Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alamo, groot verschil member/niet member
Alamo, groot verschil member/niet member
Hoi allemaa,
Wij zijn bezig met het boeken van een auto voor onze reis. We willen graag rechtstreeks bij een maatschappij boeken omdat we laatst wat problemen hebben gehad met een tussen organisatie. Na wat vergelijken zijn we bij Alamo gekomen. Ook hebben we bij Alamo een goed gevoel en hebben we positieve dingen gelezen. (ook negatief, maar goed). Nu zag ik dat je member kan worden en dat heb ik gedaan. Alleen als ik alles invul als niet member kom ik uit op 722,20 dollar en als member op 1540,88 dollar.
Als niet member is de CDW en EP included en kan je het niet aanklikken. Het staat niet bij je overzichtje rechts in het scherm, maar als je verder klikt staat er wel included.
Als member moet je het appart aanklikken en kost het ene ongeveer 14 dollar en het andere 13 euro per dag. Het staat dan ook in het overzicht rechts erbij en als je verder klikt staat er niet included, maar een prijs.
Niet member
https://docs.google.com/file/d/0B3gkm2_ ... sp=sharing
Member
Zoals ik het lees is bij niet member alles included, maar ik kan me niet voorstellen dat het 2x zo duur is als je member bent. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ook heb ik vernomen hier op het forum dat in California een tweede bestuurder altijd gratis is, maar hier kan ik niets van vinden/of toevoegen.
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen hoe het precies zit.
Alvast bedankt!
Wij zijn bezig met het boeken van een auto voor onze reis. We willen graag rechtstreeks bij een maatschappij boeken omdat we laatst wat problemen hebben gehad met een tussen organisatie. Na wat vergelijken zijn we bij Alamo gekomen. Ook hebben we bij Alamo een goed gevoel en hebben we positieve dingen gelezen. (ook negatief, maar goed). Nu zag ik dat je member kan worden en dat heb ik gedaan. Alleen als ik alles invul als niet member kom ik uit op 722,20 dollar en als member op 1540,88 dollar.
Als niet member is de CDW en EP included en kan je het niet aanklikken. Het staat niet bij je overzichtje rechts in het scherm, maar als je verder klikt staat er wel included.
Als member moet je het appart aanklikken en kost het ene ongeveer 14 dollar en het andere 13 euro per dag. Het staat dan ook in het overzicht rechts erbij en als je verder klikt staat er niet included, maar een prijs.
Niet member
Member
Zoals ik het lees is bij niet member alles included, maar ik kan me niet voorstellen dat het 2x zo duur is als je member bent. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ook heb ik vernomen hier op het forum dat in California een tweede bestuurder altijd gratis is, maar hier kan ik niets van vinden/of toevoegen.
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen hoe het precies zit.
Alvast bedankt!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Alamo, groot verschil member/niet member
In california is de 2e bestuurder altijd gratis ja.
Over dat eerste kan ik je niet helpen, maar ik zou je toch eens adviseren om eens bv, op http://www.drive-usa.com te kijken. Als ik die bedragen zie zou ik iig zeker geen Member worden.
Over dat eerste kan ik je niet helpen, maar ik zou je toch eens adviseren om eens bv, op http://www.drive-usa.com te kijken. Als ik die bedragen zie zou ik iig zeker geen Member worden.
Het maakt me eigenlijk niet zo heelveel uit waar het verschil n zit
Wat eigenlijk mijn vraag is, moeten ze het voor die lagere prijs doen?
Die website die je aangeeft, is dat net zo iets als rentalcars? Want we willen het liefst zonder tussenpersoon boeken.

Die website die je aangeeft, is dat net zo iets als rentalcars? Want we willen het liefst zonder tussenpersoon boeken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In principe net zoiets als rentalcars, alleen imo veel betere service. Geen gedoe met aanbetalingen en het pas laat ontvangen vd vouchers. Boeken, betalen en binnen een dag de vouchers in de mail. Maargoed, dat was mijn ervaring.
Ooit eens bij eautohuur geboekt en daar moest ik zelf tegen de persoon aan de andere kant zeggen dat er eengratis 2e bestuurder bij zat en geen one way fee kosten die hij allemaal wel wilde berekenen.
Ooit eens bij eautohuur geboekt en daar moest ik zelf tegen de persoon aan de andere kant zeggen dat er eengratis 2e bestuurder bij zat en geen one way fee kosten die hij allemaal wel wilde berekenen.
Ik heb even op de website gekeken. Dankjewel, wat een duidelijke site en heel duidelijk overzicht met wat erbij zit. Misschien hier maar gaan boeken!
Klinkt goed!
Klinkt goed!
In het proces kan je heel duidelijk zien wat er allemaal inclusief is. Is dit ook zo duidelijk vermeld op je voucher?
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
@Micha_a,
Kijk ook eens op alamo.co.uk.
Ik heb er van de week ruim €100 bespaard!
Kijk ook eens op alamo.co.uk.
Ik heb er van de week ruim €100 bespaard!

of op http://www.alamo.co.uk/brits
is nog goedkoper.
Ik denk dat Alamo insiders vooral gericht is voor inwoners uit de US.
Als insider heb je volgens mij wel recht op een tweede gratis bestuurder, echter in sommige staten is dit wettelijk geregeld.
Je kunt ook gewoon boeken als niet lid en ter plekke dmv je pasje een gratis tweede bestuurder regelen (indien nodig)
Boek je via http://www.alamo.co.uk/brits daar zit een tweede bestuurder er sowieso bij.
is nog goedkoper.
Ik denk dat Alamo insiders vooral gericht is voor inwoners uit de US.
Als insider heb je volgens mij wel recht op een tweede gratis bestuurder, echter in sommige staten is dit wettelijk geregeld.
Je kunt ook gewoon boeken als niet lid en ter plekke dmv je pasje een gratis tweede bestuurder regelen (indien nodig)
Boek je via http://www.alamo.co.uk/brits daar zit een tweede bestuurder er sowieso bij.
Wat een keuzes!!! Dankjewel allemaal!
Is er ook iemand die mij nog kan vertellen of op de voucher van usa reizen duidelijk staat vermeld wat er allemaal inclusief is? (aan verzekeringen en extra bestuurders?)
Is er ook iemand die mij nog kan vertellen of op de voucher van usa reizen duidelijk staat vermeld wat er allemaal inclusief is? (aan verzekeringen en extra bestuurders?)
Ja voucher is voldoende duidelijk, voor jou zelf als ook voor de huurmaatschappij zelf.
Je kunt het hele forum afzoeken maar je zult geen negatieve recensie van usareisen (aka drive-usa.de) tegenkomen. Uitstekende service, prima prijzen en tot nu toe altijd uitstekend verlopen.
Je kunt uit 2 pakketten kiezen, met beide ben je prima en voldoende verzekerd, het verschil met de duurdere is dat daarbij de eerste tank benzine en extra bestuurders zijn inbegrepen (in sommige staten standaard).
Wees gerust.
Je kunt het hele forum afzoeken maar je zult geen negatieve recensie van usareisen (aka drive-usa.de) tegenkomen. Uitstekende service, prima prijzen en tot nu toe altijd uitstekend verlopen.
Je kunt uit 2 pakketten kiezen, met beide ben je prima en voldoende verzekerd, het verschil met de duurdere is dat daarbij de eerste tank benzine en extra bestuurders zijn inbegrepen (in sommige staten standaard).
Wees gerust.
Laatst gewijzigd door KW1984 op 21 jun 2013, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
- gahoogenboog
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Ook wij erg tevreden met USA reizen. Snelle antwoord als je nog wat wilt vragen en alles prima geregeld.
Wij hebben vorige maand voor de vijfde keer via hen een auto gehuurd bij Alamo.
Succes.
Greet
Wij hebben vorige maand voor de vijfde keer via hen een auto gehuurd bij Alamo.
Succes.
Greet
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ook hier alleen positieve ervaringen met usa-reisen.de (drive-usa.de) en rentalcars.com
Beide bieden ook de meer uitgebreide optie waarin de eerste tank benzine en de tweede bestuurder inclusief zijn. Mocht je in Californie huren is tweede bestuurder altijd inclusief (van rechtswege). Dan is het een kwestie van prijzen vergelijken of je de tank benzine (ca. $100) eruit haalt.
Boeken via een Europese broker (tussenagent) scheelt echt veel in de kosten en je weet zeker dat alle noodzakelijke verzekeringen inclusief zijn.
Eigenlijk zijn alle grote verhuurders wel OK (Dollar, Alamo, National, Avis, Hertz) al proberen vooral Alamo en Dollar je wat extra's aan te smeren (upgrade, road side assistance). Verder hebben ze vergelijkbare auto's.
Behave dat je rechtstreeks naar de parkeerkelder kan (en dus niet via het kantoor) zie ik niet veel voordeel van het Memebership. Lijkt alleen maar extra geld te kosten...
Beide bieden ook de meer uitgebreide optie waarin de eerste tank benzine en de tweede bestuurder inclusief zijn. Mocht je in Californie huren is tweede bestuurder altijd inclusief (van rechtswege). Dan is het een kwestie van prijzen vergelijken of je de tank benzine (ca. $100) eruit haalt.
Boeken via een Europese broker (tussenagent) scheelt echt veel in de kosten en je weet zeker dat alle noodzakelijke verzekeringen inclusief zijn.
Eigenlijk zijn alle grote verhuurders wel OK (Dollar, Alamo, National, Avis, Hertz) al proberen vooral Alamo en Dollar je wat extra's aan te smeren (upgrade, road side assistance). Verder hebben ze vergelijkbare auto's.
Behave dat je rechtstreeks naar de parkeerkelder kan (en dus niet via het kantoor) zie ik niet veel voordeel van het Memebership. Lijkt alleen maar extra geld te kosten...

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Arends1989
- Amerikakenner
Om rechtstreeks naar de parkeergarage te lopen is het membership nieteens nodig.
Met de "savetime" optie van Alamo kan je de voucher meenemen naar de parkeergarage en jezelf aanmelden bij een portal. Daarna spring je in de gewenste auto en vervolgt je reis..
Super handig, scheelt die opdringerige medewerkers
Met de "savetime" optie van Alamo kan je de voucher meenemen naar de parkeergarage en jezelf aanmelden bij een portal. Daarna spring je in de gewenste auto en vervolgt je reis..
Super handig, scheelt die opdringerige medewerkers

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik zit met precies hetzelfde probleem en heb dus uiteraard ook als niet member geboekt.
Echter nu ik ga inchecken en bij de "Online Check-In_bypass page" kom staan de verzekeringsopties er ineens aangevinkt met dagprijs bij.... ik vraag me dus af of het wel of niet inclusief is want als dat er nog bij komt ben je een stuk duurder uit!
Net een mailtje aan Alamo gestuurd.... ik ben benieuwd!

Echter nu ik ga inchecken en bij de "Online Check-In_bypass page" kom staan de verzekeringsopties er ineens aangevinkt met dagprijs bij.... ik vraag me dus af of het wel of niet inclusief is want als dat er nog bij komt ben je een stuk duurder uit!
Net een mailtje aan Alamo gestuurd.... ik ben benieuwd!

2004 - California, Nevada, Utah, Arizona
2013 - California, Nevada, Utah, Arizona
2015 - Florida, Georgia, North/South Carolina, Tennessee, Virginia, West Virginia, Pennsylvania, Maryland, New Jersey, New York, Delaware, Washington DC
2016 - .......
2015 - Florida, Georgia, North/South Carolina, Tennessee, Virginia, West Virginia, Pennsylvania, Maryland, New Jersey, New York, Delaware, Washington DC
2016 - .......
- Arends1989
- Amerikakenner
Je boekt hier via de US website? Daar zitten de verzekeringen waarschijnlijk niet bij en heb je de mogelijkheid om ze apart te selecteren.
Wanneer je via een Europese website hebt geboekt, ben je verzekerd.
Wanneer je via een Europese website hebt geboekt, ben je verzekerd.
Als je boekt via Alamo.com en je geeft aan dat je uit Nederland of België komt zitten alle verzekering er gewoon bij.
-
- Amerika-ontdekker
Alamo.com maar ze waren inderdaad automatisch geselecteerd omdat je aangeeft dat je Nederlander bent.
Stond "INCLUDED" bij dus ik ging (ga) er vanuit dat het ook in de prijs zat.
Als ik via de link uit hun bevestigings mail op de check-in pagina kom staan de verzekeringen ook aangevinkt zoals je kan zien, alleen staan daar de dagprijzen bij.... voor de zekerheid wil ik wel ff weten of dat er nou wel of niet bij komt.
Stond "INCLUDED" bij dus ik ging (ga) er vanuit dat het ook in de prijs zat.
Als ik via de link uit hun bevestigings mail op de check-in pagina kom staan de verzekeringen ook aangevinkt zoals je kan zien, alleen staan daar de dagprijzen bij.... voor de zekerheid wil ik wel ff weten of dat er nou wel of niet bij komt.
2016 - .......
2016 - .......
Heb even proefboeking gemaakt, no wurry. Je krijgt dit er niet extra bij. Prijs veranderd ook niet namelijk.
Er staat ook previously selected bij Protection Options,
Komt goed!
Er staat ook previously selected bij Protection Options,
Komt goed!
-
- Amerika-ontdekker
Wel even schrikken die dagprijzen dus hopelijk heb je gelijk Hinko, en anders...... neem ik er gewoon nog een krantewijkje bij!
2016 - .......
2016 - .......
Ja hoor ik heb gelijk

en anders mijn krantje graag voor 6 uur in de bus.

en anders mijn krantje graag voor 6 uur in de bus.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 36 Reacties
- 4455 Weergaves
-
Laatste bericht door Timothy555
-
- 7 Reacties