Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht AMS-LAS eind augustus
Vlucht AMS-LAS eind augustus
Goedenavond allemaal,
Met behulp van dit forum hebben we een route samengesteld voor een rondje Las Vegas.
We willen graag vertrekken op 30 augustus en terugvliegen op 18 september. Onze voorkeur gaat uit naar een vlucht met max 1 tussenstop. Daarnaast vinden we het prettig om met een maatschappij te vliegen waarbij we stoelen met extra beenruimte kunnen reserveren omdat mijn man nogal lang is.
Bij de zoektocht naar tickets heb ik vooral gezocht via kayak en skyscanner. De prijzen vallen mij nogal tegen maar misschien zijn we al laat zat met boeken, de vluchten die ik vind zitten rond de 780-800 euro en daar komen dan nog kosten voor stoelreservering bij. Zie ik een goede site over het hoofd met zoeken ? Ik hoor graag nog eventuele tips voordat ik ga boeken.
De vlucht waar nu mijn voorkeur naar uitgaat is die van Delta, we hebben dan een tussenstop in Detroit van 1 u en 51 min. Op dit forum lees ik dat vaak minimaal 2 uur voor een tussenstop wordt aangeraden ivm douane, bagage ophalen en weer inchecken. Zijn er mensen met ervaring op Detroit ? Denken jullie dat deze overstaptijd haalbaar is ?
Alvast bedankt voor jullie tips!
Groeten Linda.
Met behulp van dit forum hebben we een route samengesteld voor een rondje Las Vegas.
We willen graag vertrekken op 30 augustus en terugvliegen op 18 september. Onze voorkeur gaat uit naar een vlucht met max 1 tussenstop. Daarnaast vinden we het prettig om met een maatschappij te vliegen waarbij we stoelen met extra beenruimte kunnen reserveren omdat mijn man nogal lang is.
Bij de zoektocht naar tickets heb ik vooral gezocht via kayak en skyscanner. De prijzen vallen mij nogal tegen maar misschien zijn we al laat zat met boeken, de vluchten die ik vind zitten rond de 780-800 euro en daar komen dan nog kosten voor stoelreservering bij. Zie ik een goede site over het hoofd met zoeken ? Ik hoor graag nog eventuele tips voordat ik ga boeken.
De vlucht waar nu mijn voorkeur naar uitgaat is die van Delta, we hebben dan een tussenstop in Detroit van 1 u en 51 min. Op dit forum lees ik dat vaak minimaal 2 uur voor een tussenstop wordt aangeraden ivm douane, bagage ophalen en weer inchecken. Zijn er mensen met ervaring op Detroit ? Denken jullie dat deze overstaptijd haalbaar is ?
Alvast bedankt voor jullie tips!
Groeten Linda.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Vlucht AMS-LAS eind augustus
Dag Linda,
Vanaf D´dorf met Delta 705 euro
Vanaf D´dorf met Delta 705 euro
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Sorry,
Al de goedkope tickets zijn nu weg.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Is er een mogelijkheid om een paar dagen eerder te vertrekken? Dan is er een United vlucht voor €715.
Je zit nog aan het einde van het hoogseizoen en het is relatief laat om te boeken. Best kans dat er echt laat weer goedkopere tickets komen maar die garantie is er nooit.
Je zit nog aan het einde van het hoogseizoen en het is relatief laat om te boeken. Best kans dat er echt laat weer goedkopere tickets komen maar die garantie is er nooit.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
chaser.nl blijft mijn favoriete zoeksite. Duidelijk overzicht. Tip: geef als vertrek aan 'Nederland en omstreken'.
Het geeft ook de prijzen met een marge van 3 dagen.
Het geeft ook de prijzen met een marge van 3 dagen.

- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Binnen 4 minuten? Verwijder je tijdelijke internetbestanden en je cookies maar eens van je computer.janhahne schreef:Sorry,
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com