Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goedkoop Auto - VS/San Francisco
Goedkoop Auto - VS/San Francisco
Dacht even te melden zodat iemand anders misschien ook gebruik ervan kan maken. Net bij rentalcars.com / carhire3000.co.uk een SUV midsize gehuurd voor 3 weken (21 dagen) voor 23 euro per dag....483 euro totaal
Ik heb vaak verschillende sites vergleken en kom altijd bij deze aanbieder als goedkoopste uit
Ik heb vaak verschillende sites vergleken en kom altijd bij deze aanbieder als goedkoopste uit
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Goedkoop Auto - VS/San Francisco
Nette prijs SabAr !
Is het een "Dollar/Thrifty " auto ?
Is het een "Dollar/Thrifty " auto ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Alamo...maar rentalcars.com/carhire3000.co.uk is een soort tussenmaatschappij dat altijd veel goedkoper is dan de verhuurders zelf.
Ik reis heel veel voor werk/plezier en huur altijd via hun....ook in dubai en op verschillende plekken in VS komen ze bijna altijd goedkoopste uit
Ik reis heel veel voor werk/plezier en huur altijd via hun....ook in dubai en op verschillende plekken in VS komen ze bijna altijd goedkoopste uit
Mwa niet helemaal mijn ervaring. Zo stellig durf ik hem niet er in te gooien.SabAr schreef:Ik heb vaak verschillende sites vergleken en kom altijd bij deze aanbieder als goedkoopste uit
Voor welke data heb je die prijs gevonden. Iets gemakkelijker vergelijken wordt het dan voor ons.
Voorbeeldje?:
@LAX, 1/7 - 21/7, Mid SUV
Rentalcars.com € 643 (Alamo)
alamo.co.uk/brits € 610
Ebookers.de € 496 (Avis&Alamo)
@SFO, 1/7 - 21/7, Mid SUV
Rentalcars.com € 619 (Budget)
alamo.co.uk/brits € 1248

Ebookers.de € 521 (Budget)
Ik heb gisteren via Rentalcars.com een Jeep Grand Cherokee laredo gehuurd voor de periode 15 mei t/m 30 mei voor 547 euro!
Inclusief:
Onbeperkt aantal kilometers , Verzekering ( - Schadeverzekering - Diefstalverzekering - Aansprakelijkheid aan derden - Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (SLI) - Onverzekerde motoristen verzekering (UMP) ) , Lokale belastingen , Luchthaven toeslag , Premium locatie toeslag , Extra bestuurders (25 jaar of ouder) , Huur navigatie systeem , Binnenlandse veiligheids toeslag
Denk een hele mooie scherpe prijs (kan hem ophalen bij Alamo in het centrum van SF)
Weet iemand trouwens of het hier om een V6/ V8 of diesel model gaat?
Inclusief:
Onbeperkt aantal kilometers , Verzekering ( - Schadeverzekering - Diefstalverzekering - Aansprakelijkheid aan derden - Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (SLI) - Onverzekerde motoristen verzekering (UMP) ) , Lokale belastingen , Luchthaven toeslag , Premium locatie toeslag , Extra bestuurders (25 jaar of ouder) , Huur navigatie systeem , Binnenlandse veiligheids toeslag
Denk een hele mooie scherpe prijs (kan hem ophalen bij Alamo in het centrum van SF)
Weet iemand trouwens of het hier om een V6/ V8 of diesel model gaat?
Geldt zoiets ook voor het 'Under-Age' pakket, en in het hoogseizoen? (mazzel heb ik ook
..) Haha.

2012: Olympische Spelen
2013: Aus, Slov, It, Swiss
2014: USA Zuid-West
2016: USA Florida
2017: Thailand
2018: USA Coast to Coast
https://stephaakoopman.wordpress.com/
X Stephaa
Ik zie dat als je een auto wilt huren, dat je extra moet betalen voor een extra bestuurder... Even voor mijn beeldvorming: Als je met zn tweetjes gaat reizen moet je deze optie dus wel kiezen als je allebei wilt rijden?
Daar lees ik ook veel over inderdaad... Maar lees ook dat het helemaal niet nodig is om die extra, tweede bestuurder aan te geven ?? Beetje dubbel.. Voor de zekerheid (verzekering e.d.) lijkt het me verstandig om zoiets wel te doen?!Alcazar79 schreef:Ik zie dat als je een auto wilt huren, dat je extra moet betalen voor een extra bestuurder... Even voor mijn beeldvorming: Als je met zn tweetjes gaat reizen moet je deze optie dus wel kiezen als je allebei wilt rijden?
Zit zelf ook in een dubio met het kiezen van een auto waarbij mijn vriend en ik beide willen rijden..En aangezien we onder de 25 jaar zijn lopen de kosten hoog op, zeker als je ook nog een tweede bestuurder aan moet geven.
Is dat bij jou ook zo?

X Stephaa
Als er meer mensen gaan rijden dien je deze altijd op te geven bij de verhuurder. Deze mensen moeten dan erbij zijn en hun rijbewijs meenemen.
Gaan er mensen rijden die niet opgegeven zijn als bestuurder dan zijn die niet verzekerd!!!!!!!! De kosten kunnen dan zeer hoog oplopen als er iets misgaat. Dus meld altijd alle bestuurders aan.
In sommige staten is een tweede bestuurder gratis. In Californië is dat altijd zo, in andere staten alleen de partner (echtgeno(o)t(e)).
Gaan er mensen rijden die niet opgegeven zijn als bestuurder dan zijn die niet verzekerd!!!!!!!! De kosten kunnen dan zeer hoog oplopen als er iets misgaat. Dus meld altijd alle bestuurders aan.
In sommige staten is een tweede bestuurder gratis. In Californië is dat altijd zo, in andere staten alleen de partner (echtgeno(o)t(e)).
Weet je ook hoe het zit als je meerdere staten bezoekt? Ik ga in juli door Californie, Neveda, Utah en Arizona..Hockey schreef:In sommige staten is een tweede bestuurder gratis. In Californië is dat altijd zo, in andere staten alleen de partner (echtgeno(o)t(e)).

X Stephaa
De staat waar je de auto het eerste huurt is bepalend. Dus als je de auto in Californië huurt is de tweede bestuurder gratis, ongeacht waar je daarna heengaat. Dus het afhaalpunt (plek waar je de auto huurt) is leidend, niet je route.
Bedankt voor je reactie
.
Onze start is in San Francisco, dus Californie. Maar voor ons is het goedkoopste om via sunnycars.nl te boeken (jonger dan 25 jaar --> Under Age) en daar moet je apart aanvinken of er een tweede bestuurder bij komt, en dus meer betalen?
Feitelijk gezien klopt dit dus niet, en kan ik mogelijk door middel van een belletje dit regelen..?

Onze start is in San Francisco, dus Californie. Maar voor ons is het goedkoopste om via sunnycars.nl te boeken (jonger dan 25 jaar --> Under Age) en daar moet je apart aanvinken of er een tweede bestuurder bij komt, en dus meer betalen?
Feitelijk gezien klopt dit dus niet, en kan ik mogelijk door middel van een belletje dit regelen..?

X Stephaa
Wij zijn boven de 30, dus hebben wij die extra kosten nietStephaa schreef:Zit zelf ook in een dubio met het kiezen van een auto waarbij mijn vriend en ik beide willen rijden..En aangezien we onder de 25 jaar zijn lopen de kosten hoog op, zeker als je ook nog een tweede bestuurder aan moet geven.
Is dat bij jou ook zo?

Dat geldt mijns inziens bij elke site. Simpelweg omdat de techniek het niet mogelijk maakt om alle wetten mee te nemen. Doch voor jullie als 25 minners is de kans groot dat de tweede bestuurder sowieso geld kost vanwege de extra verzekeringen. Ik zou hier even achteraan bellen.Stephaa schreef:en daar moet je apart aanvinken of er een tweede bestuurder bij komt, en dus meer betalen?
hmmm kan dus toch goedkoper, sorry dacht dat ik toch een super site had gevonden
, voor mij iig heb ik nog nooit ergens anders goedkoper gevonden in de laatste 7 trips die ik maakte....

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 762 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-
- 16 Reacties