Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Meerdere tickets boeken
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Meerdere tickets boeken
Wij willen volgend jaar zomer 4 weken naar Amerika met zijn vieren. Eerst een weekje naar new York daarna doorvliegen richting Los Angeles om drie weken later weer terug te vliegen richting Amsterdam. Hoe kan ik het beste goede vliegtickets vinden. Als je gaat kijken naar enkele reizen dan ben je altijd duurder uit! Wie heeft er een goede tip voor me.
Re: Meerdere tickets boeken
Je kunt bv bij klm ook meerder bestemmingen e.d. Invullen en dan weet ook gelijk de prijs.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Kijk op een site als kayak.com en zoek dan via de multi-city optie.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Ik heb een multiticket geboekt via Expedia.
Een ticket Amsterdam San Fransisco 3 weken later door naar Orlando en een week later weer naar huis…
De kosten waren met 4 personen 4400 euro en we vliegen met United en we gaan vol hoogseizoen 7 juli heen 9 augustus terug...
Dit was voor mij echt het allergoedkoopste wat ik kon vinden!En ik heb echt twee maanden intensief gezocht. Ik zie wel hier en daar goedkope tickets via Londen naar Vegas maar dan moet je nog verder dus daar heb je niets aan.
Succes groetjes Masja
Een ticket Amsterdam San Fransisco 3 weken later door naar Orlando en een week later weer naar huis…
De kosten waren met 4 personen 4400 euro en we vliegen met United en we gaan vol hoogseizoen 7 juli heen 9 augustus terug...
Dit was voor mij echt het allergoedkoopste wat ik kon vinden!En ik heb echt twee maanden intensief gezocht. Ik zie wel hier en daar goedkope tickets via Londen naar Vegas maar dan moet je nog verder dus daar heb je niets aan.
Succes groetjes Masja
-
- Amerika-ontdekker
Ook ik heb lang gezocht voor een redelijke prijs in het hoogseizoen. (5 tot 26 juli). Uiteindelijk via WTC geboekt. Voor 5 personen, ams-NY, NY-SF en LA- ams. Inclusief autohuur, minivan voor 17 dagen kwamen we op 5500 euro. Via hun site heb ik een offerte gevraagd. Het kon goedkoper als we meer tussenstops hadden genomen. Nu vliegen we met United, alleen op de terugweg een overstap in Chicago. Voor ons wordt het de eerste keer dus wellicht hebben anderen veel meer ervaring met dit soort boekingen. Succes met zoeken!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hallo,
Je kunt best een ticket naar LA en terug boeken met stopover in NY, kun je best Een airline zoeken die via NY naar LA vliegt.
Geef dat zo in als je zoekt met multicity. Bvb Brussel - NY op1/1/14, NY -LA op 6/1/14, LA- Brussel op21/1/14. Dan komen de voordeligste er wel uit. Je moet wel een tijdje proberen want de prijzen verschillen enorm van dag tot dag.
Veel succes
Je kunt best een ticket naar LA en terug boeken met stopover in NY, kun je best Een airline zoeken die via NY naar LA vliegt.
Geef dat zo in als je zoekt met multicity. Bvb Brussel - NY op1/1/14, NY -LA op 6/1/14, LA- Brussel op21/1/14. Dan komen de voordeligste er wel uit. Je moet wel een tijdje proberen want de prijzen verschillen enorm van dag tot dag.
Veel succes
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad de multicity-optie gebruiken. Voordat je de ticket boekt is het verstandig om eens naar de route in het zuidwesten te kijken. Misschien is vliegen naar Phoenix en eindigen in LA of een rondje SF, of SF-LA handiger/goedkoper. Ik vind met 4 weken een week NY relatief veel; 4 of 5 dagen lijkt me al mooi voor een eerste indruk, dan heb je iets meer tijd in het zuidwesten.
Marianne
Marianne
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Idd
Je kan buiten die stopover nog je " open jaw " gebruiken en na NY bvb naar SF vliegen en later van LA naar Brussel ( of eender waar) de prijs is soms dan zelfs goedkoper
Je kan buiten die stopover nog je " open jaw " gebruiken en na NY bvb naar SF vliegen en later van LA naar Brussel ( of eender waar) de prijs is soms dan zelfs goedkoper
Bij multi city heb je dan tegenwoordig ook het probleem dat je voor de vlucht binnen de US je baggage apart moet betalen?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij onze 2011/2012 reis was dat niet het geval; we vlogen naar LA, toen van LA naar NY en vandaar terug naar huis. Onze dochter die in LA studeerde en meeging naar NY moest wel betalen voor haar bagage op de reis naar NY maar wij niet. De hele reis was wel via dezelfde maatschappij geboekt (maar wel met verschillende uitvoerders)., het binnenlandse deel was dus onderdeel van een intercontinentale vlucht.
We moesten in LA in eerste instantie trouwens wel betalen voor de bagage, anders lukte het inchecken niet; we kregen dat geld wel probleemloos terug.
Marianne
We moesten in LA in eerste instantie trouwens wel betalen voor de bagage, anders lukte het inchecken niet; we kregen dat geld wel probleemloos terug.
Marianne
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Vorig jaar december zijn we met United van Tampa via Houston naar Las Vegas gevlogen en we hebben niets betaald voor de bagage, de vlucht was in één boeking met de intercontinentale vluchten geboekt.
In 2008 vloog ik op een vrijdag met US Airways naar Philadelphia, zondag naar Fort Lauderdale en ruim een weel later van Fort Lauderdale via Philadelphia weer naar Schiphol. Voor de vlucht van Philadelphia naar Fort Lauderdale moest ik betalen voor de bagage.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht