Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto huren via www.autoeurope.com

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Natje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Auto huren via www.autoeurope.com

Bericht door Natje »

Hallo ,

Wij hebben reeds meermaals een auto gehuurd bij Alamo of Hertz in de States.
Echter de laatste keer bij Alamo kwamen er aan de counter nog extra kosten bij die bij de oorspronkelijke quote er niet bij stonden.
Nu ben ik van plan om een auto te huren bij http://www.autoeurope.com/.

Voor dezelfde wagen voor 35 dagen bij auto europe betaal ik iets van een 800€ incl CDW
Bij Alamo kwam het voor die wagen iets uit op 1800$ = GROOT verschil :wink:

Nu mijn vraag, zijn er mensen die misschien ook al bij 'auto europe' geboekt hebben? Enzo ja, zit de CDW er ook effectief in , zodoende we deze keer weer niet voor een verrassing staan :?
Is deze site te vertrouwen?

ter info: huren in MIA een gewone midsize toyota..
Hockey
Amerika-expert

Re: Auto huren via www.autoeurope.com

Bericht door Hockey »

Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Velen hebben bij autoeurope gehuurd en dat gaat goed en de CDW zit inbegrepen in de prijs. Indien je twijfelt, vraag het ook na bij autoeurope zelf.

Het prijsverschil wordt veroorzaakt door de andere situatie in de VS m.b.t. autoverzekeringen. In NL is de verzekering gekoppeld aan de auto, in de VS aan de bestuurder. Huur je via alamo.com dan komen al die verzekeringen er nog bij.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Hockey schreef: Het prijsverschil wordt veroorzaakt door de andere situatie in de VS m.b.t. autoverzekeringen. In NL is de verzekering gekoppeld aan de auto, in de VS aan de bestuurder. Huur je via alamo.com dan komen al die verzekeringen er nog bij.
Is dit niet veranderd tegenwoordig?
Maak maar eens proefboeking bij Alamo.com, land wel even veranderen in Nederland of België. Dan zie je bij stap 3 dat oa CDW verzekering inclusief is. Je kunt deze ok niet "uit" zetten.

Maar goed via Autoeurope is het sowieso geregeld. :)
Natje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Natje »

@hockey, ik had de zoekfunctie al gebruikt hoor....maar kwam op een waslijst van topics uit dat ik niet wist waar eerst kijken :wink:

Ondertussen heb ik geboekt , en het komt idd stukken goedkoper uit via deze site :thumbup:
Als je bij alamo ingaf dat je wel degelijk uit Belgïe kwam ...dat was het nog 500€ duurder, en dit zelfs voor een kleinere wagen.

Nu heb ik een standard SUV kunnen boeken met de CDW, THP and insurances voor 900€ dit voor 36 dagen, niet slecht :-)

Bedankt alvast voor de snelle info :P
Hansi1959
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Hansi1959 »

Natje schreef: Nu heb ik een standard SUV kunnen boeken met de CDW, THP and insurances voor 900€ dit voor 36 dagen, niet slecht :-)
:P
Dat is een zeer goede prijs!
Ik heb dus ook gelijk even gechecked voor onze trip (28 huurdagen in september, afhalen en retour SFO) maar kwam veel duurder uit. Goedkoopste standaard SUV 1276 euro terwijl ik nu voor 855 geboekt heb via eautohuur.
Op de site van autoeurope wordt de auto klasse wel niet duidelijk vermeld, alleen het autotype. Je hebt niet toevallig een opgave voor een Jeep Patriot gekregen? Die valt namelijk onder de mid-size SUV's. Die kwam inderdaad een stuk goedkoper uit (827 voor onze periode).
No guts, no glory!
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door cvr »

Ik sluit even aan bij dit topic, wilde niet nog een nieuw topic openen.

Wij hebben een auto nodig van 6-27 juli in Toronto en op 1 of andere manier is dit veel duurder dan in de US. Voor een mid-size SUV geven veel sites bedragen van ver boven de 1000 Euro voor deze 21 dagen. Het canada-zusje van Usareisen http://www.drive-canada.de/de/ komt op 960 voor een Jeep Liberty en goedkoper krijg ik het niet gevonden. Nu huren wij in April een auto via Autoeurope dus die heb ik maar eens gebeld. Op hun site komt er voor de periode 6-27 juli maar liefst 1365 Euro uit voor een midsize SUV van en naar Toronto.

Nadat ik hen een screenshot stuurde wilden zij de 960 Euro matchen. Voor mij was dat niet echt een werelddeal want ik gaf aan dat wij al jaren naar tevredenheid bij Usareisen huren.

Ik zie weinig verschil of heeft iemand hier een duidelijke voorkeur? Beide bedrijven zijn voor zover ik weet prima betrouwbaar en vele forummers huren al jaren bij deze bedrijven.

Ik twijfel niet alleen tussen 2 deze aanbieders die dezelfde prijs aanbieden maar vind ook 960 Euro voor 21 dagen nog steeds een hele dikke prijs, zelfs in het hoogseizoen....
Hans_Belgium
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Hans_Belgium »

Het is nog een redelijke prijs voor Canada als ik een beetje op onderzoek uitga.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer