Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren vanaf Washington Dulles Airport ( 23 jaar )
-
- Amerika-ontdekker
Auto huren vanaf Washington Dulles Airport ( 23 jaar )
Hee !
Komende zomer zit ik voor de 2de keer in Amerika, en ik wil voor het gemak graag een auto huren vanaf Dulles Airport. Nu zijn er zoveel aanbieders van auto's heb ik gemerkt ( ook op dit forum ) dat ik door de bomen het bos niet meer zie zowat.
Ik heb wel gemerkt dat als je onder de 25 bent extra kosten komt aan het betalen, is dit echt gigantisch veel ? ..
Ik hoef maar een auto voor 4 dagen, voor 1 tot 2 personen maar. Iemand een gouden tip bij welk verhuurbedrijf ik het beste kan aankloppen ? ( is het de welbekende Hertz of beter een andere ? )
Komende zomer zit ik voor de 2de keer in Amerika, en ik wil voor het gemak graag een auto huren vanaf Dulles Airport. Nu zijn er zoveel aanbieders van auto's heb ik gemerkt ( ook op dit forum ) dat ik door de bomen het bos niet meer zie zowat.
Ik heb wel gemerkt dat als je onder de 25 bent extra kosten komt aan het betalen, is dit echt gigantisch veel ? ..
Ik hoef maar een auto voor 4 dagen, voor 1 tot 2 personen maar. Iemand een gouden tip bij welk verhuurbedrijf ik het beste kan aankloppen ? ( is het de welbekende Hertz of beter een andere ? )
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Auto huren vanaf Washington Dulles Airport ( 23 jaar )
Kijk eens op usareisen.de of eautohuur.nl
Dit zijn bemiddelaars die verschillende verhuurders aanbieden. De prijsverschillen kunnen soms aanzienlijk zijn.
Dit zijn bemiddelaars die verschillende verhuurders aanbieden. De prijsverschillen kunnen soms aanzienlijk zijn.
-
- Amerika-ontdekker
Ik ben aan het kijken op usareizen.nl maar ik zie hier wel heel veel info staan over autoverhuur maar geen optie om een auto te boeken, dit gaat dan niet via usareizen maar toch gewoon via de gewone site van de aanbieder ?
-
- Amerika-ontdekker
eautohuur.nl is dezelfde als rentalcars.com ?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Het is usareisen.de en niet met een z en .nlOnly_Sunny schreef:Ik ben aan het kijken op usareizen.nl maar ik zie hier wel heel veel info staan over autoverhuur maar geen optie om een auto te boeken, dit gaat dan niet via usareizen maar toch gewoon via de gewone site van de aanbieder ?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Of http://www.drive-usa.de/ als je liever in het Engels boekt. Het speciale pakket voor onder de 25 vind je hier: http://www.drive-usa.de/rental-cars/ala ... ation.html
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-ontdekker
Te snel gelezen haha .. Bedankt.
Enig idee hoe het kan dat er zo'n groot prijsverschil is tussen eautoverhuur en drive-usa.de ? .. Goedkoopste auto bij drive-usa is 309 euro en bij eautoverhuur misschien 120 euro ( waar zitten de extra kosten ? )
Enig idee hoe het kan dat er zo'n groot prijsverschil is tussen eautoverhuur en drive-usa.de ? .. Goedkoopste auto bij drive-usa is 309 euro en bij eautoverhuur misschien 120 euro ( waar zitten de extra kosten ? )
Je moet even goed kijken wat er precies is inbegrepen in die prijs. Soms zit er een volle benzinetank bij, soms niet, en ook is het standaard verzekeringspakket niet overal hetzelfde. Verder kan de leeftijd bij de ene aanbieder meer gevolgen hebben voor de prijs dan bij de andere. De sites die hier worden genoemd, zijn van brokers, dus het pakket kan per auto verschillen.
-
- Amerika-ontdekker
Dankjewel .. Heb net eventjes eautoverhuur gemaild, kijken wat zij hierover te melden hebben ..
Ik zie ook dat er altijd een borg betaald moet worden bij het ophalen, enig idee hoeveel dit gemiddeld is ?
Ik zie ook dat er altijd een borg betaald moet worden bij het ophalen, enig idee hoeveel dit gemiddeld is ?
Op dit forum zijn veel mensen enthousiast over usareisen.de dus ik ging daar gisteren ook maar eens kijken voor de camper die ik wil huren. Ik sloeg echt steil achterover van de prijs: waar ik bij de verschillende aanbieders hier in de VS iets kwijt zou zijn tussen de 1500 en 2000 dollar all in, kwam usareisen met een prijs van 6000 euro
Kortom: het loont om zoveel mogelijk verschillende aanbieders te benaderen, want de verschillen kunnen dus echt enorm zijn.
Wat betreft de borg: die wordt meestal gereserveerd op je creditcard, maar niet afgeschreven. De meeste mensen zien dat bedrag dus niet, terwijl het wel gevolgen kan hebben voor de kredietlimiet van je credit card. Volgens mij is het het meestal een paar honderd dollar, maar dat staat ongetwijfeld ergens in de voorwaarden.

Kortom: het loont om zoveel mogelijk verschillende aanbieders te benaderen, want de verschillen kunnen dus echt enorm zijn.
Wat betreft de borg: die wordt meestal gereserveerd op je creditcard, maar niet afgeschreven. De meeste mensen zien dat bedrag dus niet, terwijl het wel gevolgen kan hebben voor de kredietlimiet van je credit card. Volgens mij is het het meestal een paar honderd dollar, maar dat staat ongetwijfeld ergens in de voorwaarden.
-
- Amerika-ontdekker
Ah oke, ik heb een limiet van 1000 euro, zoveel zal de borg dan wel niet zijn denk ik .. En anders valt daar vast wel iets over te regelen. Ik vond usa reisen ook echt megaduur, voor een simpele auto al van een paar dagen ben je behoorlijk veel kwijt.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Verschilt per verhuurder en per type auto. Maar meestal is het ergens tussen de $200 en de $300. En wat dimona al zei, het gaat enkel van je limiet af (wat overigens wel lastig kan zijn als je niet zo'n ruime limiet hebt).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Paar jaar geleden auto gehuurd bij Dollar via Eautohuur, mijn rijbewijs vergeten en op naam van zoon moeten zetten aan 15 dollar per dag plus tax. Dollar, Thrifty en Alamo lijken de goedkoopste op Dulles. Hou er rekening mee dat je een shuttle moet nemen naar de car rental lots.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 863 Weergaves
-
Laatste bericht door jeppiepruts
-
- 6 Reacties