Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

autoeurope auto huren

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
sabineeee
Amerika-ontdekker

autoeurope auto huren

Bericht door sabineeee »

Hallo,

Ik huur de auto deze zomer bij autoeurope.nl. Ik weet dat deze vraag al honderd keer is gesteld en kan snel de goede info niet vinden, maar welke verzekeringen raden jullie nog EXTRA aan? En wat is afkoop eigen risico zonder blijvend eigen risico?

Inclusief:

Ongelimiteerde Kilometers.
Eigen risico bij schade (C.D.W.): USD 0.00.
Eigen risico bij diefstal: USD 0.00.
Geldende lokale belasting(en) op de geldende tarieven.
Wettelijke Aansprakelijkheid Verzekering voor personen of zaken buiten het voertuig.
De huursom is inclusief Afkoop Eigen Risico (CDW) en Diefstalverzekering (TP) zonder Blijvend Eigen Risico.
Luchthaventoeslag van circa , voor huren die aanvangen op een luchthaven.
Basis Roadside Assistance.

Exclusief:
Dekking band, ruit en ander dergelijke schade?
SLI ofzo?
Persoonlijke inzittende verzekering?

Sabine
karin 49
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: autoeurope auto huren

Bericht door karin 49 »

Toevallig huren wij ook via hen een auto bij Alomo, wij nemen er geen extra verzekering bij.
Wij hebben wel bij onze reisverzekering een ongevallen dekking.
De auto verzekeringen die incl. Zijn volgens mij zonder eigen risico, als ik het goed heb.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Klopt bij de autohuur in de VS is er geen eigen risico.
En Sli heb je.
Wettelijke Aansprakelijkheid Verzekering voor personen of zaken buiten het voertuig
Ter plaatse kun je nog Roadside Assistance en Personal Accident Insurance/Personal Effects Coverage nemen. Heb je een reisverzekering dan heb je de laatste niet nodig.
De eerste is voor lekke banden, vergeten om te tanken en je sleutels in de auto laat zitten.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

afkoop eigen risico zonder blijvend eigen risico
= bij schade heb je geen eigen risico: alles wordt voor de volle 100% door de verzekering betaald. Daar heb je iets extra premie voor betaald (=afkoop).

Als je een reisverzekering hebt (die je toch al zou moeten hebben om je medische risio's te dekken) is een inzittendenverzekering en bagageverzekering overbodig.

En ondanks dat een basis roadside assistance inclusief is (=uitzonderlijk, wordt vaak ter plekke aangeboden) zal de baliemedewerker je ongetwijfeld andere extra's proberen aan te smeren.
Inspelend op je gemoed (of vermoeidheid) komen ze met extra verzekeringen, GPS, een grotere auto ("heb je echt nodig met zoveel personen/bagage) aanzetten.
Ze werken op commissiebasis.......

In de regel ben je met alle aangeboden pre-paid pakketten voldoende verzekerd. Je hoeft er ter plekke niets bij te nemen (uitgezonderd een tank benzine, afh. van verhuurder/contract).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
sabineeee
Amerika-ontdekker

Bericht door sabineeee »

Erg bedankt allen!
Ik denk dat ik spoedig ga boeken bij Easyterra!
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door pollyblue »

Mag je gerust doen. Ik heb al meerdere malen bij hen geboekt, telkens zonder enig probleem. :thumbup:
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Wij waren ook tevreden!
stijnec
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door stijnec »

zit ook te kijken naar huren bij AutoEurope, zie een auto staan incl GPS. Betekent dit dat je er een los kastje (bv tomtom) bijkrijgt, of krijg je een auto met ingebouwde navigatie?
Ben aan het kijken naar een Chevrolet Tahoe
Afbeelding
Hansi1959
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Hansi1959 »

Dat kan beide zijn. Ik heb ook al van mensen gehoord dat ze geen GPS hadden bij-geboekt maar dat er toch een ingebouwde GPS in de auto bleek te zitten (was ook een Full-Size SUV (= Tahoe of gelijkwaardig).
De meeste mensen schaffen in de VS zelf een navi aan omdat dat goedkoper is dan er een huren…. (vanaf dat je een dag of 14 huurt). En je kunt hem ook in toekomst weer gebruiken. Een fatsoenlijke navi (TomTom) koop je in de VS vanaf +/- 70 a 75 euro.
No guts, no glory!
Luke21
Amerika-ontdekker
Partner van: katrienenluc
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Luke21 »

Je kan ook je eigen TomTom meenemen en op voorhand (of ter plaatse?) een kaartje kopen van US.
Zo doen wij dat. We hebben in 2010 een kaart gekocht en gedownload. Op een eigen SD kaart gezet en die gebruiken we nu in de TomTom.
Werkt perfect. We hebben die nu al 4 keer gebruikt.
New York 1999 - San Francisco, Las Vegas 2008, West USA 2010, East USA 2011, Mid-West USA 2012, Florida en South USA 2013, South USA 2014, West USA 2016, Texas 2017
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer