Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goedkope tickets tips gevraagd
Goedkope tickets tips gevraagd
Hallo
Wij zouden op dit moment in canada zijn maar ik was zo slim om een verkeerd van een stoepje te stappen en m'n voet op 2 plaatsen te breken vorige week. Weg vakantie.
Nu willen we volgend jaar om deze tijd gaan en ik heb nu tijd zat om tickets te zoeken, dit jaar hadden we vrij laat besloten te gaan en waren de tickets best duur.
Mijn vraag: wanneer moet je boeken om zo voordelig mogelijk te vliegen? En met welke maatschappij? Een overstap is geen probleem als dat veel scheelt.
Alvast bedankt,
Saskia
Wij zouden op dit moment in canada zijn maar ik was zo slim om een verkeerd van een stoepje te stappen en m'n voet op 2 plaatsen te breken vorige week. Weg vakantie.
Nu willen we volgend jaar om deze tijd gaan en ik heb nu tijd zat om tickets te zoeken, dit jaar hadden we vrij laat besloten te gaan en waren de tickets best duur.
Mijn vraag: wanneer moet je boeken om zo voordelig mogelijk te vliegen? En met welke maatschappij? Een overstap is geen probleem als dat veel scheelt.
Alvast bedankt,
Saskia
Re: Goedkope tickets tips gevraagd
Ik zie het! Bedankt. 

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Goedkope tickets tips gevraagd
Je kunt nog geen tickets boeken voor volgend jaar juli, dat kan op zijn vroegst 330 dagen voor de datum v.d terugreis.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1942 Weergaves
-
Laatste bericht door bedeve
-
- 8 Reacties