Goedendag,
Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik ga a.s. mei (hopelijk) voor het eerst naar Amerika met mijn vrouw. Ik ben al dagen aan het inlezen over allerlei zaken die geregeld moeten worden.
Wij gaan 13 Mei (voor zo'n 20dgn) naar het ZW van Amerika.
Mij werd al aangeraden om een goede stevige auto te kiezen dus mijn keuze viel op een (mid-SUV) (Ford Escape of iets dergelijks)
Afgezien van de ontelbare optionele accessoires, toeslagen, btw, additionele bedragen, verzekering etc wil ik even een vraag stellen over de navigatie.
Bij de meeste SUV zit deze navigatie toch al ingebouwd in de auto? (in het console) Of moet je altijd een los kastje erbij bestellen?
Het viel me op dat dit vrijwel bij alle auto verhuurder behoorlijk prijzig is! Prijzen varieren van 9 tot 16 dollar per dag (en als je 20 dagen gaat betaal je dus 250 a 300 dollar voor gps/navigatie)
Als zuunige Hollander moet dat goedkoper kunnen.
Aangezien ik land op LA en daar vast heel wat winkels zijn dacht ik dat het veel goedkoper is om gewoon een Navigatie (bv deze garmin:
http://www.walmart.com/ip/Garmin-nuvi-5 ... S/17327929) te kopen voor 99 dollar...
Goed thuis heb je er niets aan met amerikaanse kaarten) maarja je kunt hem altijd weer doorverkopen of houden voor de volgende keer dat je naar Amerika gaaat toch?
Zijn er meer mensen die dit zo doen? (de TT die ik nu heb heft alleen West Europa, anders had ik die zelf mee genomen)