Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

autohuur amerika 26 en 24 jaar.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
sammy_0888
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

autohuur amerika 26 en 24 jaar.

Bericht door sammy_0888 »

Hallo allemaal!

Mijn vriend en ik hebben september 2015 onze amerika reis op de planning staan. Nu heeft mijn werkgever aangegeven dat september erg moeilijk wordt en het dus later of eerder dient te worden. Aangezien we deze reis al zo lang hebben uitgesteld willen wij deze niet langer gaan uitstellen dat september / oktober 2015.

Probleem: mijn vriend wordt in augustus 2015 25 jaar, dus in september zou voor ons perfect uitkomen.
Nu zit ik te kijken om in Mei / Juni of Juli te gaan.
Zelf ben ik dan 26 jaar en mijn vriend nog 24 jaar (in augustus wordt hij dan 25) hij wil perse gaan rijden, maar als een underage pakket is super duur en eigenlijk niet heel realistisch. Dus heeft iemand tips of weet iemand of ik gewoon voor hem als extra bestuurder kan betalen zonder al die rare onzinnige toeslagen?

Wij hebben zo ie zo erg veel zin in onze reis (SF-LA-SD-GC-LA, en alles wat er tussenkomt)
Bushmaster
Amerika-expert

Re: autohuur amerika 26 en 24 jaar.

Bericht door Bushmaster »

Bijna dezelfde vraag staat hier:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=54590
zonder al die rare onzinnige toeslagen?
Wat is er "raar" of "onzinnig" aan een toeslag vragen aan personen die in een risicogroep zitten?
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Helaas, onder die underage toeslag kom je niet uit... Als jouw vriend nog geen 25 is en hij wil ook rijden, zal deze dus gewoon betaald moeten worden... Wil je deze niet betalen, dan zullen jullie dus na september 2015 op vakantie moeten.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

En als jouw vriend gaat rijden en niet bijgeschreven staat als bestuurder is hij niet verzekerd als er iets gebeurt. Dus als hij perse wil gaan rijden moeten jullie die toeslag betalen en hem inschrijven als bestuurder.
Rafc01
Amerika-ontdekker

Bericht door Rafc01 »

Een werkgever die nu al moeilijk doet over september 2015??? Tegen dan werk je er misschien niet eens meer...Daar zou ik mijn plannen dus niet aan aanpassen
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Ik vind het ook wel bijzonder dat een werkgever nu al moeilijk gaat doen over een zomervakantie in september 2015.
Het is nog ruim ná de schoolvakantie; de meesten zijn dan al lang terug. Je werkgever zou juist blij moeten zijn dat jij buiten de grote drukte gaat!
En ik neem aan dat je de eerste bent die nu al je zomervakantie van 2015 aanvraagt. Geldt dan niet het recht van de eerste? Of mag er in sept '15 niemand verlof nemen?
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Het kan toch zijn dat er seizoensgebonden werkzaamheden zijn? Is bij bepaalde functies bij onze werkgevers ook zo, hoor, dan wordt geen toestemming verleend for langere vakanties.

Maar goed, de vraag wat betreft de underage toeslag is dus al duidelijk beantwoord.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer