Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Airtickets24.com

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Bonzai
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10

Airtickets24.com

Bericht door Bonzai »

Hallo USA-experts,

Heeft iemand van jullie positieve of negatieve ervaringen met de website: http://www.airtickets24.com?

Mvg,

Bjorn
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Airtickets24.com

Bericht door Ruud2004 »

Geen ervaring, wel een mening. Ik zou niet zo snel bij een Griekse ticketbroker boeken.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
CharissaE
Amerika-ontdekker

Bericht door CharissaE »

Ik heb op Skyscanner ook tickets gevonden via Airtickets24. Vliegen met Arkefly naar Miami voor € 400 pp. Ook nog eens een rechtstreeks vlucht, dus lijkt allemaal erg super.

Wat zou er niet goed aan kunnen zijn?
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Alle ellende in het nieuws omtrent Griekenland niet gezien? De economie is daar nou niet echt stabiel te noemen.

Ik zou er ook niet boeken en kiezen voor een bekende en betrouwbare partij. Ook als dat wat meer geld zou kosten..

Een simpele Google zoekopdracht levert onder andere de reviews op onderstaande website op:

http://www.trustpilot.com/review/flights24.com
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ik ken airtickets niet maar huur al jaren tevreden onze huurauto's via EconomyCarrental, ook gevestigd in Griekenland. Vind het nogal voorbarig om te zeggen dat een broker niet zou deugen alleen omdat ze in Griekenland zitten. Daar bestaan ook gewoon goede bedrijven.
CharissaE
Amerika-ontdekker

Bericht door CharissaE »

Arends1989 schreef:Alle ellende in het nieuws omtrent Griekenland niet gezien? De economie is daar nou niet echt stabiel te noemen.

Ik zou er ook niet boeken en kiezen voor een bekende en betrouwbare partij. Ook als dat wat meer geld zou kosten..

Een simpele Google zoekopdracht levert onder andere de reviews op onderstaande website op:

http://www.trustpilot.com/review/flights24.com

Dit gaat over Fly24, niet over Airtickets24
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Excuus! Was 2 dingen tegelijk aan het doen..

Zie de FB pagina van Airtickets24.com?

https://www.facebook.com/pages/airticke ... 8216356966
CharissaE
Amerika-ontdekker

Bericht door CharissaE »

Ook op hun website en facebook kom ik geen gekke dingen tegen.

Zal het zin hebben om Arke zelf te bellen?
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Geen gekke dingen?

Als ik op hun FB pagina de recente berichten van anderen zie dan weet ik genoeg. Via hun ga ik niet boeken.
CharissaE
Amerika-ontdekker

Bericht door CharissaE »

Lastige keuze. Aan de andere kant... we hebben ook een hele goeie aanbieding via Air berlin gevonden.
Bonzai
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Bonzai »

Ik heb navraag gedaan bij ArkeFly. Zij konden mij vertellen dat Airtickets24 wel degelijk een betrouwbare website is. Tevens is Airtickets24 lid van de IATA.

Dus ben ik overgegaan tot het boeken van de tickets die ik wilde. Echter, ik kreeg een melding dat de boeking niet door kon gaan. Via een snelle reactie van de klantenservice van Airtickets24 kreeg ik te horen dat de prijs op hun website niet up-to-date was.

Dit alles speelde 2 weken geleden. De prijs is nu nog steeds niet aangepast...
CharissaE
Amerika-ontdekker

Bericht door CharissaE »

Maar kun je nu niet meer de tickets boeken die je wilde?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

De bekende truc van dit soort dubieuze ticketsites: heel goedkoop tickets aanbieden en je daarna wijs maken dat die aanbieding er niet is en je vervolgens een duurdere ticket aansmeren. Wegblijven dus van dit soort sites.
CharissaE
Amerika-ontdekker

Bericht door CharissaE »

Wij blijven er ook ver vandaan na al deze verhalen. Betaal liever iets meer dan...
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Via airtickets24.com een goedkoop ticket New York gevonden voor mijn zoon die in augustus een week naar New York wil.
543 euro, KLM vertrek uit Brussel, via Amsterdam (vliegen, geen bus/trein) en terug rechtstreeks van JFK naar Brussel met Delta. Was al een paar dagen op zoek naar een ticket en kwam veel prijzen tegen die niet meer geldig bleken als je daadwerkelijk wilde boeken (via Skyscanner/Momondo, misschien checken ze op IP adres wat niet matcht met land van vertrek ?) maar deze bleek wél beschikbaar en geen kosten voor betalen met Creditcard.
En binnen 5 minuten de bevestiging en tickets binnen en kon meteen de stoelen reserveren op de site van Delta. Voor mij dus ideale website voor deze boeking want waarom meer betalen als je zoekt naar het goedkoopste ticket...)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer