Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto huren Phoenix - San Diego

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Ralphtd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Auto huren Phoenix - San Diego

Bericht door Ralphtd »

Hallo Allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen op dit forum want eerlijk gezegd ben ik het overzicht een beetje kwijt na het lezen van zo veel berichten over een auto huren.

Van 4 mei tot 30 wil ik graag een auto huren (liefst Convertible). Ik wil de auto ophalen in Phoenix en weer terugbrengen in San Diego.

Welke verhuurders staan goed aangeschreven en waar zijn de all inn kosten het laagst? Waar moet ik rekening mee houden bij het online boeken? En is er een goede site? (ik lees iets over usa-reisen.de maar mijn Duits is niet best!)

Klopt het dat je beter een goedkope auto kan huren en dan ter plaatse kan upgraden?

Ik hoor heel graag jullie ervaringen!

Alvast bedankt!

Ralph
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Auto huren Phoenix - San Diego

Bericht door PSVwally »

de engelse versie van de duitse site is http://www.drive-usa.de/

Let er verder op dat je Collision Damage Waiver - CDW (volgens mij ook wel eens LDW genoemd) en Supplemental Liability Insurance - SLI (soms ook wel eens LIS) hebt. Die zitten bij de meeste pakketten van alle verhuurbedrijven of tussenbedrijven als drive usa of eAutohuur er wel standaard bij. Al staat er bij onze duitse vrienden ook wel eens het super saver paket (dus zonder de PLUS erachter) en daar zit geen SLI bij.
Klopt het dat je beter een goedkope auto kan huren en dan ter plaatse kan upgraden?
Dat hangt ervanaf. Puur kostentechnisch zul je vaak duurder uitzijn dan dat je de auto gewoon boekt. Vooral een upgrade naar een convertible komt niet vaak voor (al heb ik hier wel ergens verhalen gelezen) en zal vaak prijzig zijn.
Ik weet niet of je alleen gaat, maar tussen Arizona en California zijn geen dropoff kosten. Ga je met een andere bestuurder dan kan het soms voordeliger zijn om in California te beginnen, omdat de 2e bestuurder daar gratis is en in Phoenix beginnen zul je daar zo'n 8 tot 10 dollar per dag voor moeten betalen.

Met welke verhuurders het best staan aangeschreven kan ik je niet echt helpen. Volgens mij zijn er een aantal bedrijven die geen convertibles verhuren, maar verder ben je overgeleverd aan vooral de verhalen van mensen bij wie iets mis is gegaan. In principe zal elk gerenommeerd verhuurbedrijf bij de vliegvelden je altijd goed helpen.

Ik zou je verder adviseren om een flink aantal van deze topics hier door te lezen, sommigen zijn wel wat gedatteerd, maar je kunt er heel veel info uithalen. http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=14261
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer