Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Is er verschil vliegmaatsch. Lufthansa en United Airlines?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
MrieKa
Amerika-newbie

Re: Is er verschil vliegmaatsch. Lufthansa en United Airline

Bericht door MrieKa »

Ik had eigenlijk van vrienden altijd positiefs gehoord over Lufthanse, maar ja, dat is inderdaad heel vervelend als het net ietsje te warm of net ietsje te koud is..! Ikzelf heb nog geen lange vluchten gevlogen en heb altijd meteen geslapen.. Ben eens benieuwd hoe dat wordt op onze vlucht naar Amerika!
Eens je de vrijheid van het reizen en het onderweg zijn ontdekt heb, ben je niet meer vrij.
SenA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Is er verschil vliegmaatsch. Lufthansa en United Airline

Bericht door SenA »

Ik ben vorig jaar 2x in de amerika geweest, 1x met US Airways en 1x met United. En heb nu Silver preferred status bij US airways (25.000+miles).

Weet iemand of ik hier ook wat aan heb bij United vluchten? Want United heeft toch wel mijn voorkeur, ze zijn beide Staralliance.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Is er verschil vliegmaatsch. Lufthansa en United Airlines?

Bericht door ina »

Je kan toch ook aan de vluchtnummers zien of het Lufthansa of United wordt, ik dacht hier op het forum gelezen te hebben dat hoge vluchtnummers, vanaf bijv 700 Lufthansa is en lage 400 bijv. united, of andersom?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer