DejaVu schreef:
Ik heb alleen de eerste en laatste pagina gelezen, misschien is de vraag al beantwoord.
Ik zie bij de National Reclames altijd staan van "huur een mid-size auto en pak de auto die je wilt uit de Emerald Isle al is het een SUV, je blijft het tarief van een mid-size auto betalen". Echt waar? Waarom zouden mensen dan uberhaupt nog een SUV tarief betalen? uit zekerheid?
)
Het zijn nogal wat berichten geworden,maar voor het goede overzicht en samenhang is het zinvol om er even tijd voor te nemen.
De vragen die je in de laatste postings ziet,zijn vragen die met goed lezen beantwoord zijn.
Jij stelt een andere vraag;
je blijft het tarief van een mid-size auto betalen". Echt waar? Waarom zouden mensen dan uberhaupt nog een SUV tarief betalen? uit zekerheid?
Op papier,in theorie en volgens de boekjes is het Emerald Club tarief een hoger tarief dan wat wij via eAutohuur etc etc gewend zijn.
Het een middelingstarief bedoelt voor frequente huurders ,waar wat gaten in de mazen van het net zitten die wij optimaal benutten.
Ik heb het nu op verschillende manieren getest, met voucher,zonder voucher, bij broker, bij National UK,: het maakt allemaal niet uit.
Mijn standaard huur is nu een midsize car.
Waar geboekt; maakt voor het gebruik niets uit.
Welke auto ik meeneem ook niet.
Zie mijn verslag daarover ergens hiervoor.
Sinds vandaag ontdekt dat Expedia de enige externe broker is waarbij je huur rechtstreeks in je E.C. account wordt geboekt.
Dat is nergens anders.
Voordeel daarvan is dat het pre-paid is, ook bij National zelf kan E.C. niet gecombineerd worden met pre-paid.
Maar zoals gezegd ,voor het overzicht even lezen.
En combineer dit item met dit
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=48318