dimona schreef:Ik wilde meteen na je eerste reaktie al zeggen: als je produkt blijkbaar zo gewild is dat er al binnen een dag op wordt gereageerd, dan zou ik gewoon even wachten totdat er een reaktie komt van iemand uit Nederland. Scheelt toch weer een hoop gedoe.
Enne, Freemonkey: de eerste brief die er maar twee dagen over doet, moet ik nog ontvangen
Dat zal dan per persoon verschillen. Als ik een brief schreef naar mijn amerikaanse vrienden dan was het er binnen 2 -3 dagen maximaal 5 een keertje.
2 dagen is ook wel een beetje kort uit de bocht maar hooguit 5 dagen.
als je iets verkoopt dat zo makkelijk overal te vinden is als een blackberry of ander soort GSM, zouden er al direct alarmbellen moeten rinkelen wanneer iemand dat wil kopen vanaf een ander continent om nog naar een derde continent op te sturen
Een blackberrie geraak je toch makkelijk in NL/B zelf ook kwijt. En als koper moet je ook al erg gek zijn om zoiets op die manier te kopen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.