Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

National en alamo car Sale of foutje??

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
AlexBibi
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door AlexBibi »

recidivist schreef:Heb de mail ook gehad. Een mail teruggestuurd dat ik niet akkoord ga met rebooking.
Goeie!!! Wil jij zo vriendelijk zijn om jouw mail hier te posten, zodat ik/we een vergelijkbare mail kunnen sturen... help een lotgenoot??? :clap:
2013- Boston/Cape Cod/Adirondacks/Niagara/Finger Lakes/Gettysburg/Shenandoah/Washington
2012- Florida/Carribean Cruise
2011- Rocky Mountains/Custer SP/Yellowstone/Bryce/Zion/Grand Canyon/Monument Valley/Arches/Canyonland
flex123
Amerikafan

Bericht door flex123 »

ik kan nog steeds inloggen en staat nog steeds confirmed.. misschien heb ik geluk?:)
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

:silent: :wave:

ze hebben wel veel nieuwe leden erbij :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Hinko op 30 mei 2013, 17:20, 3 keer totaal gewijzigd.
flex123
Amerikafan

Bericht door flex123 »

ik weet niet of het wat uitmaakt,maar degene die mail hebbe gehad dat het gecanceld is zijn die wel of niet emerald club member?
recidivist
Amerikafan

Bericht door recidivist »

Zijn er ook al mensen die via Expedia hebben geboekt die iets gehoord hebben? Ik kan me toch niet voorstellen dat Expedia er mee akkoord gaat dat Alamo of National hun 'keutel' terugtrekken? Zou immers ook de goede naam van Expedia aantasten. Zij hadden als professionele partij natuurlijk meteen moeten ingrijpen als ze hadden kunnen vermoeden dat er iets niet klopte. Als een van de bekendste websites wereldwijd zal Expedia denk ik ook juridisch het gevecht aan durven gaan met de verhuurders...
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Lenco1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Lenco1 »

flex123 schreef:ik weet niet of het wat uitmaakt,maar degene die mail hebbe gehad dat het gecanceld is zijn die wel of niet emerald club member?
Yep, ik heb een mail ontvangen en ben deze week EC member geworden...
Afbeelding
wendy1
Amerika-ontdekker

Bericht door wendy1 »

Ik ben esmeraldlid maar heb nog geen annulering gehad.
arja van emst
Amerikafan

Bericht door arja van emst »

een mail ontvangen maar geen EC member geworden
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

ik emerald lid, wel mail gehad. boeking staat in mijn profiel nog als confirmed.

Ook boeking bij expedia gedaan, nog niks van gehoord en staat ook nog in mijn emerald profiel.
b_talens
Amerikafan

Bericht door b_talens »

beide boekingen zowel rechtstreeks als via Expedia staan nog in mijn emerald als confirmed . van national wel mail van Expedia niet
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
AlexBibi
Amerika-ontdekker

Bericht door AlexBibi »

Ben geen EC member bij Alamo,... en ga het nu ook niet meer worden... :angry7:

Mijn Reservation staat nog wel steeds online, maar ben benieuwd hoe lang dat gaat duren... Als je de mail ook goed leest staat er..."your reservation will need to be rebooked." Alsof ze dat aan mij vragen om te doen... I go nothing rebooken...
2013- Boston/Cape Cod/Adirondacks/Niagara/Finger Lakes/Gettysburg/Shenandoah/Washington
2012- Florida/Carribean Cruise
2011- Rocky Mountains/Custer SP/Yellowstone/Bryce/Zion/Grand Canyon/Monument Valley/Arches/Canyonland
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

AlexBibi schreef: I go nothing rebooken...
:thumbup: :lol:
recidivist
Amerikafan

Bericht door recidivist »

Dear Radka Moricova,

Alamo reservation number XXXXXXXXXXX

I made a reservation on YOUR website. I have a complete (!) reservation and CONFIRMATION.
As a customer I know my rights: you made an offer and I accepted it. You confirmed your proposal and I have written proof of it. This means, you have to fulfill your offer. I DO NOT accept a rebooking. I want the car I booked for the price I booked. If ALAMO is not gonna fulfill our contract let me know: I'll take legal actions against ALAMO.

Regards,
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

They dont even see it through the fingers this time ..
iplf
Amerika-ontdekker

Bericht door iplf »

Even mijn account vanonder het stof halen. Per toeval had ik het tarief zelf gevonden, buiten AA om (sorry Hinko ;)).

Zoveel mogelijk zichtbaarheid/ruchtbaarheid geven zal de enige optie zijn. Ze zijn wel enigszins in hun recht, al kan er echt wel een 25% voucher of iets dergelijks af. Een fatsoenlijk bedrijf zou de geleden schade (indien beperkt) aanvaarden. Shit happens.

Voorlopig enkel de mail gehad voor mijn Alamo-bookings (nog niets voor National & expedia/alamo).
Alvast volgende Facebook-post gemaakt (zichtbaarheid mensen!!!):

Dear Alamo,

I've rented with you quite a few times in the past few years (either through a friend, or on my own name). Besides a few annoying sales reps, I never had any problem. As an avid traveller, I know how prices change all the time and I know the market is tough. I've seen quite a few crazy, but still somehow reasonable promotions. So, I was delighted when I booked my car at a very convenient, yet not too crazy, price a few days ago (alamo.com --> Belgium). I did my part of the business and made a reservation. Alamo confirmed the reservation and sent me an email that everything is okay and the car is booked. Now all of a sudden I get an email that you cancelled the booking because the price was somehow 'wrong'.

The belgian law to protect consumers (September 2004) clearly states that a confirmation of any kind (also an email) is considered as a contract. So, there's a contract between me and Alamo to reserve a car at a certain price with certain options. I'd like that contract to be honoured.

Obviously you'll claim that your terms and conditions protect you against certain mistakes. However, I've come across similar prices (by National for example), so that argument would be not valid.

You obviously have my contact details (just search for my name & country), so I expect to read about what you can do for me to honour this contract within 48 hours.

Thanks in advance,
Maarten
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Vreemd, ik heb geen mail gehad dat mijn boeking geannuleerd is, ik kan nog gewoon inloggen op de website van National en de status daar is ook nog steeds: confirmed
Ik ga er dus van uit dat mijn boeking nog steeds staat! Geboekt via National zelf.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Mensen even hun facebook spammen :twisted:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik kreeg zojuist een mail dat de mijne niet wordt geannuleerd vanwege mijn executive status.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Beste mensen,

Drukkerij Scholma uit Bedum heeft net de eerste dozen I love Hinko stickers afgeleverd.
Uw bestellingen kunnen dus nu uitgeleverd worden !
Wie nog wil bestellen moet snel zijn.
U weet het Op=Op

Facebook gebruikers.
Zullen we even een herhaling van de thread op de pagina van National doen ?
https://www.facebook.com/NationalCarRental?fref=ts
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

recidivist schreef:Heb de mail ook gehad. Een mail teruggestuurd dat ik niet akkoord ga met rebooking. Omdat er ook andere aanbieders waren (National) die gelijke prijzen hanteerde voor dezelfde periode, heb ik ter goeder trouw het aanbod aanvaard en kan Alamo zich in mijn ogen niet beroepen op een 'herkenbare' fout.
Alamo en National behoren tot hetzelfde bedrijf en gebruiken dezelfde systemen. Dus dat deze fout bij beide zichtbaar was is niet zo raar.

Ik wens je veel succes maar geef je érg weinig kans.

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer