Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dalende huurauto prijzen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Dalende huurauto prijzen
Voor Januari hebben wij in LasVegas een huurauto geboekt.
Inmiddels is de zelfde auto bij de zelfde aanbieder goedkoper geworden. Dat is geen probleem, laagste prijs garantie (Eautohuur) etc dus ik kan gewoon de prijs laten zakken.
Maar ik was benieuwd of iemand enig idee heeft of de prijzen nog verder zullen zakken of juist weer duurder zullen worden?
Inmiddels is de zelfde auto bij de zelfde aanbieder goedkoper geworden. Dat is geen probleem, laagste prijs garantie (Eautohuur) etc dus ik kan gewoon de prijs laten zakken.
Maar ik was benieuwd of iemand enig idee heeft of de prijzen nog verder zullen zakken of juist weer duurder zullen worden?
Re: Dalende huurauto prijzen
ik heb mijn huurauto voor komende zomer voor orlando inmiddels 2x geannuleerd en opnieuw geboekt . inmiddels is hij 35 euro goedkoper en ik zie hetzelfde , het wordt steeds iets goedkoper
dat is het fijne van expedia.nl ... je kan gratis annuleren

1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Re: Dalende huurauto prijzen
Logisch dat de prijzen dalen. De $ is de afgelopen maanden 8 eurocent goedkoper geworden.
De Dollarkoers was half juli 0,83 € voor 1 $ en nu is die koers 0,75 € voor 1 $
http://www.xe.com/currencycharts/?from= ... UR&view=1Y
De Dollarkoers was half juli 0,83 € voor 1 $ en nu is die koers 0,75 € voor 1 $
http://www.xe.com/currencycharts/?from= ... UR&view=1Y
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 36 Reacties
- 8271 Weergaves