Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
usareisen direct betalen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
usareisen direct betalen
Hi all,
ik kon er niks over vinden dus stel even de vraag hier. Ik heb een auto gehuurd/gereserveerd via usareisen.de zoals zovelen. Nu zie ik dat het hele bedrag al is afgeschreven en de huur is pas in september. Hebben jullie dat allemaal gehad? Ik kreeg te horen dat ze dat doen met alle bedragen onder de 1.000 euro.
Wil het toch even zeker weten.
Mark
ik kon er niks over vinden dus stel even de vraag hier. Ik heb een auto gehuurd/gereserveerd via usareisen.de zoals zovelen. Nu zie ik dat het hele bedrag al is afgeschreven en de huur is pas in september. Hebben jullie dat allemaal gehad? Ik kreeg te horen dat ze dat doen met alle bedragen onder de 1.000 euro.
Wil het toch even zeker weten.
Mark
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: usareisen direct betalen
Wij hebben ook geboekt voor september en vrij snel na de boeking werd het geld al afgeschreven. Door de positieve reacties over usareisen.de maak ik mij niet echt druk, komt wel goed. En ach, op de bank brengt het op dit moment ook niet veel op.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ja, klopt, doen ze altijd. Als het zo ver weg is, kan je ook vragen of ze het pas later afboeken, doen ze ook. Maar goed, is voor jullie beide te laat natuurlijk 

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Klopt inderdaad. In de kleine lettertjes die je tegenkomt in het boekingsproces staat dat je kunt verzoeken tot uitgestelde betaling (tot 4 weken voor vertrekt).
Mocht het tot onoverkomelijke bezwaren leiden dan kun je de huidige boeking kosteloos annuleren (dan storten ze het betaalde bedrag terug), en dan maak je een nieuwe boeking waarbij je verzoekt om latere afschrijving. Probleem (?) opgelost.
Mocht het tot onoverkomelijke bezwaren leiden dan kun je de huidige boeking kosteloos annuleren (dan storten ze het betaalde bedrag terug), en dan maak je een nieuwe boeking waarbij je verzoekt om latere afschrijving. Probleem (?) opgelost.
Laatst gewijzigd door KW1984 op 13 mei 2013, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
nou dan laat ik het zo, kan ik het ook niet 2 keer uitgeven
..

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Nou wij hebben 2 weken geleden geboekt voor eind september en ik wilde eigenlijk pas in augustus betalen.
Dus heb dit bij de opmerkingen genoteerd en apart een email gestuurd of ze dit later van de creditcard konden innen.
De dag erna kregen we gewoon een email dat het toch van de cc was afgehouden al.
Dus zo makkelijk zijn ze er niet mee.
Wij huren ook al jaren bij usareisen.
Dus heb dit bij de opmerkingen genoteerd en apart een email gestuurd of ze dit later van de creditcard konden innen.
De dag erna kregen we gewoon een email dat het toch van de cc was afgehouden al.
Dus zo makkelijk zijn ze er niet mee.
Wij huren ook al jaren bij usareisen.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Zal misschien aan het bedrag liggen. Wij hebben ook geboekt bij hun en bij boeking ook aangegeven bij de opmerkingen voor latere inning, wordt 4 weken voor aanvang autohuur afgeschreven.
De autohuur moet wel rond de 1000 euro bedragen anders wordt het wel meteen afgeschreven. Ik weet niet hoeveel je er onder mag zitten.
De autohuur moet wel rond de 1000 euro bedragen anders wordt het wel meteen afgeschreven. Ik weet niet hoeveel je er onder mag zitten.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1019 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR