje staat het woord "Debit".
Voor zover ik kan zien heeft die moneybookers card dat niet.
Bij verschillende betalingen in de USA wordt mijn debitcard aangenomen als creditcard, dus geen pincode invoeren (o.a. bij restaurants en slijterijen meegemaakt, en bij fastfood ketens als McDonalds of benzine stations, zelfs geen handtekening).
Ook bij hotels heb ik 'm gebruikt toen ze vroegen voor een creditcard voor "accidentals".
Wat ik persoonlijk zou doen:
- Zorgen dat saldo op moneybookers card voldoende is
- Die card gebruiken bij autohuur
-
- Amerika-ontdekker
Zou je dit ook doen als je de hele reis betaald, hotels regel en dan het risico nemen dat de kaart geweigert wordt??
moneybookers wordt niet altijd geaccepteerd(blijkt uit een ander topic). Kijk wanneer je ruzie gaat maken aan de balie dan accepteren ze hem wel(blijkt weer uit nog een ander topic). Met cash borg heb je meer succes.
Reis betaal ik altijd vooraf, soms neem ik hotel, betaal ik ook vooraf,edrison schreef:Zou je dit ook doen als je de hele reis betaald, hotels regel en dan het risico nemen dat de kaart geweigert wordt??
dus eerlijk gezegd ben ik nooit in de situatie geweest dat ik "risico" liep dat een kaart niet geaccepteerd zou worden.
Ik heb dan ook altijd meerdere cards bij me, ANWB (Visa en Mastercard), ING (Mastercard), USA debitcard en ook cash.
Kortom, kan me niet totaal in jouw schoenen verplaatsen
-
- Amerika-ontdekker
deja vu, waar kan ik dat topic vinden?
Je kunt alles vooraf regelen, maar dan nog kun je in een situatie terecht komen dat je kaart niet geaccepteerd wordt. En dit kan met name een probleem zijn bij autoverhuurbedrijven, die de borg ter plekke op je credit card reserveren. Ik heb zo eens bij een balie van Hertz gestaan in Mexico, waar - achteraf bleek door gekluns van de Hertz-medewerker - onze credit cards "het niet deden" en we de vooraf betaalde auto niet meekregen. (Overigens werd cash én onze VS debit card daar niet geaccepteerd.) We moesten maar een taxi nemen, aldus de baliemedewerker. Ik ben het helemaal met TS eens dat je dat soort geëmmer zoveel mogelijk wilt proberen te voorkomen, en dat hij dus van te voren wil uitzoeken wat wél gaat werken, in plaats van er - te laat - achter te komen dat goedbedoelde tips misschien wel maar misschien ook wel niet gaan werken.vencel schreef: Reis betaal ik altijd vooraf, soms neem ik hotel, betaal ik ook vooraf,
dus eerlijk gezegd ben ik nooit in de situatie geweest dat ik "risico" liep dat een kaart niet geaccepteerd zou worden.
Ik heb dan ook altijd meerdere cards bij me, ANWB (Visa en Mastercard), ING (Mastercard), USA debitcard en ook cash.
Kortom, kan me niet totaal in jouw schoenen verplaatsen
Ik vertel alleen wat mijn ervaring is
Dat begrijp ik. Maar als je iemand advies wilt geven, dan is het wel nuttig om je te kunnen verplaatsen in zijn/haar situatie. Fijn voor jou dat je zoveel betaalmiddelen tot je beschikking hebt, maar TS heeft dat dus niet.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4886 Weergaves
-
Laatste bericht door Trom
-
- 36 Reacties