Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

United Airlines vliegtuig

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: United Airlines vliegtuig

Bericht door PSVwally »

DejaVu is right!

Als je een tablet of laptop meeneemt zou je daar evt ook nog films of muziek op kunnen zetten.
2x op zo'n vlucht gezeten en beide keren stond er maar 1 leuke film op de playlist.
Bij mij was op de vlucht Houston - Amsterdam het scherm ook nog eens niet goed, waardoor het leek of alle kleur uitgelopen was. Wel voor het eerst meer dan een uur geslapen in een vliegtuig wat voor mij een unicum was.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

daiquiri schreef:En is het niet zo dat ze de vloot van 767-300's aan het vernieuwen zijn?
United is de 767-400 aan het vernieuwen, tot nu toe heeft geen enkele 767-300 een modern IFE.
daiquiri
Amerika-newbie

Bericht door daiquiri »

mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik had tijdens mijn vluchten 2 maanden geleden met United naar/van Newark een persoonlijke entertainment systeem bij mijn stoel. Films, series, documentaires, spelletjes, muziek enzovoort wanneer je maar wilt. Maar was wel in business class, weet niet of dat ook in economy class is.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik heb in een maand tijd net twee internationale vluchten met United achter de rug, beide met een 767-300. Geen individuele entertainment systems en de schermen zijn echt flut om een film op te bekijken. Op een van de vluchten werd ik ook nog geupgrade naar business first, en dat was al geen steek beter, al was de stoel wel een stuk ruimer. Ik zie vliegen dan ook meer als een noodzakelijk kwaad en verwacht wat entertainment betreft niets. Alleen datgeen wat ik zelf meebreng op mijn iPad.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

daiquiri schreef:Naar mijn mening de 767-300 ook:

https://hub.united.com/en-us/News/Compa ... gured.aspx

Er is dus in ieder geval 1 omgebouwd. :wink:

We vliegen in december met de 787 Dreamliner van Houston naar Amsterdam, ik ben zeer benieuwd. :D
Peter & Ann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Peter & Ann »

Ik denk dat dit het juiste topic is om mijn vraag te stellen.
We vliegen op 13 juni van Brussel naar Washington en van Washington naar Phoenix.
De vlucht naar Washington doen we met een Boeing 777 van United Airlines.
Nu mijn (mischien vreemde :roll: ) vraag. Heb je tijdens de vlucht een dekentje tot je beschikking of kan je dat evt vragen aan het cabine personeel?
Want met dekentje slaap ik als een roos en zonder doe ik geen oog dicht.
Alvast bedankt.

Ann.
monique2331
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door monique2331 »

hallo

Meestal ligt er wel een dekentje voor je klaar op de stoel maar ik weet nou niet meer
of dit op de heenreis ook al is. Maar je kunt altijd vragen om een dekentje.

Monique
tetouani
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tetouani »

Dan ook mijn vraag.

Ik vlieg volgende week donderdag van Amsterdam naar Houston met:
Flight:UA59
Aircraft: Boeing 777-200

Wat heb ik tijdens mijn vlucht gratis tot mijn beschikking? Ik heb een Economy Plus stoel.

Heb ik een scherm voor me aan een stoel waar ik films kan uitkiezen etc?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Al op seatguru gekeken?
tetouani
Amerikakenner

Bericht door tetouani »

Ja, maar daar word ik niet veel wijzer van.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

@ann: ja hoor, op de intercontinentale vlucht krijg je een dekentje, slaap lekker. :D

@tetouani: je kumt gedurende je intercontinentale vlucht gratis gebruik maken van de schermpjes, het hangt van het vliegtuig af hoe uitgebreid het systeem is, er zijn 777's met een simpel systeem, maar ook met hele uitgebreide systemen waar je bv. ook spelletjes op kunt doen.
tetouani
Amerikakenner

Bericht door tetouani »

Bedankt Harry. Ik was al bang dat er geen schermpjes waren, of wel schermpjes, maar dat op alle schermpjes dezelfde film wordt gedraaid.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Zomer 2012 6 vluchten gemaakt met United en alleen op het stuk LAX-HNL (1 x 767-300 en oude 757-300)vv geen persoonlijke entertainment systeem. Op alle andere vlucht een perfect systeem met een overweldigende keuze aan films in allerlei genres. Vooral de vluchten met de Boeing 757-200 waren erg goed. Fijn toestel om mee te vliegen. Verzorging tijdens de vluchten was ook ruim voldoende! Genoeg eten en drinken en een dekentje ligt klaar als het een nachtvlucht is. Als het koud is aan boord, kan je er om vragen!

Wat mij wel irriteert, is hun MileagePlus programma. Ik heb zo'n 23000 punten opgebouwd en die kon ik alleen kwijt als ik (als Europeaan) weer bij UA zou boeken en dat gaat mij nu weer te ver. Ik vlieg altijd met de "meest voordelige" maatschappij en dat was afgelopen jaar United. Komend jaar is dat echter BA, dus daar gaan mijn punten. (zelfs met gebruik van deze punten was BA voordeliger) Een optie was UA punten overdragen aan mijn zoon, maar daar rekenen ze 15 USD per 1000 punten voor. (kost dus 345 USD) Je kan ook wat uitzoeken uit hun winkel, maar bezorgen in Europa is er niet bij. Niet erg klantvriendelijk dus. Gelukkig kan ik goederen bij familie in de VS laten bezorgen en mijn gespaarde/betaalde punten dus nog wel besteden. Dit zal echter niet voor iedereen gelden.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Peter & Ann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Peter & Ann »

Allemaal weer heel erg bedankt voor de reacties.
Als je kan slapen lijkt de vlucht altijd een beetje minder lang te duren. :wink:

Ann.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ruud2004 schreef:
Wat mij wel irriteert, is hun MileagePlus programma. Ik heb zo'n 23000 punten opgebouwd en die kon ik alleen kwijt als ik (als Europeaan) weer bij UA zou boeken en dat gaat mij nu weer te ver. Ik vlieg altijd met de "meest voordelige" maatschappij en dat was afgelopen jaar United. Komend jaar is dat echter BA, dus daar gaan mijn punten. (zelfs met gebruik van deze punten was BA voordeliger) Een optie was UA punten overdragen aan mijn zoon, maar daar rekenen ze 15 USD per 1000 punten voor. (kost dus 345 USD) Je kan ook wat uitzoeken uit hun winkel, maar bezorgen in Europa is er niet bij. Niet erg klantvriendelijk dus. Gelukkig kan ik goederen bij familie in de VS laten bezorgen en mijn gespaarde/betaalde punten dus nog wel besteden. Dit zal echter niet voor iedereen gelden.

Ruud, ook bij partners kan je die punten krijgen, maar je kan ook in bepaalde webwinkels bestellen, en zo je punten actief houden, of in bepaalde hotelketens slapen, zo zorg je dat je punten niet verlopen. ik heb bijna 50.000 miles nu in het mileage plus programma, en heb na twee keer met een ander gevlogen te hebben schoenen gekocht bij shoebuy.com, op die manier blijven je punten gewoon staan!
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Punten sparen bij BA is een verademing.... Je kan een familie account aanmaken en zo nog sneller sparen voor bijv. Gratis hotel overnachtingen. Werkt allemaal soepel terwijl ik inderdaad zo goed als niets kan met de bij United opgebouwde punten.
Laatst gewijzigd door markro op 02 jun 2013, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ik weet het Pete, maar kom daar niet aan toe. Moet eddepet wel gelijk geven, we hebben voor de reis met BA 2011 ook een familieaccount aangemaakt. Daar gaan we eerdaags maar eens van vliegen!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
roxy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door roxy »

Wij vliegen augustus met een 777-200 van BRU naar Washington en dan met een 737 verder door naar SFO
Die laatste vlucht duurt 5u56 minuten. Krijg je daarop eten of hoe zit dat eigenlijk bij binnenlandse vluchten?
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Je kan een pakket kopen. Dat pakket bevat meestal een zakje chips, koekjes oid. Als ik me goed herinner waren er de laatste vlucht ook een soort wraps.
Maar dat kan je op de site terugvinden.
Groetjes,
Carine
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer