Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Convertible Car Dollar LAX
Convertible Car Dollar LAX
Hallo iedereen,
Wij hebben een convertible auto gehuurd via Dollar op LAX. Nu staat er dat het een Ford Mustang is, nu hoop ik daar ook stiekem wel op, aangezien ik thuis een Mustang Coupe uit 1967 heb. Leuk om onze route dan ook in Mustang te rijden. Iemand wel eens bij Dollar LAX geweest en een Mustang gehuurd of zien staan?
Wij hebben een convertible auto gehuurd via Dollar op LAX. Nu staat er dat het een Ford Mustang is, nu hoop ik daar ook stiekem wel op, aangezien ik thuis een Mustang Coupe uit 1967 heb. Leuk om onze route dan ook in Mustang te rijden. Iemand wel eens bij Dollar LAX geweest en een Mustang gehuurd of zien staan?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Re: Convertible Car Dollar LAX
Je mag bij Dollar LAX je eigen auto uitkiezen. Mocht er geen Mustang staan, dan kun je ook even wachten tot er eentje uit de wasstraat komt.
Er zullen waarschijnlijk Mustangs en Chrysler 200 convertibles staan. Heb een paar weken geleden nog een Mustang mee gehad, fijne bak! De sluiting van het dak kraakt wel wat tijdens het rijden dus ik zal niet zo gauw weer voor de convertible gaan...de coupe daarintegen... 
En oh, er past trouwens nagenoeg niks in de kofferbak... 2 middelgrote koffers misschien. Wel iets om rekening mee te houden!

En oh, er past trouwens nagenoeg niks in de kofferbak... 2 middelgrote koffers misschien. Wel iets om rekening mee te houden!
Hebben ze ook coupé's dan? Zou ik ook graag willen namelijkgothax schreef:Je mag bij Dollar LAX je eigen auto uitkiezen. Mocht er geen Mustang staan, dan kun je ook even wachten tot er eentje uit de wasstraat komt.Er zullen waarschijnlijk Mustangs en Chrysler 200 convertibles staan. Heb een paar weken geleden nog een Mustang mee gehad, fijne bak! De sluiting van het dak kraakt wel wat tijdens het rijden dus ik zal niet zo gauw weer voor de convertible gaan...de coupe daarintegen...
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ik weet niet of Dollar ook coupé's heeft, ik huur tegenwoordig niet meer bij Dollar.
De Mustang valt onder het rijtje Dodge Challenger / Chevy Camaro. Zou je even een mailtje moeten sturen of ze de coupé hebben
De Mustang valt onder het rijtje Dodge Challenger / Chevy Camaro. Zou je even een mailtje moeten sturen of ze de coupé hebben

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Er staan 7000 wagens bij Dollar in LAX.
We hadden vorige week een Jeep Cherokee Laredo gehuurd en achteraf redelijk blij van dat we geen 'economy' namen
Vanaf nu altijd minimum een standard of full size SUV en een volledige verzekering (wat we altijd al hadden).
En vraag erachter !
Het slepen van de wagen alleen koste al $ 300.00 dus die $ 100.00 extra heb je (in geval van) snel terugverdient
Prettig weekend,
Kingair
We hadden vorige week een Jeep Cherokee Laredo gehuurd en achteraf redelijk blij van dat we geen 'economy' namen
Vanaf nu altijd minimum een standard of full size SUV en een volledige verzekering (wat we altijd al hadden).
En vraag erachter !
Het slepen van de wagen alleen koste al $ 300.00 dus die $ 100.00 extra heb je (in geval van) snel terugverdient

Prettig weekend,
Kingair
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1491 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart