Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
upgrade economy comfort delta
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: upgrade economy comfort delta
Ik heb even voor je gekeken maar het is wel degelijk mogelijk hoor.
Onder de prijs voor de vlucht staat; '' Equipped with Economy Comfort''
Wanneer je daarop drukt kom je er vanzelf.
Onder de prijs voor de vlucht staat; '' Equipped with Economy Comfort''
Wanneer je daarop drukt kom je er vanzelf.
Bedankt Sharon, maar het lukt mij nog niet helemaal. Als ik daar op klik ga ik naar een scherm waarin ik kan kiezen voor economy comfort als je al een ticket hebt geboekt of tijdens het boeken. Als ik dan kies tijdens het boeken dan ga ik weer opnieuw zoeken naar vluchten. Als ik tijdens kies voor view seats dan zie ik wel groene stoelen die economy comfort zijn, maar daar kan ik niet op klikken. Misschien zie ik iets compleet over het hoofd 

De prijzen van de comfort stoelen kun je zien na het invullen je gegevens.
Gewoon een proefboeking maken.
Na het invullen van oa je naam en geboortedatum kom je een in scherm (review & purchase) waar je je stoelen kunt selecteren en zie je ook de prijs van de comfort stoelen.
Gewoon een proefboeking maken.
Na het invullen van oa je naam en geboortedatum kom je een in scherm (review & purchase) waar je je stoelen kunt selecteren en zie je ook de prijs van de comfort stoelen.
Bedankt Hinko, het is gelukt !
Best prijzig, het is een vlucht met tussenstop in Detroit op de heenweg en Seattle op de terugweg. Kosten zijn: AMS - Detroit € 51, Detroit - LV € 58. LV-Seattle € 22 en Seattle -AMS 80.
In totaal dus € 211 per persoon !
We denken er even over na en ik ga nog even zoeken naar goedkopere tickets !
Best prijzig, het is een vlucht met tussenstop in Detroit op de heenweg en Seattle op de terugweg. Kosten zijn: AMS - Detroit € 51, Detroit - LV € 58. LV-Seattle € 22 en Seattle -AMS 80.
In totaal dus € 211 per persoon !
We denken er even over na en ik ga nog even zoeken naar goedkopere tickets !
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ja, oké, waarom wil je die plaatsen op een nationale vlucht ?? Je kunt die op de transatlantische vlucht boeken in economy comfort, dat begrijp ik, dat is minstens acht uur. Die nationale vluchten, lees binnenlandse vluchten) die kun je toch wel twee of drie uren zonder de extra beenruimte doen, niet? Dat scheelt wel wat in prijs.
Nou, van Detroit naar Las Vegas is 4 1/2 uur, dan zou ik ook liever wat beenruimte hebben!
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij hebben ze ook voor onze binnenlandse vluchten.
Wij vliegen met kleine kinderen en ik vond het wel zo handig om wat meer ruimte te hebben zodat de oudste kan spelen zonder de persoon in de rij voor haar continu te irriteren.
Voordeel van de economy comfort is dat je stoelen kunt kiezen die helemaal vooraan, bij de voor wand. Zo kan mijn oudste helemaal ongestoord spelen en er komt ook geen stoel opeens naar achteren.
Wij vliegen met kleine kinderen en ik vond het wel zo handig om wat meer ruimte te hebben zodat de oudste kan spelen zonder de persoon in de rij voor haar continu te irriteren.
Voordeel van de economy comfort is dat je stoelen kunt kiezen die helemaal vooraan, bij de voor wand. Zo kan mijn oudste helemaal ongestoord spelen en er komt ook geen stoel opeens naar achteren.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
ik heb de laatste 2 keren dat we naar de states vlogen Economy Comfort seats genomen.
Eerste keer op vlucht BRU-ATL met Delta. Super, veel ruimte, snel aan boord - echt value for money.
Terugvlucht was codeshare met KLM (KLM 747) vanuit SFO naar AMS. Hier merkte je weinig van de economy comfort. krampe stoelen en de persoon die op de eerste rij zat had lekker de nooduitgang bol op de deur voor haar benen. Geen value for money voor mij.
Vorig jaar terug Delta, nu rechtstreekse vlucht van Parijs (CDG) naar Seattle (SEA). Voor zo een lange vlucht is economy comfort echt een godsgeschenk. lekker rustig met veel beenruimte kunnen genieten van de uitstekende in-flight entertainment van Delta.
Vor mij is het dus echt een aanrader (maar ik ben wel een over-sized maat
)
Eerste keer op vlucht BRU-ATL met Delta. Super, veel ruimte, snel aan boord - echt value for money.
Terugvlucht was codeshare met KLM (KLM 747) vanuit SFO naar AMS. Hier merkte je weinig van de economy comfort. krampe stoelen en de persoon die op de eerste rij zat had lekker de nooduitgang bol op de deur voor haar benen. Geen value for money voor mij.
Vorig jaar terug Delta, nu rechtstreekse vlucht van Parijs (CDG) naar Seattle (SEA). Voor zo een lange vlucht is economy comfort echt een godsgeschenk. lekker rustig met veel beenruimte kunnen genieten van de uitstekende in-flight entertainment van Delta.
Vor mij is het dus echt een aanrader (maar ik ben wel een over-sized maat

US 2010 - South West
US 2012 - South/North West
US-CA 2013 - North West US/South West CA
US-CA 2014 - North East US/South East CA
US 2022 - Appalachia Roadtrip
US 2012 - South/North West
US-CA 2013 - North West US/South West CA
US-CA 2014 - North East US/South East CA
US 2022 - Appalachia Roadtrip
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Heb ik hier op het forum geleerd, die bol is de plaats waar de glijbanen bij een noodlanding in zitten. Idd, ik heb daar ook eens gezeten met extra betalen voor economy comfort, dat was niet echt comfort. Ik ga sowieso noet meer een economy comfort Seat boeken op de eerste rij.
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Toch aardig om te lezen dat wat voor de een vervelend is, de ander het als extra extra comfort ziet. Schoenen uit en de benen er boven op, lekker languit! Wereldplek! Heb er al meerdere keren gezeten!harryvanrooy schreef:die bol is de plaats waar de glijbanen bij een noodlanding in zitten. Idd, ik heb daar ook eens gezeten met extra betalen voor economy comfort, dat was niet echt comfort.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Hoi,
wij zijn vanochtend terug gevlogen met KLM van Atlanta naar Amsterdam in een Boeing 777 en hadden dus comfort stoelen geboekt voor 130 euro pp.
Wij voelen ons echt bekocht.
De stoelen zijn iets breder en kunnen inderdaad wat verder naar achter. Qua beenruimte maakt het echt maar weinig verschil. Mijn man is 1.88 en vond het niet zoveel schelen. Verder heb je, omdat de stoel iets verder naar achter kan, ook de rugleuning van je voorbuurman wat verder op je schoot en is het tv schermpje minder goed te bekijken. Al met al, we hadden beter nooduitgang stoelen kunnen nemen voor 70 euro pp en het verschil nog lekker in de USA kunnen besteden.
We hebben trouwens een fantastische vakantie gehad dus niet getreurd ! Volgend jaar weer maar of we dan weer KLM zullen nemen ? Ik betwijfel het.....
wij zijn vanochtend terug gevlogen met KLM van Atlanta naar Amsterdam in een Boeing 777 en hadden dus comfort stoelen geboekt voor 130 euro pp.
Wij voelen ons echt bekocht.
De stoelen zijn iets breder en kunnen inderdaad wat verder naar achter. Qua beenruimte maakt het echt maar weinig verschil. Mijn man is 1.88 en vond het niet zoveel schelen. Verder heb je, omdat de stoel iets verder naar achter kan, ook de rugleuning van je voorbuurman wat verder op je schoot en is het tv schermpje minder goed te bekijken. Al met al, we hadden beter nooduitgang stoelen kunnen nemen voor 70 euro pp en het verschil nog lekker in de USA kunnen besteden.
We hebben trouwens een fantastische vakantie gehad dus niet getreurd ! Volgend jaar weer maar of we dan weer KLM zullen nemen ? Ik betwijfel het.....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3177 Weergaves
-
Laatste bericht door ONYX666
-
- 26 Reacties