Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaring vervoer Manhattan naar Cruise Amerika

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
bokkie
Amerika-newbie

Ervaring vervoer Manhattan naar Cruise Amerika

Bericht door bokkie »

Over een maand gaan we vertrekken naar NewYork. Daar hebben we na 4 dagen een camper gehuurd bij cruise Amerika . Het ophaalstation is in Branchburg (bij Newark). Heeft iemand ervaring met het vervoer van Manhattan naar dat ophaalstation?
Hedde.dm
Amerika-ontdekker

Re: ervaring vervoer manhathan naar cruise Amerika

Bericht door Hedde.dm »

Beste bokkie,

Wij hebben vorig jaar ook vanuit New York onze camper in Branchburg opgehaald. We hadden contact opgenomen met cruise america branchburg wat mogelijk was ivm ophalen. Ze willen je eventueel afhalen vanaf newark airport (tegen betaling) wij zijn dus met de taxi naar new ark gegaan, daar werden we opgehaald met een camper :lol: ik dacht dat ze er 75,00 usd voor rekenen maar dat weet ik niet meer zeker :oops:

Groetjes hedde
Simon_vG
Amerika-newbie

Re: Ervaring vervoer Manhattan naar Cruise Amerika

Bericht door Simon_vG »

Beste Bokkie en Hedde,

Mijn vrouw en ik vertrekken volgende week voor een rondreis door Amerika.
Wij gaan ook onze camper ophalen in Branchburg en zagen jullie posts hierover op het forum.
Nu wilde ik even vragen op welke manier jullie Cruise America hebben gecontacteerd (ik vind nergens een emailadres)?
Hebben jullie ook een idee hoe lang je erover doet om van Manhattan naar Branchburg te gaan? zodat we hiermee rekening kunnen houden in onze planning.

Alvast bedankt,

Simon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer