Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Inchecken en stoelen kiezen
Re: Inchecken en stoelen kiezen
Ik heb eerder deze maand mijn vluchten voor april 2013 on line geboekt bij KLM.
Toen kon ik ook meteen stoelen reserveren, dus die 90 dagen regel bleek in mijn geval dan toch niet van toepassing...
Toen kon ik ook meteen stoelen reserveren, dus die 90 dagen regel bleek in mijn geval dan toch niet van toepassing...
Memories...
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ook bij KLM geboekt en kan op hun site gewoon inloggen en stoelen kiezen voor onze reis in juli. Alle vluchten staan er ook die door delta gevlogen worden.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
wij hebben bij british airways geboekt en zoals ik net zag kunnen we stoelen alleen reserveren tegen betaling
10 euro voor a.dam londen 34 euro voor londen las vegas terugreis dus idem
ik vind het wel geldplukkerij

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik had bij delta geboekt en kon voor de 2 terugvluchten Denver-Minneapolis/st.Paul-Amsterdam wel de stoelen kiezen en voor de KLM heenvlucht niet. Kon wel het scherm zien, maar niets aanklikken. Na een keer opnieuw inloggen stond er dat ze vanaf 90 dagen voor vertrek konden worden ingegeven, maar ik had toen KLM al een tweet gegeven. Nu maar hopen dat de vluchttijden niet veranderen. Wat mij nu ook ineens opviel is dat ik ticketverzekering had aangeklikt en dat de prijs met €41 werd verhoogd, maar dat er wel maar de gewone boekingsprijs is afgeschreven. Dus morgen/straks delta ook nog maar eens mailen. Heerlijke vluchttijden. Om 11.55 landen in LA en om 20.45 pas vertrekken uit Denver en nog net voor middernacht doorvliegen terug naar Nederland. Hopelijk heerlijk slapen in het vliegtuig.
Je hoeft alleen te betalen als je het langer dan 24 uur van tevoren wilt vastleggen, daarna is het gratis.marli schreef:wij hebben bij british airways geboekt en zoals ik net zag kunnen we stoelen alleen reserveren tegen betaling...
Weet iemand vanaf wanneer stoelkeuze met Brussels Airlines kan worden geselecteerd?
Voordien altijd gedaan bij online checkin, maar kan het eerder?
Voordien altijd gedaan bij online checkin, maar kan het eerder?
dan is het bepaald geen stoelreservering meer ,maar online incheckenFelicitas schreef: Je hoeft alleen te betalen als je het langer dan 24 uur van tevoren wilt vastleggen, daarna is het gratis.
dan maar tijdig proberen om in te checken anders heb je kans om niet naast elkaar te zitten

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik heb een ticket via BA naar Miami geboekt, waarbij het gedeelte London-Miami met American Airlines wordt gevlogen. Bij BA kun je pas (als je niet wilt bijbetalen) 24 uur van te voren je stoelen vast leggen. Maar let op : voor de vlucht die uitgevoerd wordt door AA kan ik nu wel al mijn stoelen vast leggen. Via de site van BA wordt je voor de betreffende vlucht netjes doorgelinkt naar AA ( kun je ook meteen je boekingsnummer van die vlucht zien)
Iemand ervaring met de keuze in stoelen bij BA wanneer je gratis 24 uur van te voren vastlegt? Valt er dan nog iets te kiezen of heeft het merendeel van de passagiers toch die 34 euro per stoel betaald?
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Als je wil zeker zijn zou ik toch die 34€ bij betalen per stoel.jvt schreef:Iemand ervaring met de keuze in stoelen bij BA wanneer je gratis 24 uur van te voren vastlegt? Valt er dan nog iets te kiezen of heeft het merendeel van de passagiers toch die 34 euro per stoel betaald?
@Hans: natuurlijk geeft die 34 euro p.p. x 2 (heen en terug) de meeste zekerheid, maar ik vroeg me af of het nodig is, of mensen hier ervaring mee hebben.
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
@jvt
Ik denk dat iedere vlucht anders is, dus dat is hetzelfde als je weer voorspellen op lange termijn
Ik denk dat iedere vlucht anders is, dus dat is hetzelfde als je weer voorspellen op lange termijn
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Heb hetzelfde gedaan, aangezien ik 2.02 ben toch maar vast de nooduitgang geboekt voor de vlucht naar londen en terug.marli schreef:wij hebben bij british airways geboekt en zoals ik net zag kunnen we stoelen alleen reserveren tegen betaling
Voor de vlucht van london naar vegas kan ik niet meer voor de nooduitgang kiezen.. Betekend dit dat deze niet meer beschikbaar is of pas 14/10 dagen voor vertrek beschikbaar is?
Iemand ervaring mee?
2013: Zuidwesten
2015: Florida
2018: Florida
2019: Florida
2019: New York
2022: Florida
2024: Zuid-Westen & Disney Cruise
2025: Florida
https://travelkiwikids.nl/
Zoals al eerder is gezegd is iedere vlucht anders. Wij hebben 3 maandjes geleden twee lange vluchten met BA gehad naar en van de VS die beide bijna vol zaten. Ik heb beide keren meteen ingecheckt toen het mogelijk werd. En beide keren was er nog genoeg om uit te kiezen. Zelfs de laatste rijen in het vliegtuig waar je in het type vliegtuig dat wij hadden met tweeen naast elkaar kunt zitten. Deze zouden ook meer gewild zijn.jvt schreef:Iemand ervaring met de keuze in stoelen bij BA wanneer je gratis 24 uur van te voren vastlegt? Valt er dan nog iets te kiezen of heeft het merendeel van de passagiers toch die 34 euro per stoel betaald?
Maar goed, je zou de pech kunnen hebben dat al veel bezet is.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Yes, Het is gelukt om in iedergeval voor de heenreis van Gatwick naar LAs Vegas de nooduitgang te reserveren! kost me wel 60 euro per stoel maar is het meer dan waard

2013: Zuidwesten