Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegtickets LA

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
koen586
Amerika-newbie

Vliegtickets LA

Bericht door koen586 »

Ben de afgelopen dagen op zoek geweest naar een mooie aanbieding voor vliegtickets AMS-LAX-AMS in oktober van dit jaar.
Gisteren op de site van KLM een mooie deal van 655 euro gevonden. Vandaag kost diezelfde deal ineens 839 euro....
Iemand een idee of deze prijs weer zal zakken, of dat ik mijn "verlies" moet nemen en alsnog voor deze prijs moet boeken?
Die vliegprijzen zijn zo ondoorzichtig....
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Vliegtickets LA

Bericht door eddepet71 »

De prijzen wijzigen van dag tot dag. Boek op het moment dat je vrede hebt met de prijs.
Een goede site om via email alerts op de hoogte te blijven is http://www.skyscanner.nl
koen586
Amerika-newbie

Bericht door koen586 »

Thanks! Ga ik in de gaten houden :-)
kevertje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door kevertje »

kayak.de (de duitse versie, gewoon kiezen voor amsterdam als vertrek luchthaven)

of probeer airfrance.de , delta.com , klm.de

Je kan ook momondo proberen, vind ik ook de moeite waard.

Of als je vanaf DUSSELDORF kan vliegen kan het ook schelen met Delta, Lufthansa ofzoiets.

succes met je zoektocht
Kingair
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 51

Bericht door Kingair »

Ik keek net eens op Momondo maar die zijn (volgens mij) wel een heel stuk duurder als al de andere providers
Maar als je boekt moet je toch overal even kijken.
Zelf boek ik (meestal) rechtsreeks via Delta
Zij zijn zeker en vast niet de goedkoopste maar ik ben member bij Skymiles (Silver en vanaf volgende vlucht Gold) en moet je toch vertellen dat we vorige week alle 3 een (gratis) upgrade kregen naar Economy Comfort (LAX - BRU).
Een stuk meer plaats en de zetels gaan een heel stuk meer naar achter.
Toch wel leuk als je een aantal uurtjes in het toestel zit :wink:

Groeten

Kingair
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer