NOg even een domme vraag hoor. We hebben geboekt, maar op het eticket staat: KLM uitvoerd door Delta. Dan neem ik aan dat ik met een vliegtuig van Delta vlieg en dat ik bij de balie van KLM moet zijn als er iets is, of zie ik dat verkeerd?

Je moet dan naar de balie van Delta Airlines. Delta zorgt er dan voor dat je kostenloos op de eerstvolgende vlucht waar plek vrij is wordt geboekt.eerstekeer schreef:ok, hopen dat het lukt.
NOg even een domme vraag hoor. We hebben geboekt, maar op het eticket staat: KLM uitvoerd door Delta. Dan neem ik aan dat ik met een vliegtuig van Delta vlieg en dat ik bij de balie van KLM moet zijn als er iets is, of zie ik dat verkeerd?
Nou idd, beangstigd jou dat niet?sabrinacom schreef:@frans H: wat een gedoe zeg. Vreselijk. Je moet wel een apart slag volk zijn wil je door de sollicitatieprocedure op een vliegveld komenWe zijn gewaarschuwd!
Ja daar heb je ook gelijk in!Frans H schreef:Hou het erop dat ik gewoon 2x pech heb gehad daar. Overigens lees je vaker negatieve ervaringen als positieve. Wie gaat er nu posten: ik ging door de douane / immigrations en had geen gezeur ! Ik heb verder nog nergens gezeur gehad met de USA binnenkomen.
Arno schreef:Ja, het is de hel. Dante's Inferno is niets ermee vergeleken. Sarcastisch lachende douane-ambtenaren die alvast de rubberhandschoenen en vaseline aan je laten zien terwijl je in de rij staat. Welke bewaakt is door schreeuwende, met lange stokken, bewapende officers die de blaffende herdershonden maar nauwelijks in bedwang kunnen houden. Ik wordt er nu soms nog schreeuwend wakker van, die ene keer overstappen in Detroit. Soms verdwenen er ook gewoon mensen uit de rij die ik nooit meer teruggezien heb.
Mijn persoonlijke enige ' ergernis' bij het overstappen in Detroit was dat die kerel een hele lange verhandeling met mij over de pracht en praal van de Grand Canyon wilde houden, terwijl ik niet al te veel overstaptijd had. Toen ik dat duidelijk maakte, mocht ik zelfs ook zo maar doorlopen met een 'have a nice holiday!'.
sabrinacom schreef:![]()
hoe verzin je het! Daar moet je iets mee doen
![]()